Håp om søsken

Det tar litt lang tid. Men det begynner å skje 'noe' liksom. Synes i alle fall jeg da. Som ser det hele fra utsiden

Jeg synes det selv og. Ser jo nå Synarela boksen i skapet hver dag. Kribler i magen nå, jeg er spent igjen. :)
 
Oj oj, nå nærmer det seg jo skikkelig!!![emoji7][emoji7] gleder meg til å følge deg fremover!!![emoji173]️

Nå er det på en måte like før, og på en annen måte fortsatt ganske lenge til. :hilarious: Takk for at du følger og heier. :Heartred
 
Nå må bare tiden fremover rase avgårde [emoji7] Selvom det er kjipt om sommeren går for fort også da [emoji87]

Sommeren trenger ikke gå altfor fort nei, jeg håper på fint vær og lange fine sommerdager. :D Og så gullegg ut og inn i august. :D
 
Nå er det på en måte like før, og på en annen måte fortsatt ganske lenge til. :hilarious: Takk for at du følger og heier. :Heartred

Sant det!! Synes tiden går raskt til andre, men sakte til meg selv[emoji23] selvom ukene har begynt å fly her også!! Satser på gullegg hos deg i august nå.. skal hvertfall sende masse babystøv i din retning[emoji7]
 
Sant det!! Synes tiden går raskt til andre, men sakte til meg selv[emoji23] selvom ukene har begynt å fly her også!! Satser på gullegg hos deg i august nå.. skal hvertfall sende masse babystøv i din retning[emoji7]

Tiden går alltid raskere for andre når de er i gang. :rolleyes:

Tusen takk! :Heartred Jeg håper virkelig at jeg får et gullegg og kan bli prøverørs-pensjonist. :D
 
11 dpo / CD 28 - PP 5 av 5 før forsøk

Venter på at blødningen skal dukke opp. Den kommer nok en eller annen gang fra i dag til torsdag.

Og så ble jeg hoppende glad for å se at Porsgrunn har åpnet for søskenforsøk igjen!!! :D Det var veldig bra. :)

Fra nettsiden deres:
"Følgende pasientgrupper får, som hovedregel, ikke tilbud om utredning og behandling ved vår avdeling (gjelder fra 15.juni 2018):

  • Par der kvinnen er over 38 år på søknadstidspunktet.
  • Par som har to eller flere barn sammen fra før."
 
11 dpo / CD 28 - PP 5 av 5 før forsøk

Venter på at blødningen skal dukke opp. Den kommer nok en eller annen gang fra i dag til torsdag.

Og så ble jeg hoppende glad for å se at Porsgrunn har åpnet for søskenforsøk igjen!!! :D Det var veldig bra. :)

Fra nettsiden deres:
"Følgende pasientgrupper får, som hovedregel, ikke tilbud om utredning og behandling ved vår avdeling (gjelder fra 15.juni 2018):

  • Par der kvinnen er over 38 år på søknadstidspunktet.
  • Par som har to eller flere barn sammen fra før."

Det var gode nyheter for alle par på Østlandet som vil ha flere barn :D
 
Det var gode nyheter for alle par på Østlandet som vil ha flere barn :D

Ja!!! Jeg rakk det jo før endringen, men jeg synes likevel det var (og er fortsatt på OUS) forferdelig at de bare kan nekte behandling slik!
 
Ja!!! Jeg rakk det jo før endringen, men jeg synes likevel det var (og er fortsatt på OUS) forferdelig at de bare kan nekte behandling slik!
Helt enig, for søskenforsøk når man har et barn er jo innunder det som det offentlige skal dekke og da må de jo tilby det
 
11 dpo / CD 28 - PP 5 av 5 før forsøk

Venter på at blødningen skal dukke opp. Den kommer nok en eller annen gang fra i dag til torsdag.

Og så ble jeg hoppende glad for å se at Porsgrunn har åpnet for søskenforsøk igjen!!! :D Det var veldig bra. :)

Fra nettsiden deres:
"Følgende pasientgrupper får, som hovedregel, ikke tilbud om utredning og behandling ved vår avdeling (gjelder fra 15.juni 2018):

  • Par der kvinnen er over 38 år på søknadstidspunktet.
  • Par som har to eller flere barn sammen fra før."
Hurra!! Fantastisk :D
 
#3 IVF, Porsgrunn

Jeg fikk blødning i går kveld, og har sendt melding til Porsgrunn i dag. Nå venter jeg på datoer fra dem. Både dato for oppstart Synarela nesespray og dato for kontroll etter nedregulering. :) Så nå er vi i gang egentlig. :D Endelig. :D
 
Da skal de sende datoer i posten, så da får jeg vente spent litt til på datoene. :)
 
Hurra[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Så deilig å være i gang igjen tenker jeg! [emoji2] Nå skal det bli baby!! [emoji173]️
 
Back
Topp