Åhh. Så slitsomt!
Heldigvis fikk jeg dato for innsett, og om en uke nå er jeg ruger. En liten stund snakket han om innsett neste fredag og da tror jeg det ville blitt ny kontroll neste tirsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh. Så slitsomt!
Ja, hipp hurra for innsett-dato!Heldigvis fikk jeg dato for innsett, og om en uke nå er jeg ruger. En liten stund snakket han om innsett neste fredag og da tror jeg det ville blitt ny kontroll neste tirsdag.
Ja, hipp hurra for innsett-dato!
Hurra for dato for innsett[emoji7][emoji7] om en uke er du ruger igjen[emoji173]️[emoji173]️
Så flott å endelig ha datoen for innsett klar
Ja, godt å endelig få datoen spikret. Nå håper jeg at det ligger gullegg i fryseren på FS.
Krysser alt som krysses kan for det[emoji173]️[emoji173]️
Synes vi skal starte 2018 med veldig gode forsøk begge to!
Jeg får ikke målt noe mer nå, for nå begynner jeg med Cyclogest på lørdag så da endres jo aktiviteten der og sånn jeg har skjønt det betyr ikke tykkelsen det samme lenger da. Så jeg satser på 0,1 mm per dag frem til lørdag, da er den jo forbi 7 hvert fall. Akupunktur får jeg ikke ordnet meg nå.
Godt tips om høy dose Progynova, takk! Synd bare at estradot alene ikke funket, for den har jeg totalt sett minst bivirkninger av. Meen en stund til neste fryseforsøk for meg, om dette ikke lykkes er det ferskforsøk i august som er neste.
Kunne ikke vært mer enig[emoji173]️[emoji173]️
Vi satser på det, og at du absolutt ikke trenger noe nytt forsøk[emoji173]️
Ja, nå skal du lykkes sånn at noen andre kan få den glede av "hipp hurra, en ledig plass i køen" som du ikke trenger i august. Nemlig
(ja, jeg vet det ikke er helt sånn i virkeligheten. Men vi kan late som)
Hadde jeg sagt ja til forsøk da de egentlig hadde planlagt så er det jo litt sånn det fungerer. Flere som har fått beskjed om at de plutselig kunne få tidligere oppstart, og det betyr jo gjerne at noen har vært veldig heldig.
Nå begynner jeg å bli veldig spent igjen. For et hormonelt sirkus!
Ja, jeg vet. Men siden du ikke har avholdt plass før i august så er det vel ingen som allerede nå venter på plass i august? Men på en måte blir det jo kortere kø for noen likevel. Så jeg heier på at du gir fra deg plassen til noen andre med en fryse-baby!
Du har jo oversikt som bare det. Han sa likt. Så da gjør du likt.
Og innsett på tirsdag, jeg krysser alt jeg har altså!