Håp om søsken

Måtte det bare bli sterkere og sterkere i dagene som kommer og holde helt til høsten!

Måtte det bare bli sterkere og sterkere i dagene som kommer og holde helt til høsten!

Åh, som jeg håper det. :Heartred Takk for at du heier vennen!

Se der var det rosa strek ja :D
Heier videre på sterkere strek :wav

Se der ja! Det var noe annet enn i morges :D
Krysser fingre, heier, håper og alt annet du måtte behøve av støtte her :dance011

Se der var det rosa strek ja :D
Heier videre på sterkere strek :wav

Yes! :D Der var det forbi skyggestadiet. :D Så håper jeg virkelig det utvikler seg videre nå. Tusen takk! :Heartred

Jeg ser også[emoji7][emoji7][emoji7] såå gøy!!! Håper den blir sterkere og sterkere[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Se der ja! Det var noe annet enn i morges :D
Krysser fingre, heier, håper og alt annet du måtte behøve av støtte her :dance011

Tusen takk fine Avocadoen! :Heartred Nå må lille spire finne seg en flott beliggenhet, jeg vet jo at det går an å være leietaker der i ni måneder, så håper denne ønsker en leieavtale på litt mer enn noen dager. :p

Sterkt symptom-bilde fortsatt også, men det er altfor mye medisiner i kroppen til at jeg stoler på at symptomene røper faktisk tilstand. :bag:

Jeg ser også[emoji7][emoji7][emoji7] såå gøy!!! Håper den blir sterkere og sterkere[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk! :Heartred

Håper virkelig det er en termin-spire på gang her nå. :) Så skal du komme rett bak! :Heartred

Kommer det en test i løpet av kvelden, eller klarer du å vente til i morgen? [emoji28]

Kommer det en test i løpet av kvelden, eller klarer du å vente til i morgen? [emoji28]

Altfor tørst og tissetrengt, så venter til i morgen. Forventer liksom uansett ikke sterkere 9 dpo, så vil holde meg. :D Meeen om det fortsetter å utvikle seg blir det nok kjapt to tester i morgen og. :p :bag:

Men elsker den tørre testen fra istad, kjempefin svak rosa strek på den. :Heartred :D Mulig første livstegn fra vår nummer to. :Heartred

Ikke helt utenkelig det nei ;-)

Har en god del både CB+ og CBD hvert fall. Var jo salg med 40-50 % rabatt på tester... :knegg: Jeg liker jo å se når alle testene er enige.:rolleyes:

Ååå sååå gøy!! Blir stas å følge med på testene nå[emoji173]️

Veldig gøy når det dukker opp en ekstra strek! :D :Heartred Jeg sa jo at alle på assistert skulle få streker nå i 2018, så nå synes jeg det skal bli hverdagskost her inne. :) Du skal også følge like bak! :D

Jippi, så deilig med rosa strek!:D

Ja, veldig deilig!!! Kanskje slipper vi Porsgrunn. :D Da er jeg VELDIG glad vi valgte å gå for ett dyrt fryseforsøk først likevel selv om jeg egentlig hadde tenkt til å vente. :shy::Heartred

Så herlig❤️

Back
Topp