Håp om søsken

Spraydag 5
Jeg tror mine bivirkninger er lettere hodepine (litt hver dag, men ikke hele tiden) og at jeg blir raskt bråsint om jeg er sulten. Mer enn vanlig.

I dag begynner antibiotikakuren vår. Vi skal ta Azitromax i kveld. Det blir spennende å se hvordan magen takler 25 dager med antibiotika.

12 dager til nedreguleringskontroll.
 
Endelig i gang! Heier på deg!
 
Lykke til med antibiotika[emoji16] Håper magen ikke blir vrang av den Azitromax. Den er heavy[emoji23][emoji28]
 
Lykke til med antibiotika[emoji16] Håper magen ikke blir vrang av den Azitromax. Den er heavy[emoji23][emoji28]

Hørt rykter om det. :bag: Godt det kun er 3 dager med den. :hilarious:
 
Spraydag 6 (og AB-dag 2)

Vel. Mannen ble ganske så dårlig av Azitromax - i hele natt. Jeg hadde egentlig lite bivirkning av den (kun ett toalettbesøk ekstra på morgenen :bag:). Dagen i dag har gått finfint. Så det blir vel ny moro om en uke. :hilarious:
 
Litt av et opplegg. Håper det gir baby!

Ja. Vi og håper det, kan jeg vel trygt si nå. :p Mannen må lide han og for en gangs skyld. :rolleyes:

Men dersom det blir baby nå er det jo ganske mange muligheter til å forklare det:
- Tilfeldigheter (de fire andre embryoene vi har fått satt inn det siste året var ikke liv laga)
- Q10 i et halvt år
- Melatonin i tre måneder
- Vekttap over et halvt år (10,5 kg fra starten av februar til slutten av juli)
- Redusert inntak av sukker
- Bedre fysisk form, regelmessig aktiv både utholdenhet og styrke
- Nye medisiner til stimulering
- Forberedelse med regelmessig sykluser i et halvt år (Letrozol, legen i Porsgrunn mente jo det kunne ha stor effekt å gjøre i forkant av forsøk)
- Antibiotikakuren
(- Muligens økt sjanse for ett embryo som fester seg om vi får sette inn to?)

:hilarious:

Gjort en innsats siden januar hvert fall. Så jeg håper at det uansett årsak klaffer denne gangen her. :Heartred
 
Last edited:
Ja. Vi og håper det, kan jeg vel trygt si nå. :p Mannen må lide han og for en gangs skyld. :rolleyes:

Men dersom det blir baby nå er det jo ganske mange muligheter til å forklare det:
- Tilfeldigheter (de fire andre embryoene vi har fått satt inn det siste året var ikke liv laga)
- Q10 i et halvt år
- Melatonin i tre måneder
- Vekttap over et halvt år
- Redusert inntak av sukker
- Bedre fysisk form, regelmessig aktiv både utholdenhet og styrke
- Nye medisiner til stimulering
- Forberedelse med regelmessig sykluser i et halvt år (Letrozol, legen i Porsgrunn mente jo det kunne ha stor effekt å gjøre i forkant av forsøk)
- Antibiotikakuren
(- Muligens økt sjanse for ett embryo som fester seg om vi får sette inn to?)

:hilarious:

Gjort en innsats siden januar hvert fall. Så jeg håper at det uansett årsak klaffer denne gangen her. :Heartred

Formidabel innsats!
 
God innsats og mange faktorer som kan øke sjansene for et positivt resultat [emoji7][emoji173]️
 
Formidabel innsats!

Takk! :) Jeg er fornøyd med egen innsats, så jeg skal ikke lete etter feil ved den dersom det ikke lykkes nå heller. MEN det får det ikke lov til. Skal lykkes nå. :cool:
 
God innsats og mange faktorer som kan øke sjansene for et positivt resultat [emoji7][emoji173]️

Ja, veldig mye som kan bidra. Og så kan det hende det ville gått uansett om det var plutselig gullegget liksom. :hilarious: Umulig å forholde seg til dette greiene her. Jeg vil egentlig heller ha konkrete arbeidsmål og så jobbe mot dem. :rolleyes: Assistert befruktning er noe herk på den måten, det vet jo du og. :( Jeg håper vi begge legger grunnlaget for vårbaby 2019 nå. :Heartred
 
Spraydag 8 (og AB-dag 4)

Blir dårlig i magen av Doxylin, kvalm og urolig i magen. Usj.

Fikk vært hjemom en tur også. Vekta viser nå 10,5 kg ned siden februar. :D
 
Back
Topp