Håp om søsken

Jeg skjønner innstillingen din godt. Vi ønsket oss 3 barn. Men etter dette h*** som enda ikke er over må vi vurdere nøye om vi går for en 3dje. Men et søsken skal han få på en eller annen måte, uansett. Forumet er gull! Er avhengig!
Er nok greit å ta en ting av gangen. Tenker jeg også har lyst på en til etter dette, men akkurat det stresser jeg ikke med nå :)
 
Jeg skjønner innstillingen din godt. Vi ønsket oss 3 barn. Men etter dette h*** som enda ikke er over må vi vurdere nøye om vi går for en 3dje. Men et søsken skal han få på en eller annen måte, uansett. Forumet er gull! Er avhengig!

To skal du få, så kan dere vurdere tredjemann i ro og fred senere. :Heartred Jeg heier på forsøket ditt! :D

(Avhengig jeg og.)
 
CD3 - pp 4 av 5 før forsøk

Glemte nesten Letrozol i går, men kom heldigvis på det etter middag siden sønnen min ville ha noe i skapet på badet. :rolleyes: Flaks.

Og jeg fikk svar fra Porsgrunn i går. Rekvisisjonene kommer. Og jeg må ta kontakt med dem siste uken i juni uansett om mens kommer som forventet ca 25. juni, men også om den er forsinket, så de kan lage en plan til meg før de tar ferie. :)

Jeg må først komme gjennom denne syklusen, og håpe at den oppfører seg pent. :shy: Og siden jeg skal ta Synarela i sommerferien må jeg kjøpe det inn på forhånd, så nå nærmer det seg kjenner jeg. Selv om det fortsatt er 3 måneder til uttak. :knegg::rolleyes:
 
CD3 - pp 4 av 5 før forsøk
Glemte nesten Letrozol i går, men kom heldigvis på det etter middag siden sønnen min ville ha noe i skapet på badet. :rolleyes: Flaks.

Og jeg fikk svar fra Porsgrunn i går. Rekvisisjonene kommer. Og jeg må ta kontakt med dem siste uken i juni uansett om mens kommer som forventet ca 25. juni, men også om den er forsinket, så de kan lage en plan til meg før de tar ferie. :)

Jeg må først komme gjennom denne syklusen, og håpe at den oppfører seg pent. :shy: Og siden jeg skal ta Synarela i sommerferien må jeg kjøpe det inn på forhånd, så nå nærmer det seg kjenner jeg. Selv om det fortsatt er 3 måneder til uttak. :knegg::rolleyes:
Nærmer seg selv om det er lenge til ja
 
Nærmer seg selv om det er lenge til ja

Ja, men nå er jeg hvert fall over halvveis i ventesyklusene, for de er jo mest "bortkastet". Selv om også tiden fra mens til sprøytestart ved lang protokoll også kan føles ganske treg (heldigvis sommerferie, så det går nok raskt denne gangen.) :)
 
CD3 - pp 4 av 5 før forsøk
Glemte nesten Letrozol i går, men kom heldigvis på det etter middag siden sønnen min ville ha noe i skapet på badet. :rolleyes: Flaks.

Og jeg fikk svar fra Porsgrunn i går. Rekvisisjonene kommer. Og jeg må ta kontakt med dem siste uken i juni uansett om mens kommer som forventet ca 25. juni, men også om den er forsinket, så de kan lage en plan til meg før de tar ferie. :)

Jeg må først komme gjennom denne syklusen, og håpe at den oppfører seg pent. :shy: Og siden jeg skal ta Synarela i sommerferien må jeg kjøpe det inn på forhånd, så nå nærmer det seg kjenner jeg. Selv om det fortsatt er 3 måneder til uttak. :knegg::rolleyes:

Høres kanskje smått poetisk ut men hver dag er en dag nærmere ny graviditet :)
 
CD 12 - pp 4 av 5 før forsøk

Jeg har bestemt meg for å herme etter YoghurtNøtt (og noen flere jeg har lest om) og bare ta en AB-kur før forsøk på mannen og meg. Nå vil jeg svært gjerne at dette skal være siste forsøk, så da skal "alt" prøves. Jeg synes det var dyrt å sende prøver til Athen, så vi forsøker på egenhånd istedenfor. Da blir det AB fra ca midten av juli.

Jeg skal begynne med Melatonin nå, jeg tenkte å begynne til helgen så jeg får testet litt hvordan jeg tåler dem.

Jeg har ikke fått rekvisisjoner til blodprøver enda, men mulig de ble sendt elektronisk. Jeg har spurt i Crypho i kveld.

Ellers er kroppen i før-EL-modus, så jeg bare venter.
 
Så spennende! Ja, det er jo noen tusenlapper å spare. Jeg skal heie og krysse fingrene så jeg blir helt sår [emoji7][emoji1373] nå skal det gå[emoji173]️ og da er du jo på en måte allerede «igang» i juli[emoji1373] liten tjuvstart er alltid deilig!
 
Så spennende! Ja, det er jo noen tusenlapper å spare. Jeg skal heie og krysse fingrene så jeg blir helt sår [emoji7][emoji1373] nå skal det gå[emoji173]️ og da er du jo på en måte allerede «igang» i juli[emoji1373] liten tjuvstart er alltid deilig!

Ja, vi gikk jo "all in" for privat IVF og privat FER i høst/vinter, så nå føler jeg at jeg må roe litt ned på utgiftene til dette her. :rolleyes: Jeg skal bruke Synarela i juli også. ;) Lang protokoll, så egentlig starter jo forsøket ved mens (ca) 25. juni. :D

Tuusen takk for heiing og kryssede fingre, jeg har sååå lyst til å komme i mål nå. :shy::Heartred
 
AB kur kan anbefales herfra i hvert fall. Har klokketro på at det hjalp oss :D
 
AB kur kan anbefales herfra i hvert fall. Har klokketro på at det hjalp oss :D

Ja, veeeldig mange i Athen-tråden som det har funket for. Jeg har fulgt med der, men tenkte først at vi fikk det jo fint til forrige gang og prednisolon virket nødvendig da (og jeg antar fortsatt, pga. endoen og risikoen for SA med endo), men det er jo etter implantasjon. Så om forholdene egentlig ikke er ideelle frem til implantasjon... :shy: Håper å følge etter dere andre AB-jentene. :D
 
CD 12 - pp 4 av 5 før forsøk
Jeg har bestemt meg for å herme etter YoghurtNøtt (og noen flere jeg har lest om) og bare ta en AB-kur før forsøk på mannen og meg. Nå vil jeg svært gjerne at dette skal være siste forsøk, så da skal "alt" prøves. Jeg synes det var dyrt å sende prøver til Athen, så vi forsøker på egenhånd istedenfor. Da blir det AB fra ca midten av juli.

Jeg skal begynne med Melatonin nå, jeg tenkte å begynne til helgen så jeg får testet litt hvordan jeg tåler dem.

Jeg har ikke fått rekvisisjoner til blodprøver enda, men mulig de ble sendt elektronisk. Jeg har spurt i Crypho i kveld.

Ellers er kroppen i før-EL-modus, så jeg bare venter.

Masse lykke til!! Nå skal det gå:happy::Heartred
 
Masse lykke til!:Heartred
 
Back
Topp