Håp om søsken

Tusen takk! [emoji813]red Godt om jeg kan få slippe flere runder med hormoner, og kanskje også heller ha behandling for endoen enn å leve prevensjonsfritt og kjenne gradvis forverring som nå. :shifty:

Tenk å aldri lete etter EL mer a gitt. Etter alle disse pp'ene med temp, utflod, tapp og tester. :knegg:

Å aldri skulle dyppe tester i urinen "on a regular basis"... Det høres egentlig litt trist ut også [emoji23] Neida, jeg også gleder meg til den dagen vi er ferdige og aldri trenger å tenke på det der mer. Husker bare det å endelig bli "skikkelig" gravid og slippe å notere seg hva som kommer på papiret når jeg tørker meg (annet enn rødt/ikke rødt i starten da selvfølgelig), var innmari deilig [emoji28]
 
Å aldri skulle dyppe tester i urinen "on a regular basis"... Det høres egentlig litt trist ut også [emoji23] Neida, jeg også gleder meg til den dagen vi er ferdige og aldri trenger å tenke på det der mer. Husker bare det å endelig bli "skikkelig" gravid og slippe å notere seg hva som kommer på papiret når jeg tørker meg (annet enn rødt/ikke rødt i starten da selvfølgelig), var innmari deilig [emoji28]

Ja, veldig deilig når angsten slipper taket. Og målet faktisk er innen rekkevidde på ordentlig. :)

Jeg håper vi skal oppleve det på nytt begge to snart. :D
 
#3 IVF - 3 dpo
FF har satt krysset, så da pakker jeg bort termometeret (for alltid? :angelic: Eller foreløpig bare fra nattbordet og nederst i toalettvesken, pakke ordentlig bort får bli hjemme).

Da er hvert fall kroppen helt i rute for Synarela i morgen. :D

20180714_082430.jpg


Og når jeg tok skjermbilde av FF nå så trykket jeg feil på mobilen og holdt på å dele bilde på veggen min på FB. Det var jo også en måte å starte dagen på, og veldig kjekt når man ønsker å holde søskenforsøk hemmelig. :hilarious: (Klarte å stanse det i tide).
 
Last edited:
#3 IVF - 3 dpo
FF har satt krysset, så da pakker jeg bort termometeret (for alltid? :angelic: Eller foreløpig bare fra nattbordet og nederst i toalettvesken, pakke ordentlig bort får bli hjemme).

Da er hvert fall kroppen helt i rute for Synarela i morgen. :D

Vis vedlegget 266707

Og når jeg tok skjermbilde av FF nå så trykket jeg feil på mobilen og holdt på å dele bilde på veggen min på FB. Det var jo også en måte å starte dagen på, og veldig kjekt når man ønsker å holde søskenforsøk hemmelig. :hilarious: (Klarte å stanse det i tide).
Greit å ikke sette den der på fb ja!
 
#3 IVF - 3 dpo
FF har satt krysset, så da pakker jeg bort termometeret (for alltid? :angelic: Eller foreløpig bare fra nattbordet og nederst i toalettvesken, pakke ordentlig bort får bli hjemme).

Da er hvert fall kroppen helt i rute for Synarela i morgen. :D

Vis vedlegget 266707

Og når jeg tok skjermbilde av FF nå så trykket jeg feil på mobilen og holdt på å dele bilde på veggen min på FB. Det var jo også en måte å starte dagen på, og veldig kjekt når man ønsker å holde søskenforsøk hemmelig. :hilarious: (Klarte å stanse det i tide).

Haha, nå lo jeg godt :p
Hadde gjort seg med deling på FB :p

Lykke til med Synarela-starten i morgen! Mange som heier på deg, meg inkludert :D
 
Oii, kjenner til den panikk-følelsen[emoji85] bra du fikk stoppet det før det kom på facebook[emoji5]
Lykke til med spraystart[emoji173]️ endelig, imorgen er du i gang[emoji173]️
 
Greit å ikke sette den der på fb ja!

Ja. Haha... Utflod, tappe-informasjon og Synarela-start i morgen. :hilarious::hilarious::hilarious: Jeg som er lite aktiv på FB hadde jo valgt rette infoen å dele da gitt. :bag:
 
Haha, nå lo jeg godt :p
Hadde gjort seg med deling på FB :p

Lykke til med Synarela-starten i morgen! Mange som heier på deg, meg inkludert :D

Haha... Jeg lo selv da jeg var ferdig med første panikken. :hilarious:

Tusen takk! Jeg håper det skal gå nokså greit med enda en hormonrunde, og håper det blir den siste. Veldig hyggelig at du heier og håper med meg. :Heartred
 
Oii, kjenner til den panikk-følelsen[emoji85] bra du fikk stoppet det før det kom på facebook[emoji5]
Lykke til med spraystart[emoji173]️ endelig, imorgen er du i gang[emoji173]️

Ja, det var litt oversharing. :knegg:

Ja, tusen takk! Endelig (straks) er jeg skikkelig i gang. :D
 
Spraydag 1
Da er jeg i gang. To spray kl 8, og senere blir det to spray kl 20 (ett i hvert nesebor begge tider). Det smaker ikke så godt. Spent på hvordan det blir med bivirkninger denne runden. Kontroll på spraydag 17, og planlagt sprøytestart på spraydag 18. Så da er nedtellingen ordentlig i gang. :D
 
Hurra for endelig å være i gang på ordentlig! [emoji2][emoji173]️
 
Hipp hurra for at du er igang[emoji7][emoji7]
 
Spraydag 1
Da er jeg i gang. To spray kl 8, og senere blir det to spray kl 20 (ett i hvert nesebor begge tider). Det smaker ikke så godt. Spent på hvordan det blir med bivirkninger denne runden. Kontroll på spraydag 17, og planlagt sprøytestart på spraydag 18. Så da er nedtellingen ordentlig i gang. :D
Hurra for oppstart! Det blir spennende følge deg :)
 
Endelig i gang!! :D Nå håper jeg inderlig at du kan pakke bort termometeret for alltid [emoji173]️ Det blir spennende å følge deg vidwew nå [emoji7]
 
Endelig i gang!! :D Nå håper jeg inderlig at du kan pakke bort termometeret for alltid [emoji173]️ Det blir spennende å følge deg vidwew nå [emoji7]

Ja! Så klar for å pakke det bort for alltid nå. :D Takk for at du heier. :Heartred
 
Back
Topp