Håp om søsken

Syklus nr 3 etter FER

Og der kom tr som bestilt i dag. Startet å spotte i går ettermiddag. Så 7,5 mg Letrozol CD2-6 fungerte (eller så var det bare at forrige syklus var rett etter fryseforsøk). Jeg fikk ikke lov å bruke 7,5 mg videre, og jeg har ikke resept som er stor nok til å jukse. :bag: Så da prøver jeg 5 mg på nytt, men fortsetter med CD2-6 (istedenfor 3-7). Da er det "bare" tre sykluser igjen til forsøk. :D

Jeg ble kvitt utslettet ved å stoppe med Q10, men har likevel bestemt meg for ett nytt forsøk nå. :shy: Huden min er uansett 'dårligere' om vinteren, og nå går vi mot vår og sommer, så da kanskje det fungerer bedre. :rolleyes: Optimist?

Bare tre mnd igjen :eek:
Hva skjedde med tiden a’???

Straks nye sjanser til å komme i mål ❤️

Bare tre mnd igjen :eek:
Hva skjedde med tiden a’???

Straks nye sjanser til å komme i mål ❤️

Snaue tre måneder igjen til den syklusen jeg skal ha nedregulering i slutten av. :p Fortsatt 4,5 måned til uttak. :rolleyes: :p

Men beste tiden av året nå, synes jeg, så det blir nok helt greit å få tiden til å gå (særlig om det etter hvert kommer litt sol og varme. ;))

Heier på dere fortsatt :D ❤️

CD 16 - pp 3 av 5 mellom forsøk
Jeg tror at jeg hadde EL på tirsdag (CD13). Det var litt tidlig (to dager for tidlig). :rolleyes: Rakk ikke å sjekke med EL-test, for jeg tenkte bare å teste onsdag og torsdag. Tempen er litt uklar, så jeg temper videre noen dager for å være sikker. Dersom det var EL så utsetter jeg Letrozol én dag igjen neste syklus (CD3-7), og fortsetter med 5 mg/dag. :)

Foreløpig går det nokså greit med Q10. Merker at det klør og er noe utslett i ansiktet igjen, men nå vet jeg hvorfor og det er foreløpig ikke så ille som sist. :p

Når jeg melder inn mens i begynnelsen av mai skal jeg også minne dem på rekvisisjoner til blodprøver av mannen og meg (HIV og hepatitt-prøver). Vi tok dem ikke på forsamtalen i desember siden vi først skulle i gang i august. De gjelder jo ett år i prøverørsverden, så legen synes vi skulle få mest mulig ut av prøvene. Jeg håper jo vi er ferdig med prøverør i august da, så vi uansett ikke trenger nye blodprøver senere. :shy:

Jeg er jo nå "midt i mellom" forsøk så og si (halvveis ut i midterste syklusen), og jeg har klart å gå ned 5 kg hittil på 2,5 syklus, og håper jeg klarer å fortsette frem til august. :)

❤️❤️

Tiden går litt sakte mellom forsøkene dine synes jeg....

Så flink du har vært med vektnedgang snuppa!!! Keep going strong[emoji7][emoji7]

Flink med vekta du! :D
*Klapp på skulderen*

Tiden går litt sakte mellom forsøkene dine synes jeg....

Synes jeg og. :bag: Men august var viktig og riktig for min kropp. Både at jeg får gått ned i vekt og blitt i bedre fysisk form før forsøket, men også ved eventuell graviditet så er august riktig. Og jeg klarer heldigvis å huske det når jeg synes tiden går litt tregt (når jeg tenker på søsken og forsøk og graviditet). :rolleyes: Og ellers går jo tiden fort med lillegutt, jobb, trening, huset og livet. :knegg:

Så flink du har vært med vektnedgang snuppa!!! Keep going strong[emoji7][emoji7]

Kroppen min trenger tid, men det funker dette nå. :)

Synes jeg og. :bag: Men august var viktig og riktig for min kropp. Både at jeg får gått ned i vekt og blitt i bedre fysisk form før forsøket, men også ved eventuell graviditet så er august riktig. Og jeg klarer heldigvis å huske det når jeg synes tiden går litt tregt (når jeg tenker på søsken og forsøk og graviditet). :rolleyes: Og ellers går jo tiden fort med lillegutt, jobb, trening, huset og livet. :knegg:

Ja, livet går fort.

Lillemor er passert to. Og vi skal ikke ha flere babyer.

Ja, livet går fort.

Lillemor er passert to. Og vi skal ikke ha flere babyer.

Nei, det er jo også en epoke å legge bak seg. Langtids-prøver-livet. Babytiden. :Heartred Men så skal du følge tre små på vei ut i livet. Fantastisk!

Back
Topp