Håp om søsken

Ja, men det var liksom: "Du skal gjøre det likt, men det snakker vi om på innsett." :bored: Så da ble det litt kræsj, men han var i sånn fart at jeg ikke spurte en gang til. Men det er jo ikke skadelig, heller usikkert hvor mye det kan bidra. Så jeg kjører på. :D Han sa jo "likt". Trappet opp prednisolon i dag. Forbereder meg på blåmerker på magen fra i morgen. :knegg:

Han sa likt. Så inntil dere snakkes gjør du likt :-)

Han sa likt. Så inntil dere snakkes gjør du likt :)

Hahaha... De trenger jo uansett ikke vite alle detaljer, om han plutselig har en annen plan på tirsdag. :p

Ja, men det var liksom: "Du skal gjøre det likt, men det snakker vi om på innsett." :bored: Så da ble det litt kræsj, men han var i sånn fart at jeg ikke spurte en gang til. Men det er jo ikke skadelig, heller usikkert hvor mye det kan bidra. Så jeg kjører på. :D Han sa jo "likt". Trappet opp prednisolon i dag. Forbereder meg på blåmerker på magen fra i morgen. :knegg:

Ikke spesielt missunnelig på de Fragminsprøytene altså :blackeye:

Ikke spesielt missunnelig på de Fragminsprøytene altså :blackeye:

Nope, ikke jeg heller. De er noe herk. Jeg er bare glad det ikke er bikinisesong. Blåmerkene blir jo værende i nesten 2 måneder. :bored:

MEN når de nevnte at de synes det er lurt for meg så stikker jeg i vei!

Nope, ikke jeg heller. De er noe herk. Jeg er bare glad det ikke er bikinisesong. Blåmerkene blir jo værende i nesten 2 måneder. :bored:

MEN når de nevnte at de synes det er lurt for meg så stikker jeg i vei!

Oi! 2 mnd :eek:
Da ble du blåere enn meg :p

Oi! 2 mnd :eek:
Da ble du blåere enn meg :p

Altså, nei, ikke fullt to måneder, halvannen. På slutten var det sånn mørkt rødt, så jeg vet ikke om andre enn meg ville tenkt på det da. Jeg stakk fra 7.-19. november og var fortsatt ganske blå i romjulen, men nå er det borte. Hjalp ikke at jeg ble veldig blå av Puregon også, som jeg brukte rett før. :rolleyes:

Altså, nei, ikke fullt to måneder, halvannen. På slutten var det sånn mørkt rødt, så jeg vet ikke om andre enn meg ville tenkt på det da. Jeg stakk fra 7.-19. november og var fortsatt ganske blå i romjulen, men nå er det borte. Hjalp ikke at jeg ble veldig blå av Puregon også, som jeg brukte rett før. :rolleyes:

Usjda...
Også hjelper det ikke stort at ettersom blodet blir tynnere så blør en lettere og lettere under huden... ond sirkel...:shifty:

Usjda...
Også hjelper det ikke stort at ettersom blodet blir tynnere så blør en lettere og lettere under huden... ond sirkel...:shifty:

Hehe... Jepp. Nydelig system. :rolleyes:

Kjenner jeg er glad vi slapp den runden der....

Kjenner jeg er glad vi slapp den runden der....

Fragmin er vanligvis ikke standard, og de andre sprøytene er det heldigvis ikke alle som får verken vondt eller blåmerker av. :D

Men det er VELDIG godt å slippe assistert befruktning. :Heartred

Innsett

Det første egget overlevde tining. Så da blir det innsett i dag. Og ett egg igjen på frys. :)

Innsett
Det første egget overlevde tining. Så da blir det innsett i dag. Og ett egg igjen på frys. :)

Oioi! Hadde helt glemt at det var i dag :woot:
Lykke til! :D
(Og litt av et vær å reise inn til klinikken i)

Innsett

Hipp hurra[emoji16][emoji16]

Masse lykke til[emoji8]

Hurra!! Lykke til med innsett [emoji7]

Hipp hurra!!

Og med et på frys så har dere enda en sjangs på tin-forsøk en gang det passer om dere vil?

Så flott[emoji2][emoji2] Nå er det bare å ruge så godt man kan og håpe på det beste[emoji171]

Lykke til i dag :)

Oioi! Hadde helt glemt at det var i dag :woot:
Lykke til! :D
(Og litt av et vær å reise inn til klinikken i)

Haha... Ja, de sa på radioen at man ikke skulle kjøre bil om man ikke måtte. Det tok jo en evighet hver vei, masse kaos. Litt av en tur for et lite embryo. :)

Hipp hurra[emoji16][emoji16]

Masse lykke til[emoji8]
Hurra!! Lykke til med innsett [emoji7]
Hipp hurra!!

Og med et på frys så har dere enda en sjangs på tin-forsøk en gang det passer om dere vil?

Ja, vi får se an mellom forsøkene i Porsgrunn hvis vi blir for utålmodige av ventetiden en gang. Jeg bare synes det er så dyrt. :bag: Lov å håpe at jeg er ferdig med assistert befruktning da. :angelic:

Så flott[emoji2][emoji2] Nå er det bare å ruge så godt man kan og håpe på det beste[emoji171]
Lykke til i dag :)

Tusen takk alle sammen! :Heartred Nå ruger jeg på en perfekt firedagers blasto! :D

Heia blastis :smiley-bounce015

Rug helt til oktober nå!!

Back
Topp