Jeg har telt/tenkt feil.
Da jeg planla utsettelse av blødningen etter negativt frys, så regnet jeg visst 29 dagers sykluser og ikke 28. Det innså jeg først nå, da jeg så på det en gang til. Så da er det veldig greit at 3 av de dagene jeg har telt for mye kom allerede denne syklusen her.
Så er jeg spent på de neste Letrozol-syklusene nå, og hva de sier i Porsgrunn om planen min. Jeg forventer tr på onsdag, så da melder jeg det inn med en gang den kommer.
Edit nr. 1, 4.3: Begynte å spotte i går.
Ser ut som tr kommer i dag. Jeg fikk altså ikke 3 dager utsettelse likevel ser det ut som - veldig rart! Dersom jeg kan slippe spraykontroll, så kan det jo gå fint. Med tr 20. juni, spraystart 9. juli og sprøytestart rundt 25. juli (2 1/2 uke på spray?)
Edit nr. 2, 4.3: Blødningen kom den. Blir Letrozol på tirsdag da. Jeg skal sende melding til Porsgrunn i Crypho nå. Så får vi se hvor langt frem de er villige til å planlegge nå.
Edit nr 3, 5.3: What? Altså: Uten progesteronstøtte har jeg alltid fått blødningen 12-14 dpo, og eventuelt spotting dagen før blødningen. Ved blødning har det alltid tatt seg opp til medium/kraftig blødning i løpet av 1-2 dager. Nå begynte jeg å spotte brunt lørdag ettermiddag, mer enn bare på papiret så måtte ha truseinnlegg også. I går ettermiddag gikk det over til friskt blod i trusa og selvsagt også på papiret ved hvert tørk, nok til at jeg måtte btuke minste bindet. I dag morges var det kun litt friskt blod på papiret og nå er det kun litt brunt og noen striper rødt innimellom.
Æsj altså. Kroppen! Aldri opplevd før. Når det først blør så blør jeg i flere dager sammenhengende. Jeg ville jo normalt tenkt definitiv CD 1 i går, friskt blod hele ettermiddag/kveld og natt. I så fall er det jo Letrozol i morgen. Hmm... Jeg er forvirra. Noe er galt med temping og EL-test også, for i følge de var jeg bare 10 dpo i går.
(Det er ingen mulighet for festeblødning/graviditet altså.) Ikke noe svar i Crypho i dag, men det tar nok et par dager.
Edit nr 4, 6.3: Ikke noe blod i dag. Jeg er helt forvirret. Tør ikke regne dagen i dag som CD3 likevel da.
Edit nr 5, 10.3: Snakk om surr! Jeg sluttet helt å blø, og tempen var høy. Så det var ikke tr. Rareste syklusen jeg har opplevd. Friskt blod og behov for bind (det jeg pleier å kalle "light" i FF), men likevel ikke tr. Begynte å spotte igjen på torsdag og i går var det litt frisk blødning igjen (light) og i dag sa det PANG! Kraftigste blødningen jeg har hatt noensinne i normal syklus (altså sett bort fra MA og fødsel). Jaja. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om dette, jeg vet ikke enda om litt forlenget syklus er positivt mtp forsøket i august - for jeg har ikke fått svar i Crypho enda. Uansett ønsker jeg å få tilbake stabile sykluser med Letrozol (for det er enklere å planlegge etter OG gyn i Porsgrunn mente jo at der var en stor fordel før IVF.)
Så mitt forsøk nå er Letrozol på kveld istedenfor morgen, fra CD2-6 (altså ca 12 timer tidligere, jeg pleier jo å ta morgen fra CD3.) Endring nummer to; 7,5 mg Letrozol. Det har jeg ikke stor nok resept til helt frem til august, så jeg håper jeg får lov av legen i Porsgrunn (har jo ikke fått svar i Crypho om det heller.)
Edit nr 6, 16.3: Fikk svar i Crypho hvor de beklaget at jeg ikke har fått svar, og at legen skal gi meg svar til uka.
Edit nr 7, 20.3: Venter på svar i Crypho og venter på EL. Jeg har funnet ut at hudutslettet jeg opplever i ansikt og på hendene kan være bivirkning av Q10. Jeg er litt usikker på hva jeg gjør med det fremover.