Håp om søsken

6dp4dt (10 dpo)

Tja. Ikke helt overbevist akkurat. Lillegutt våknet litt (mulig mareritt e.l., han sovnet raskt igjen). Og da måtte jeg tisse og drikke litt vann, så da tok jeg en test. Nå er det skyggestrek igjen. Sånn som dukker opp nokså raskt, men bare er en skygge. :shifty: Mulig den ene testen i går bare var litt tullete. Jeg tester selvsagt litt videre siden det svinger litt fra morgen til ettermiddag, og fremdeles er tidlig, men håpet sank litt igjen nå da. Jeg synes jo det skal være en strek nå. :shy:

Etter 4-5 minutter:
IMG_4611.JPG

Etter 15 minutter:
IMG_4612.JPG

Og nå må jeg sove litt til.

Muligheter:

1. Noe galt med testen i går ettermiddag.

2. Litt mer fargestoff/sensitiv test i går ettermiddag, og/eller litt mindre konsentrert urin på morgenen i dag.

3. Og den vanlige: Sterkere tester på ettermiddag enn morgen, som jeg har opplevd selv og, og som da blir stort utslag helt i grenseland for streken.

Kan uansett fortsatt gå an å være gravid, bare jeg som blir så veldig negativ uten positiv test 10 dpo. :bag:

Litt skummelt det der, og teste både morgen og ettermiddag egentlig! Jeg får også sterkest på ettermiddagen, som kan bli svakere neste morgen og så øke på utover dagen igjen[emoji849][emoji849][emoji849] men man klarer jo ikke la være uansett[emoji23][emoji23]

Jeg har fortsatt trua[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Muligheter:

1. Noe galt med testen i går ettermiddag.

2. Litt mer fargestoff/sensitiv test i går ettermiddag, og/eller litt mindre konsentrert urin på morgenen i dag.

3. Og den vanlige: Sterkere tester på ettermiddag enn morgen, som jeg har opplevd selv og, og som da blir stort utslag helt i grenseland for streken.

Kan uansett fortsatt gå an å være gravid, bare jeg som blir så veldig negativ uten positiv test 10 dpo. :bag:
Uff, livet i teste-land er grusomt...
Når jeg var gravid med lillegutt fikk jeg totalt negativ test dag 10, og svakt positiv dagen etter :bored: Krysser fingrene masse for deg, har fulgt spent med fra sidelinjen her :)

Hmmm... ikke noe gøy når streken blir borte igjen.. Håper på bedring etterpå i dag! Du skal jo overta stafettpinnen tross alt :joyful:

Litt skummelt det der, og teste både morgen og ettermiddag egentlig! Jeg får også sterkest på ettermiddagen, som kan bli svakere neste morgen og så øke på utover dagen igjen[emoji849][emoji849][emoji849] men man klarer jo ikke la være uansett[emoji23][emoji23]

Jeg har fortsatt trua[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Har ikke sjans til å la være nei. Egentlig burde man jo ikke teste i det hele tatt og vente på blodprøven. Eventuelt teste med 48 timers mellomrom. Jeg sliter med å vente et par timer... :hilarious: :bag:

Takk for at du heier! :D :Heartred

Uff, livet i teste-land er grusomt...
Når jeg var gravid med lillegutt fikk jeg totalt negativ test dag 10, og svakt positiv dagen etter :bored: Krysser fingrene masse for deg, har fulgt spent med fra sidelinjen her :)

Ja, burde jo ikke utsette seg selv for denne galskapen, men jeg klarer ikke å la være. :p

Takk for at du deler! :Heartred Det er jo forskjellig fra svangerskap til svangerskap, så jeg vet jo egentlig det innerst inne, bare vanskelig å overse egne erfaringer.

Tusen takk for at du heier! :Heartred

Hmmm... ikke noe gøy når streken blir borte igjen.. Håper på bedring etterpå i dag! Du skal jo overta stafettpinnen tross alt :joyful:

Vil veldig gjerne få overta stafettpinnen nå! :Heartred

Utrolig irriterende med strek som forsvinner igjen, den er jo kjempefin på den tørre testen fra i går. :shifty: Meen jeg vet jo at dette kan svinge uten at noe er galt, så jeg håper litt til. :shy:

Den gangen her tok jeg ikke en eneste test på morgenen. Ikke så tidlig hvertfall! Ta en i kveld du[emoji177]

Den gangen her tok jeg ikke en eneste test på morgenen. Ikke så tidlig hvertfall! Ta en i kveld du[emoji177]

For en viljestyrke, imponerende. :D

Ja, bli garantert minst én test til i dag. :bag: :shy: Håper det er morsomt igjen da. :Heartred

For en viljestyrke, imponerende. :D

Ja, bli garantert minst én test til i dag. :bag: :shy: Håper det er morsomt igjen da. :Heartred
Vet ikke om du husker hvor mange tester jeg tok og hvor lenge jeg testet?[emoji85] Så vet ikke helt med den viljestyrken[emoji23] Tok gjerne en utpå dagen og en på kveld. Men tok aldri en på morgenurin. Utenom de digitale da.

Vil veldig gjerne få overta stafettpinnen nå! :Heartred

Utrolig irriterende med strek som forsvinner igjen, den er jo kjempefin på den tørre testen fra i går. :shifty: Meen jeg vet jo at dette kan svinge uten at noe er galt, så jeg håper litt til. :shy:

Mine var ikke noe å rope hurra for på samme tidspunkt, så du har fortsatt tid altså :)

Vet ikke om du husker hvor mange tester jeg tok og hvor lenge jeg testet?[emoji85] Så vet ikke helt med den viljestyrken[emoji23] Tok gjerne en utpå dagen og en på kveld. Men tok aldri en på morgenurin. Utenom de digitale da.

