Så gøy å ha en klar plan med datoer og det hele. Nå skal det bli baby! [emoji7]
Ja, det var veldig gøy å få en skikkelig plan nå. Jeg håper det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy å ha en klar plan med datoer og det hele. Nå skal det bli baby! [emoji7]
Ja, nå skjer det noe! Og heldigvis kom brevet før vi dro på ferie. Jeg synes de neste ukene gjerne må gå sakte (for det gjør de garantert ikke, ferie går altfor fort), men etter ferien kommer nok tiden til å snegle seg avsted. Haha... Da kan ikke august komme fort nok, og innsett (eller egentlig testdato) som jeg vil aller helst spole frem til. Altfor mange potensielle farer på veien dit. Prøverørslivet altså.
Ja det er litt greit å ha kontoll før man reiser avgårde [emoji28] Jeg går også tripper og venter på brev, så håper det har komt idag [emoji87]
Ja er igrunnen enig! Ferien kunne vart for alltid for min del [emoji23] Huff ja du må ikke snakke! Skulle ønske man bare kunne hoppe over hele prosessen for så å garantert få to streker [emoji7]
#3 IVF - CD 16
Der kom endelig denne:
Vis vedlegget 266338
Kroppen jobber med EL for fullt:
Vis vedlegget 266339
Så da satser jeg på at egget slipper nå, og jeg er helt klar til å starte med Synarela på søndag.
Jeg håper egentlig at jeg nå nærmer meg min aller siste EL-test (i morgen? Eventuelt dagens om tempen stiger) og at jeg kan lukke FF-app'en for aller siste gang.
Åh, for en tanke, å bare kunne være ferdig med tester og apper og alt! Håper veldig at det blir sånn for deg nå
Ja, tenk å være helt ferdig. Prøverørspensjonist er målet mitt nå. Takk for at du håper for meg.
Prøverørspensjonist Det uttrykket likte jeg
Håper å bli prøverørspensjonist snart selv[emoji38][emoji38][emoji1303]
Det er mitt favorittord for tiden. Fant det på selv, men sikkert noen andre som har "funnet det på" også. Håper jeg kan nyte pensjonslivet snart.
#prøverørspensjonist!# - for et herlig ord! Det vil jeg også bliJa, tenk å være helt ferdig. Prøverørspensjonist er målet mitt nå. Takk for at du håper for meg.
#prøverørspensjonist!# - for et herlig ord! Det vil jeg også bli
#3 IVF - CD 16
Der kom endelig denne:
Vis vedlegget 266338
Kroppen jobber med EL for fullt:
Vis vedlegget 266339
Så da satser jeg på at egget slipper nå, og jeg er helt klar til å starte med Synarela på søndag.
Jeg håper egentlig at jeg nå nærmer meg min aller siste EL-test (i morgen? Eventuelt dagens om tempen stiger) og at jeg kan lukke FF-app'en for aller siste gang. [emoji813]red
Håper med deg!
#prøverørspensjonist!# - for et herlig ord! Det vil jeg også bli
Jeg også! [emoji28] Tenk å kunne legge vekk alt av prøveri [emoji7][emoji173]️
Åh, krysser fingrene for at det siste slår til! [emoji173]️ Du fortjener å bli prøverørspensjonist [emoji7]
Prøverør har jeg sluppet, men prøvepensjonist er jeg, temping og sekret og syklus og tullball er jeg ferdig med.
En og annen test sånn et par ganger i året ryker jeg på. Siden jeg tross alt ikke har hatt mens siden jeg fødte for siste gang for 2,5 år siden. Rett nok har jeg hatt spiral i drøyt et år men av og til må jeg bare sjekke.
Men, å være ferdig med prøving er godt så jeg kan bare tenke meg hvor godt det må være å være prøverørspensjonist.