Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, så kjedelig
Ja, krysser fingrene for det.Ja, men da håper jeg Progynova gjør jobben.
Jeg har vært igjennom det der noen ganger...å hver gang har progynova gjort susen så jeg tipper slimhinnen er super neste tirsdag <3
Ja, krysser fingrene for det.
Æsj da, så kjedelig!![emoji849][emoji849] håper progynova gjør susen og at du får innsett neste uke[emoji173]️
Æææ, så ugreit
Tenker Progynova gjør susen da! ✌
CD18 - 9. estradotplaster og 3. dag med Progynova
Jeg prøver å bygge opp ny optimisme igjen. Litt vanskelig, men jeg vil gjerne komme i mål nå. Merker Progynova i kroppen, mer trøtt og verre hodepine igjen i går og i dag. Så da velger jeg å håpe at det også betyr slimhinnevekst.
Utskrapet ved scratchingen var forresten helt normal, ingen funn i det vevet. Jeg hadde nesten glemt at jeg har gjort scratching til dette forsøket.
Jeg håper litt nå at jeg kan få begynne på Cyclogest rett etter kontrollen, så jeg rekker innsett neste uke. Vil helst være ferdig med disse medisinene så fort som mulig nå. Vet jeg maser om det, men man blir lei av medisiner etter noen uker.
Termin 4.10 istedenfor?
Krysser alt som krysses kan for deg[emoji173]️[emoji173]️
CD18 - 9. estradotplaster og 3. dag med Progynova
Jeg prøver å bygge opp ny optimisme igjen. Litt vanskelig, men jeg vil gjerne komme i mål nå. Merker Progynova i kroppen, mer trøtt og verre hodepine igjen i går og i dag. Så da velger jeg å håpe at det også betyr slimhinnevekst.
Utskrapet ved scratchingen var forresten helt normal, ingen funn i det vevet. Jeg hadde nesten glemt at jeg har gjort scratching til dette forsøket.
Jeg håper litt nå at jeg kan få begynne på Cyclogest rett etter kontrollen, så jeg rekker innsett neste uke. Vil helst være ferdig med disse medisinene så fort som mulig nå. Vet jeg maser om det, men man blir lei av medisiner etter noen uker.
Termin 4.10 istedenfor?
Jeg har trua på neste uke! Progynova er noe drit ja, men det funker som regel
Takk for at du holder håpet oppe. Hadde vært helt supert om jeg blir ruger neste uke.
Det synes jeg du skal bli
Jeg kan godt bestemme det.Åh. Jeg synes du skulle kunne bestemme det. Og at det er ett skikkelig gullegg.
Jeg kan godt bestemme det.
Desverre er jeg ikke sånn helt god på å få ting til å bli som jeg bestemmer når det gjelder sånne ting. Da hadde ungeflokken min vært eldre. Men flokken min er helt rett så det er vel en grunn til at det ble sånn.