Håp om søsken

Åhh. Så slitsomt!

Heldigvis fikk jeg dato for innsett, og om en uke nå er jeg ruger. :D En liten stund snakket han om innsett neste fredag og da tror jeg det ville blitt ny kontroll neste tirsdag.

Heldigvis fikk jeg dato for innsett, og om en uke nå er jeg ruger. :D En liten stund snakket han om innsett neste fredag og da tror jeg det ville blitt ny kontroll neste tirsdag.
Ja, hipp hurra for innsett-dato!

Ja, hipp hurra for innsett-dato!

Og jeg var jo også engstelig for avbrutt, så da jeg forstod at han var litt misfornøyd med tykkelsen så spurte jeg (for han vurderte tydeligvis noe en stund): "Vurderer du mellom avbrutt og videre stimulering eller innsett og videre stimulering?" Så sa han raskt: "Nei, vi skal uansett ikke avbryte nei!" :) Det var bra, har visst vært litt nervøs for det hele uken etter forrige kontroll.

Hurra for dato for innsett[emoji7][emoji7] om en uke er du ruger igjen[emoji173]️[emoji173]️

Så flott å endelig ha datoen for innsett klar :D

Hurra for dato for innsett[emoji7][emoji7] om en uke er du ruger igjen[emoji173]️[emoji173]️

Ja, godt å endelig få datoen spikret. :D Nå håper jeg at det ligger gullegg i fryseren på FS. :Heartred

Ja, godt å endelig få datoen spikret. :D Nå håper jeg at det ligger gullegg i fryseren på FS. :Heartred

Krysser alt som krysses kan for det[emoji173]️[emoji173]️

Jeg får ikke målt noe mer nå, for nå begynner jeg med Cyclogest på lørdag så da endres jo aktiviteten der og sånn jeg har skjønt det betyr ikke tykkelsen det samme lenger da. :bag: Så jeg satser på 0,1 mm per dag frem til lørdag, da er den jo forbi 7 hvert fall. :D Akupunktur får jeg ikke ordnet meg nå. :bag:

Godt tips om høy dose Progynova, takk! :) Synd bare at estradot alene ikke funket, for den har jeg totalt sett minst bivirkninger av. :shifty: Meen en stund til neste fryseforsøk for meg, om dette ikke lykkes er det ferskforsøk i august som er neste. :shy:

Vi satser på det, og at du absolutt ikke trenger noe nytt forsøk[emoji173]️

Vi satser på det, og at du absolutt ikke trenger noe nytt forsøk[emoji173]️

Synes alle her inne burde lykkes på første forsøk i 2018 nå. :D Så det blir bedre plass på klinikkene til de som kommer etter. :Heartred:cool:

Ja, nå skal du lykkes sånn at noen andre kan få den glede av "hipp hurra, en ledig plass i køen" som du ikke trenger i august. Nemlig
:-)

(ja, jeg vet det ikke er helt sånn i virkeligheten. Men vi kan late som)

Ja, nå skal du lykkes sånn at noen andre kan få den glede av "hipp hurra, en ledig plass i køen" som du ikke trenger i august. Nemlig
:)

(ja, jeg vet det ikke er helt sånn i virkeligheten. Men vi kan late som)

Hadde jeg sagt ja til forsøk da de egentlig hadde planlagt så er det jo litt sånn det fungerer. Flere som har fått beskjed om at de plutselig kunne få tidligere oppstart, og det betyr jo gjerne at noen har vært veldig heldig. :)

Nå begynner jeg å bli veldig spent igjen. :hilarious: For et hormonelt sirkus!

Hadde jeg sagt ja til forsøk da de egentlig hadde planlagt så er det jo litt sånn det fungerer. Flere som har fått beskjed om at de plutselig kunne få tidligere oppstart, og det betyr jo gjerne at noen har vært veldig heldig. :)

Nå begynner jeg å bli veldig spent igjen. :hilarious: For et hormonelt sirkus!

Ja, jeg vet. Men siden du ikke har avholdt plass før i august så er det vel ingen som allerede nå venter på plass i august? Men på en måte blir det jo kortere kø for noen likevel. Så jeg heier på at du gir fra deg plassen til noen andre med en fryse-baby!

Ja, jeg vet. Men siden du ikke har avholdt plass før i august så er det vel ingen som allerede nå venter på plass i august? Men på en måte blir det jo kortere kø for noen likevel. Så jeg heier på at du gir fra deg plassen til noen andre med en fryse-baby!

Nei, var det jeg mente. Hadde bare blitt sånn hvis vi hadde takket ja til forsøk til påske. Vi er jo satt opp for langt frem, men selvsagt vil enhver "ventespire" korte ned køen. :D

Heier litt på meg selv nå også. :angelic:

"Uttak" / befruktningsdagen
CD26 - 13. estradotplaster og 11. dagen med Progynova

Dette er siste sjansen for slimhinnen, å vokse godt i dag. I morgen er det "etter eggløsning"-stimulering på gang. Legen på FS var kjapp på tirsdag, og sa både at jeg skulle få medisinene likt som sist (da jeg spurte om Fragmin og Prednisolon, som jeg fikk sist pga endometriose) og han spurte om jeg selv husket dosene jeg brukte sist (da han ga meg ny resept på Cyclogest) og så sa han at vi skulle snakke mer om medisiner ved innsett. :confused:

Jeg har på egenhånd tatt 5 mg Prednisolon fra mens/CD1 siden jeg tenkte at jeg vil prøve "alt" for dette fryseforsøket før vi eventuelt får lang prøvepause (og medisinpause).

Om jeg skal kopiere fra forrige gang utfra innsett så burde medisinplan nå være:
- Opptrapping til 20 mg Prednisolon fra 12. januar
- Cyclogest 2 stk morgen og 2 stk kveld fra 13. januar
- Fragminsprøyte daglig fra 13. januar
- Planlagt innsett 16. januar
- Planlagt nedtrapping Cyclogest til 1 stk morgen og 1 stk kveld fra 17. januar
- Planlagt nedtrapping til 10 mg Prednisolon fra 19. januar

Jeg har alle medisinene, så jeg tror jeg bare gjør det. Siden han sa egentlig at det skulle være likt, og fordi de allerede har vurdert at det er støttebehandlingen jeg skulle ha. :rolleyes:

Du har jo oversikt som bare det. Han sa likt. Så da gjør du likt.

Og innsett på tirsdag, jeg krysser alt jeg har altså!

Du har jo oversikt som bare det. Han sa likt. Så da gjør du likt.

Og innsett på tirsdag, jeg krysser alt jeg har altså!

Ja, men det var liksom: "Du skal gjøre det likt, men det snakker vi om på innsett." :bored: Så da ble det litt kræsj, men han var i sånn fart at jeg ikke spurte en gang til. Men det er jo ikke skadelig, heller usikkert hvor mye det kan bidra. Så jeg kjører på. :D Han sa jo "likt". Trappet opp prednisolon i dag. Forbereder meg på blåmerker på magen fra i morgen. :knegg:

Back
Topp