Håp om søsken

Dette er vel en ikke en tidligtest heller? Mener denne slår ut på 25, mens den som er rosa med hvit skrift slår ut på 10?
Blir spennende de neste dagene, heier på deg :D

Nei er ikke den tidligtesten nei, men jeg synes egentlig ikke det ser ut til å være noen reell forskjell på hvor tidlig de slår ut. Disse på 25 har jo svak strek ved hcg under 10 de og. :bag:

Tusen takk for at du heier! :Heartred Det er helt greit for meg om det kan bli litt spenning her nå. :D

4dp4dt (8 dpo) ettermiddag
Crazy igjen ja. Men jeg synes det var så kjipt at jeg ikke fikk tatt bilde innen fristen. Og er nysgjerrig da. Synes det liksom er flere symptomer i dag, men det er jo gjerne en blanding av håp, forventninger, medisiner og tull. :rolleyes: Symptomene i tillegg til de jeg allerede har nevnt er også økt luktesans og hyppig vannlating. :p

Uansett, ny test da. Og skyggestreken dukker opp etter ca 1 minutt. Nå håper jeg virkelig dette utvikler seg til noe mer enn bare den kjedelige skyggen.

Etter fem minutter:
IMG_4596.JPG

Etter ti minutter:
IMG_4600.JPG

Etter 50 minutter, og nedenfor den fra i morges:
IMG_4602.JPG

Krysser virkelig fingrene!!

Krysser virkelig fingrene!!

Takk! :Heartred

Merker at med økende symptomer i dag så ble jeg veldig mye mer spent enn jeg var i går. :)

Men helt idiotisk å teste på nytt, når jeg tisser oftere enn vanlig. :rolleyes: :bored:

Heier på lille embryoet nå, og håper det trives. :) (Håper det er der...)

Oj oj, spennende[emoji7][emoji7] gledes til fortsettelsen[emoji7][emoji7]

Oj oj, spennende[emoji7][emoji7] gledes til fortsettelsen[emoji7][emoji7]

Skyggestrek på plass og galskap i gang. Så er det bare å håp at det er noe mer enn galskap denne gangen. :knegg: Takk du! :Heartred

5dp4dt (9 dpo)

Njaei. Ikke egentlig sterkere tror jeg gitt. Er nok bare skyggen.

Etter 5 minutter:
20180121_091348.jpg

Mulig det er bare skyggen, men det betyr ikke at det kan komme strek senere.

Men det er nå liksom "noe" der?

I dag var det vanskeligere å se noe syns jeg...
Ser du på den etter fristen også? Etter tørking?

Etter 15 minutter:
IMG_4604.JPG

Etter 1 time og 10 minutter:
Screenshot_20180121-100650.jpg

Litt enig med Avocado, synes jeg så mer antydning igår[emoji57] men håper det kommer seg til imorra[emoji7][emoji7][emoji7]

Det kan absolutt dukke opp en strek fortsatt, men det er nok ikke spire-relatert de skyggene hittil. Og da nærmer det seg deadline ganske kraftig for meg. :bag:

5dp4dt (9 dpo)
Ettermiddagstest. Ble sen kveld i går, så ganske utvannet urin i morges. Nok til at jeg så grunnlag for ny test altså.

Det kom en rosa strek!!! Etter 1-2 minutter. Det er en rosa strek på testen! I tillegg til kontrollstreken.

Vet ikke hvor godt det synes på bildene gitt, veldig svak strek, men mye tydeligere enn skyggestrekene hittil.

Oj oj oj. Må kanskje endre syn på fryseforsøk? :Heartred

Da må jeg bare krysse alt for at spiren blir værende til termin. :Heartred

Bildet etter 4 minutter:

20180121_154936.png

5dp4dt (9 dpo)
Ettermiddagstest. Ble sen kveld i går, så ganske utvannet urin i morges. Nok til at jeg så grunnlag for ny test altså.

Det kom en rosa strek!!! Etter 1-2 minutter. Det er en rosa strek på testen! I tillegg til kontrollstreken.

Vet ikke hvor godt det synes på bildene gitt, veldig svak strek, men mye tydeligere enn skyggestrekene hittil.

Oj oj oj. Må kanskje endre syn på fryseforsøk? :Heartred

Da må jeg bare krysse alt for at spiren blir værende til termin. :Heartred

Bildet etter 4 minutter:

Vis vedlegget 241322
Så spennende! Heier masse og følger med på fortsettelsen!

Her etter 30 minutter:

IMG_4607.JPG

Og ett til i bedre lys:

20180121_160254.jpg

Nå kan jeg se streken fra avstand, når testen ligger på benken. Absolutt ikke "myse-vri på testen-kun i riktig lys" strek. :D

Last edited:
Så spennende! Heier masse og følger med på fortsettelsen!

Tusen takk for all heiing! :Heartred Nå blir det mye testegalskap her, jeg må vite at det er en spire som vil bli. :angelic: Håpe håpe!

Jaaa!! Der er det jammen meg en rosa strek :D :D [emoji7] Åå, krysser fingrene nå [emoji173]️

Jaaa!! Der er det jammen meg en rosa strek :D :D [emoji7] Åå, krysser fingrene nå [emoji173]️

Ja, det er det! Ikke noe skyggetull nå. :D Og helt perfekt 9 dpo-styrke synes jeg. :D Åhh! Det er så rart. Tenk om. :Heartred Kan vi være så heldige da. :Heartred

Back
Topp