Håp om søsken

Er du satt opp på forsøk i august? Vet du hvor langt de har kommet med å fylle opp? De er kanskje over på høsten allerede.

Nei, jeg har bare avtalt med dem så vi planlegger uttak og innsett i august. De har bedt meg melde inn mens i april for å holde av plassen, men jeg melder nok inn neste mens (i starten av mars) for sikkerhets skyld. Det var en i januar-gruppa som fikk plass til ferskforsøk i slutten av mai nå nemlig, og de er jo stengt uke 27-30. Så da er det vel bare en drøy måned til de har fylt opp ferdig juni tenker jeg, om de holder på med slutten av mai nå.

Nei, jeg har bare avtalt med dem så vi planlegger uttak og innsett i august. De har bedt meg melde inn mens i april for å holde av plassen, men jeg melder nok inn neste mens (i starten av mars) for sikkerhets skyld. Det var en i januar-gruppa som fikk plass til ferskforsøk i slutten av mai nå nemlig, og de er jo stengt uke 27-30. Så da er det vel bare en drøy måned til de har fylt opp ferdig juni tenker jeg, om de holder på med slutten av mai nå.
Godt du har oversikt[emoji23][emoji1303]

Blir så imponert over deg og planene dine altså! Så detaljert[emoji7] masse lykke til[emoji5][emoji5][emoji5]

Haha... Jeg er nokså kontrollfreak uansett, og blir litt ekstra kontrollfreak når det er så mye jeg ikke kan kontrollere. :bag: Plutselig virker ikke Letrozol helt perfekt én syklus, og vips er alle planene mine forskjøvet helt. :hilarious:

Haha... Jeg er nokså kontrollfreak uansett, og blir litt ekstra kontrollfreak når det er så mye jeg ikke kan kontrollere. :bag: Plutselig virker ikke Letrozol helt perfekt én syklus, og vips er alle planene mine forskjøvet helt. :hilarious:

Kjenner meg igjen! Men syklusen min får jeg ikke til å styre gitt[emoji23][emoji849] men forsøk i august får du jo sikkert uansett, uavhengig om syklusen flytter på seg litt[emoji5]

Du har så stålkontroll som det er mulig å ha på noe som ikke helt lar det kontrollere....

Kjenner meg igjen! Men syklusen min får jeg ikke til å styre gitt[emoji23][emoji849] men forsøk i august får du jo sikkert uansett, uavhengig om syklusen flytter på seg litt[emoji5]

Nei. Man kan jo ta Letrozol helt opp i 12,5 mg per dag så kanskje du trenger enda høyere doser. :p Men nå skal du slippe å sjekke syklusen din på veldig veldig lenge. :Heartred

Om syklusen min tukler for mye kan jeg risikere å få mens sånn at jeg må ha forsøket i overgangen august/september istedenfor, men jeg håper jo at Letrozol nå gir perfekt stabilitet. :D

Du har så stålkontroll som det er mulig å ha på noe som ikke helt lar det kontrollere....

Ja, blir sånn. Mer stålkontroll på dette enn det meste annet for tiden. :knegg: Typisk trang til å kontrollere det som føles mest uforutsigbart. :shy:

CD 17
Jaja. Da var syklusen på tur allerede første syklus. :rolleyes: Ingen EL hittil (forventet CD 15 på Letrozol, så minst 3 dager forsinket.)

Må høre om de tror det å øke dosen kan hjelpe på stabilitet. Jeg har kun resept på nok til 5 mg/dag (5 dager/syklus), så da må jeg eventuelt få resept på mer.

Kroppen har fruktbare tegn nå, men negativ EL-test (begynte daglig testing nå som EL uteble på mandag).

Hm... Jeg stresser egentlig ikke så mye med det nå, men jeg har veldig lyst til å ha forsøk i august og ikke i september. Lang nok ventetid som det er. :shy:

Så typisk :meh:
Nå er det riktignok lenge til sensommeren og det kan justere seg igjen innen den tid :)

Så typisk :meh:
Nå er det riktignok lenge til sensommeren og det kan justere seg igjen innen den tid :)

Ja, om det bare blir et par dager betyr det nok ikke stort, men ble litt engstelig likevel. :shy: De la vekt på om jeg har stabil syklus for å kunne planlegge forsøk; og jeg svarte ærlig at jeg stort sett har det med Letrozol. Håper det ordner seg og ikke blir bare kluss utover våren. :bag:

De satte opp meg i uke 21 enda jeg ikke aner når mensen kommer enda. Men nå vet jeg jo at den er regelmessig når den kommer da. Men likevel kjenner på det stresset. Spurte sikkert tre ganger om jeg fikk forsøket selv om det ble litt forandringer og joda det skulle gå fint[emoji4]

De satte opp meg i uke 21 enda jeg ikke aner når mensen kommer enda. Men nå vet jeg jo at den er regelmessig når den kommer da. Men likevel kjenner på det stresset. Spurte sikkert tre ganger om jeg fikk forsøket selv om det ble litt forandringer og joda det skulle gå fint[emoji4]

Skulle bare mangle at de garanterer deg forsøket ditt. :Heartred

Jeg satser på at det går seg til, det er bare så lenge til så jeg vil ikke vente enda en måned da. :bag: Men jeg skal ikke være hysterisk bare fordi EL er tre dager forsinket altså, bare at jeg har har fått EL på CD 15 på 6 av 7 sykluser med Letrozol før denne. :rolleyes: Og den ene hvor jeg ikke fikk så ble kroppen HELT forvirret og det gikk dårlig. :knegg: Haha... Kropp altså.

Jeg håper at du skal ligge et par måneder foran meg helt i mål med komplett familie for oss begge to nå. :Heartred

Jeg er helt lik! Selv om jeg egentlig ikke er stresset så kjenner jeg likevel på stresset om du skjønner[emoji23]

Ja, nå får vi håpe vi snart er i mål. Jeg har endelig begynt å bli vant til tanken på flere forsøk. Trodde jeg var ferdig med det og aldri måtte ta en graviditetstest resten av livet. Men livet byr på overraskelser gitt.

Kropper altså.

De klarer å sette oss ut av spill, selv om det ikke stresser, så stresser det.

Jeg er helt lik! Selv om jeg egentlig ikke er stresset så kjenner jeg likevel på stresset om du skjønner[emoji23]

Ja, nå får vi håpe vi snart er i mål. Jeg har endelig begynt å bli vant til tanken på flere forsøk. Trodde jeg var ferdig med det og aldri måtte ta en graviditetstest resten av livet. Men livet byr på overraskelser gitt.

Kjenner på stresset ja. Og særlig nå som Porsgrunn holder av forsøk flere måneder i forveien. :rolleyes: Og den sommerstengten som da helst bør matche syklusen min. :knegg: Så joda, kjenner litt på det.

Det er så grusomt at du ikke er ferdig likevel. :( :Heartred Åh som jeg håper for deg nå. :Heartred

Kropper altså.

De klarer å sette oss ut av spill, selv om det ikke stresser, så stresser det.

Ja, akkurat sånn er det. Jeg gleder meg til et liv uten fokus på sykluser igjen. :shy:

CD 18 - EL?

Ser ut som det hjalp å klage litt. Fra helt negativ EL-test i går til denne i dag:

20180222_095735.jpg

Da ble kanskje syklusen 31 istedenfor 28 dager. Får se om egget løsner nå. :)

Back
Topp