Håp om søsken

Jeg har vært igjennom det der noen ganger...å hver gang har progynova gjort susen ;) så jeg tipper slimhinnen er super neste tirsdag <3

Jeg har vært igjennom det der noen ganger...å hver gang har progynova gjort susen ;) så jeg tipper slimhinnen er super neste tirsdag <3

Håper det! Takk for optimismen. :Heartred

Ja, krysser fingrene for det.

Ja, jeg og, men må bygge opp egen optimisme på nytt. Jeg gikk rett tilbake til "min kropp funker ikke"-modus. :shy::rolleyes:

Æsj da, så kjedelig!![emoji849][emoji849] håper progynova gjør susen og at du får innsett neste uke[emoji173]️

Æææ, så ugreit :(
Tenker Progynova gjør susen da! ✌

Æsj da, så kjedelig!![emoji849][emoji849] håper progynova gjør susen og at du får innsett neste uke[emoji173]️

Takk! Krysser fingrene for det nå. :)

CD18 - 9. estradotplaster og 3. dag med Progynova

Jeg prøver å bygge opp ny optimisme igjen. Litt vanskelig, men jeg vil gjerne komme i mål nå. :) Merker Progynova i kroppen, mer trøtt og verre hodepine igjen i går og i dag. Så da velger jeg å håpe at det også betyr slimhinnevekst.

Utskrapet ved scratchingen var forresten helt normal, ingen funn i det vevet. Jeg hadde nesten glemt at jeg har gjort scratching til dette forsøket.

Jeg håper litt nå at jeg kan få begynne på Cyclogest rett etter kontrollen, så jeg rekker innsett neste uke. Vil helst være ferdig med disse medisinene så fort som mulig nå. Vet jeg maser om det, men man blir lei av medisiner etter noen uker. :bag:

Termin 4.10 istedenfor? :angelic:

Jeg prøver å bygge opp ny optimisme igjen. Litt vanskelig, men jeg vil gjerne komme i mål nå. :) Merker Progynova i kroppen, mer trøtt og verre hodepine igjen i går og i dag. Så da velger jeg å håpe at det også betyr slimhinnevekst.

Utskrapet ved scratchingen var forresten helt normal, ingen funn i det vevet. Jeg hadde nesten glemt at jeg har gjort scratching til dette forsøket.

Jeg håper litt nå at jeg kan få begynne på Cyclogest rett etter kontrollen, så jeg rekker innsett neste uke. Vil helst være ferdig med disse medisinene så fort som mulig nå. Vet jeg maser om det, men man blir lei av medisiner etter noen uker. :bag:

Krysser alt som krysses kan for deg[emoji173]️[emoji173]️

Jeg har trua på neste uke! Progynova er noe drit ja, men det funker som regel ;)

Jeg har trua på neste uke! Progynova er noe drit ja, men det funker som regel ;)

Takk for at du holder håpet oppe. :) Hadde vært helt supert om jeg blir ruger neste uke. :D

Åh. Jeg synes du skulle kunne bestemme det. Og at det er ett skikkelig gullegg. :D
Jeg kan godt bestemme det.

Desverre er jeg ikke sånn helt god på å få ting til å bli som jeg bestemmer når det gjelder sånne ting. Da hadde ungeflokken min vært eldre. Men flokken min er helt rett så det er vel en grunn til at det ble sånn.

Jeg kan godt bestemme det.

Desverre er jeg ikke sånn helt god på å få ting til å bli som jeg bestemmer når det gjelder sånne ting. Da hadde ungeflokken min vært eldre. Men flokken min er helt rett så det er vel en grunn til at det ble sånn.

Haha... Nei, det funker vel ikke sånn heller.

Jeg gruer meg til neste uke. Tenk om det ikke er bedre slimhinne. Og jeg gruer meg til å ruge også, altså hvis slimhinnen er bra. For nå føles det ut som jeg har jobbet for dette, og vi bruker så mye penger. Og det er så lenge til neste sjanse. Aj! Det hadde vært bedre med innsett i dag gitt, for i julen hadde jeg altfor tett program til å tenke så veldig mye på dette.

CD21 - 11. estradotplaster og 6. dag med Progynova

Hodepinen var igjen verst de første dagene, likt som oppstart estradot. Jeg er mer trøtt med Progynova, selv om jeg bruker den vaginalt. Mulig det bare er tilfeldig, men føles sånn "medisin-trøtt".

Nå begynner tankene å spinne altfor langt avgårde. Tre uker med estradot er lenge nok for hodet mitt. Kanskje får vi fjerde egg inn snart i jakten på nummer to. Kanskje blir det en høstbaby (og da har tankene siste uken allerede fordelt foreldrepermisjon og tenkt ut bhg-start). Kanskje blir det ingenting av, men prøvepause til august og prosjekt "sunnere kropp". Ny klinikk. Nytt ferskforsøk. Hormoner. Kontroller. Håp. Drømmer.

Det er heldigvis jakten på nummer to. Det er ikke en ny runde av jakten på førstemann. Det er likevel mer greier enn jeg liker, og det er fortsatt en opplevelse av urettferdighet siden de fleste slipper dette. Ammer så lenge de vil. Bare lage nummer to og tre og fire når det passer best, eller litt uplanlagt før det egentlig passet best. :rolleyes: Tre gravide venninner nå. Flere nyfødte babyer. Og selv om det ikke er vanskelig på samme måte som før for meg, så begynner de negative forsøkene likevel å gnage litt på gleden over andres glede. :bag: Ingen av mine venninner har trengt lang tid, jeg tror rekorden (utenom meg) i min krets er 8-9 måneder. Flere unnfanget "på pilla".

Velkommen ny uke. Håper du blir bra! :Heartred

Back
Topp