Husker at du tok mange tester du og, men jeg synes det er imponerende hver gang man klarer å tisse rett i do og ikke samle bittelitt i en liten kopp. :rolleyes: :p :knegg: Så å hoppe over hver morgen når man våkner spent, det er imponerende likevel. :D

Mine var ikke noe å rope hurra for på samme tidspunkt, så du har fortsatt tid altså :)

Ja, må fokusere på det. Løpet er ikke kjørt helt enda. :bag:

6dp4dt (10 dpo)
Vel. Må vel innrømme at jeg er ganske sånn... Anspent i dag.

Jeg har et sterkt erfaringsbilde av at jeg må ha to streker i dag, 10 dpo. Samtidig har jeg sett utallige eksempler på at det kan varierer fra svangerskap til svangerskap hos samme kvinne, så jeg vet (logisk) at 10 dpo er tidlig. Dessuten er fryseforsøk noe annet enn ferskforsøk, embryoet kan jo ha mistet noen celler og på en måte ligge 1-2 dager bak uten at noe er galt.

Uansett, to en halvtime var alt jeg klarte å holde, så ble det formiddagstest, og nok en gang kun skyggestreker (de kommer ganske raskt, og de ser jo rosa ut i dag og, men de er mye svakere enn den i går). Nå skal jeg holde til i kveld!

Denne er sterkere enn den fra morgenen i dag, men svakere enn i går ettermiddag:
IMG_4616.JPG

Gikk også på en CB+ smell, jaggu skyggestrek der og. :shifty: :shy:
IMG_4620.JPG

Forsøker å håpe at lille embryoet er i magen og trives. :Heartred

Beklager at det blir litt masete i dagboken min akkurat nå. :bag:

Last edited:
Håper streken kommer snart :-) skjønner godt at man mister motet når strekene ikke kommer. Spesielt når folk får så tidlig positiv her inne for tiden!!

Men det er enda tidlig, så du har flere dager på deg til å få to streker :-)

Håper streken kommer snart :) skjønner godt at man mister motet når strekene ikke kommer. Spesielt når folk får så tidlig positiv her inne for tiden!!

Men det er enda tidlig, så du har flere dager på deg til å få to streker :)

Jeg har fått positiv 10 dpo omtrent hver gang selv, og de gangene streken kom senere ble det kun abort, så det er derfor jeg er så negativ. :bag: Og når det kom strek i går ettermiddag, men ikke i dag... :shifty: Huff. Da blir jeg visst litt gal. :hilarious:

Takk for at du håper for meg! :Heartred

6dp4dt (10 dpo)
Vel. Må vel innrømme at jeg er ganske sånn... Anspent i dag.

Jeg har et sterkt erfaringsbilde av at jeg må ha to streker i dag, 10 dpo. Samtidig har jeg sett utallige eksempler på at det kan varierer fra svangerskap til svangerskap hos samme kvinne, så jeg vet (logisk) at 10 dpo er tidlig. Dessuten er fryseforsøk noe annet enn ferskforsøk, embryoet kan jo ha mistet noen celler og på en måte ligge 1-2 dager bak uten at noe er galt.

Uansett, to en halvtime var alt jeg klarte å holde, så ble det formiddagstest, og nok en gang kun skyggestreker (de kommer ganske raskt, og de ser jo rosa ut i dag og, men de er mye svakere enn den i går). Nå skal jeg holde til i kveld!

Denne er sterkere enn den fra morgenen i dag, men svakere enn i går ettermiddag:
Vis vedlegget 241365

Gikk også på en CB+ smell, jaggu skyggestrek der og. :shifty: :shy:
Vis vedlegget 241366

Forsøker å håpe at lille embryoet er i magen og trives. :Heartred

Beklager at det blir litt masete i dagboken min akkurat nå. :bag:

Hehe, kjenner meg så igjen! Det er jo pinfullt å tisse i do og ikke i kopp når man først har begynt med testing![emoji23][emoji23] håper kveldstesten idag blir sterkere! De CB+ er skumle, og denne runden har jeg droppa å kjøpe dem! Viser svakt nesten uansett de!

Hehe, kjenner meg så igjen! Det er jo pinfullt å tisse i do og ikke i kopp når man først har begynt med testing![emoji23][emoji23] håper kveldstesten idag blir sterkere! De CB+ er skumle, og denne runden har jeg droppa å kjøpe dem! Viser svakt nesten uansett de!

Ja, jeg liker CB+ når den er positiv fordi streken gjerne dukker raskere og sterkere opp enn på strimmelen; men det er jo bare dritt med skyggestrekene. :shifty:

Men ble jo igjen spent siden den strimmelen har en tydelig strek tørr, hakket svakere enn i går ettermiddag, men helt annerledes enn de andre skyggetestene. :knegg: Crazy lady!

Godt at flere kjenner seg igjen i tvangstissing i kopp. :rolleyes:

Ja, jeg liker CB+ når den er positiv fordi streken gjerne dukker raskere og sterkere opp enn på strimmelen; men det er jo bare dritt med skyggestrekene. :shifty:

Men ble jo igjen spent siden den strimmelen har en tydelig strek tørr, hakket svakere enn i går ettermiddag, men helt annerledes enn de andre skyggetestene. :knegg: Crazy lady!

Godt at flere kjenner seg igjen i tvangstissing i kopp. :rolleyes:

Spennende altså[emoji7][emoji7][emoji7] er jo forsåvidt positivt at den blir sterkere når den tørker! Skyggerstreker som er bare tull blir jo ofte borte[emoji5]

Back
Topp