Håp om søsken

Hurra! Rug vel på blasto’n❤️

Ruge, ruge, ruge. Helt til høsten

Ruge, ruge, ruge. Helt til høsten

Håper det. :)

Omtrent 30 minutter etter innsett fikk jeg en ekstrem smerte i korsryggen og nedover i bena, varte ca 2 minutter. Det er for tidlig til å bety noe som helst, men så overtroisk som jeg blir i den prosessen her så håper jeg at det var livmoren som forstod at den må lage plass til et lite embryo. :knegg::Heartred

Heier på lille Blastulf eller Blastoline :D:Heartred

Gratulerer som ruger vennen[emoji7] krysser fingrene for at dette er en stayer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer som ruger vennen[emoji7] krysser fingrene for at dette er en stayer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk fine du! :Heartred Da håper jeg at du følger like etter. :D

1dp4dt (5 dpo)
Innsett CD30 ble ikke akkurat kjapt og greit fryseforsøk. På Riksen hadde jeg innsett CD14 ved FER. :rolleyes: Så nå håper jeg at scratching og god livmorslimhinne-vekst og kanskje antibiotikaen og gullegg nå gir lykke-komboen for oss.

Så skal jeg jo fortsette med estradotplaster og progynova vaginalt. Trappet ned Cyclogest i dag, fra 2 stk morgen og 2 stk kveld til 1 stk morgen og 1 stk kveld. Mye medisiner likevel.

Jeg blir småkvalm, trøtt og sliten av alle medisinene, men ellers ingen spesielle bivirkninger nå. Jeg er veldig spent på testing etter hvert. Veksler mellom håp og optimisme, og null tro på prosjektet og fryktelig pessimisme.

Jeg har jo videre plan klart for meg, så det er ikke kaos hvert fall. Så håper jeg at vi kan vrake videre IVF-planer. :shy: I så fall er det termin 8. oktober vi kan telle ned til. (Og om vi skal planlegge forsøk i august, så må jeg kanskje utsette tr et par dager hver syklus med Cyclogest eller Lutinus, så jeg får mensen helt i slutten av juni. Dersom Porsgrunn åpner 30.7 etter ferien. Jeg får finne ut av alt det dersom vi ikke lykkes.)

Jeg leste noen studier som viser bedre sjanse for graviditet ved frys enn ved ferskforsøk, så det hjalp litt på negativiteten min mot fryseforsøk. Forskerne trodde det var pga den ekstreme hormonelle situasjonen som ferskforsøk tross alt er.

Last edited:
Gratulerer som ruger!❤️ Håper den lille holder seg der inne helt til oktober. Eller i hvert fall til slutten av september;)

Gratulerer som ruger!❤️ Håper den lille holder seg der inne helt til oktober. Eller i hvert fall til slutten av september;)

Ja, slutten av september er også greit i så fall ja. :D :Heartred Terminspire er veldig veldig greit! :)

Gratulerer så mye som ruger. Endelig! [emoji173]️ Krysser alt jeg har for at du får ruge helt til det er en fiks ferdig baby i magen din [emoji7]

Hvordan går det med rugingen søta?[emoji7][emoji7]

Gratulerer så mye som ruger. Endelig! [emoji173]️ Krysser alt jeg har for at du får ruge helt til det er en fiks ferdig baby i magen din [emoji7]

Tusen takk fine du! :Heartred

Ja, selv med private forsøk har det bare blitt tre innsett på 6 måneder. Ting tar tid i dette gamet her. Terminspire hadde vært helt nydelig nå! :) Krysser fingrene og håper. :Heartred

Back
Topp