Så deilig å være i gang igjen tenker jeg! [emoji2] Nå skal det bli baby!! [emoji173]️
Ja, nå har det vært altfor lang pause. Nå håper jeg at vi er på vei i mål.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å være i gang igjen tenker jeg! [emoji2] Nå skal det bli baby!! [emoji173]️
#3 IVF - CD 9
Da har jeg fått datoer i posten.
Synarela fra søndag 15.7, kontroll tirsdag 31.7, planlagt sprøytestart Menopur onsdag 1.8 og kontroll fredag 10.8 (sprøytedag 10). Jeg forventer egentlig da uttak mandag 13.8 og har forstått det sånn at uttak på mandager gir innsett på onsdager (så i mitt tilfelle 15.8). Jippi! Nå er jeg så klar!
Jeg er ferdig med Letrozol nå, og forventer EL neste uke. Jeg må få en blødning før 1. august (før sprøytestart). Og så begynner vi med antibiotika torsdag 19. juli.
Herregud, nå begynner du jo hvert øyeblikk
Ventet en stund nå. Gleder meg til å følge deg i august
#3 IVF - CD 9
Da har jeg fått datoer i posten.
Synarela fra søndag 15.7, kontroll tirsdag 31.7, planlagt sprøytestart Menopur onsdag 1.8 og kontroll fredag 10.8 (sprøytedag 10). Jeg forventer egentlig da uttak mandag 13.8 og har forstått det sånn at uttak på mandager gir innsett på onsdager (så i mitt tilfelle 15.8). Jippi! Nå er jeg så klar!
Jeg er ferdig med Letrozol nå, og forventer EL neste uke. Jeg må få en blødning før 1. august (før sprøytestart). Og så begynner vi med antibiotika torsdag 19. juli.
Såå spennende! Nå må det bli Baby!
Wiii så gøy at det endelig skjer noe [emoji1] Nå må august komme fortere en fy!!
Så artig at du snart er i gang igjen[emoji7][emoji7] nå skal det bli mai 2019 spire[emoji173]️[emoji173]️
Åh. Tenk om det da.
Det har blitt født to ivf-bebiser av noen jeg kjenner på bursdagen min de to siste åra, ifjor og i år[emoji5] jeg har bursdag 3.mai! Så da synes jeg du kan få neste år[emoji7]
Stilig!
Herregud!! Såå snart i gang igjen[emoji7][emoji7]
Det har blitt født to ivf-bebiser av noen jeg kjenner på bursdagen min de to siste åra, ifjor og i år[emoji5] jeg har bursdag 3.mai! Så da synes jeg du kan få neste år[emoji7]