Håp om søsken

Sprøytedag 1
Da var 26 spraydager over, og nå er Suprecur sprayen trappet litt ned (fra 4 til 3 spray per dag) og Prednisolon 5 mg lagt til hver morgen (sammen med vitaminer og folat). Og nå er den første sprøyten satt (Puregon 200 IE), og FY så mye den svir etterpå. Ikke selve stikket eller de 10 sekundene sprøyten var inne, men det sprenger etterpå. :shifty: Sånn kan jeg ikke huske at det var med Bemfola. :shy: Like greit å venne seg til det for vepsestikkene kommer jo uansett snart (Fragmin).

Da er det 7 sprøyter til, og så kontroll neste fredag. Bare en drøy uke til altså. Nå går det plutselig fort. :) Kommer til å gå grusomt sakte igjen etter innsett (forhåpentligvis får jeg et innsett), så jeg får vel bare kose meg med den tiden som går fort nå.

Last edited:
Sprøytedag 1
Da var 26 spraydager over, og nå er Suprecur sprayen trappet litt ned (fra 4 til 3 spray per dag) og Prednisolon 5 mg lagt til hver morgen (sammen med vitaminer og folat). Og nå er den første sprøyten satt (Puregon 200 IE), og FY så mye den svir etterpå. Ikke selve stikket eller de 10 sekundene sprøyten var inne, men det sprenger etterpå. :shifty: Sånn kan jeg ikke huske at det var med Bemfola. :shy: Like greit å venne seg til det for vepsestikkene kommer jo uansett snart (Fragmin).

Da er det 7 sprøyter til, og så kontroll neste fredag. Bare en drøy uke til altså. Nå går det plutselig fort. :) Kommer til å gå grusomt sakte igjen etter innsett (forhåpentligvis får jeg et innsett), så jeg får vel bare kose meg med den tiden som går fort nå.

Spennende tider som kommer nå :)
Lykke til med sprøyter og folikkelvekst den kommende uken! Håper på gullegg ❤️

Åhh!

Bare en uke. (Vel ja. Også mer etterpå da)

Spennende tider som kommer nå :)
Lykke til med sprøyter og folikkelvekst den kommende uken! Håper på gullegg ❤️

Ja, nå er det endelig action. Nesespray i all evighet er egentlig ikke så spennende. :shy: Bortsett fra at livmoren min gjorde det litt spennende på kontrollen da. o_O

Håper på gullegg og innsett om to uker. :D Tusen takk for at du håper med meg. :Heartred

Åhh!

Bare en uke. (Vel ja. Også mer etterpå da)

Haha... Ja, en uke er jo "bare" til kontroll. Forhåpentligvis får jeg uttaksdato på den kontrollen da, kanskje allerede mandagen etter? :D :shy: Veldig spent på kontrollen da, hadde jo mange tomme eggposer sist, så jeg håper at det er et godt antall i fin størrelse. :)

Ja. Klart. Bare kontroll. Men likevel. Det er spennede det. Ar du kanskje få vite uttak da. Det skjer endelig noe fremover

Ja. Klart. Bare kontroll. Men likevel. Det er spennede det. Ar du kanskje få vite uttak da. Det skjer endelig noe fremover

Ja, absolutt, jeg kommer nok til å synes uka går tregt innimellom også. Kontrollen er veldig spennende. :D

Nå begynner det å skje ting, ja! :D Det er så digg med sprøyter kontra spray. Da er man liksom litt ordentlig i gang. Håper du får uttak mandagen etter kontroll eller så :D

Nå begynner det å skje ting, ja! :D Det er så digg med sprøyter kontra spray. Da er man liksom litt ordentlig i gang. Håper du får uttak mandagen etter kontroll eller så :D

Har visst misset denne fra deg. Ja, sprøyter er noe ordentlig som skjer! :D Nå er det forhåpentligvis full action i kroppen. :D

Sprøytedag 5
Ganske annerledes i kroppen enn på spray ja, mye som forgår nå. Fruktbar utflod, stikkinger og murringer, samt "nedpress"-følelse og endo-smerter. Og følelsen av å være "stinn" nederst i magen. Magen er også full av blåmerker etter sprøytene nå, så det er greit at det ikke er bikini-sesong. Håper på mange eggposer på UL på fredag, og at det forhåpentligvis er egg i de fleste av dem på uttak. :)

Sprøytedag 5
Ganske annerledes i kroppen enn på spray ja, mye som forgår nå. Fruktbar utflod, stikkinger og murringer, samt "nedpress"-følelse og endo-smerter. Og følelsen av å være "stinn" nederst i magen. Magen er også full av blåmerker etter sprøytene nå, så det er greit at det ikke er bikini-sesong. Håper på mange eggposer på UL på fredag, og at det forhåpentligvis er egg i de fleste av dem på uttak. :)

Der var det i hvert fall noen fine tegn på at ting skjer! :) Heier på mange modne egg :D

Der var det i hvert fall noen fine tegn på at ting skjer! :) Heier på mange modne egg :D

Kroppen jobber med noe, så får vi bare håpe det er noe fornuftig. :knegg: Takk for heiarop, håper kroppen hører på det nå. :D

Sprøytedag 8
Kontroll i morgen. Jeg har bølger med veldig kraftig smerter på høyre side nede, eggstokk-høyde, og blir jo bekymret for at det skal være egg som løsner. Det var særlig en halvtime istad hvor jeg ble helt dårlig i kroppen. I tillegg generelt fryktelig stinn og ubehagelig i kroppen, og mye, vonde endosmerter. Blir verre for hver dag nå. Mye (mye!) fruktbar utflod og innimellom ømme pupper. Sprøyter er kraftig kost for kroppen, helt klart. Nå håper jeg at jeg snart er ferdig med sprøytene. :shy:

Kontroll i morgen, så nå er jeg spent. :nailbiting:

Last edited:
Sprøytedag 8
Kontroll i morgen. Jeg har bølger med veldig kraftig smerter på høyre side nede, eggstokk-høyde, og blir jo bekymret for at det skal være egg som løsner. Det var særlig en halvtime istad hvor jeg ble helt dårlig i kroppen. Fryktelig stinn og ubehagelig i kroppen, og mye, vonde endosmerter. Sprøyter er kraftig kost for kroppen, helt klart. Nå håper jeg at jeg snart er ferdig med sprøytene. :shy:

Håper det bare er voksesmerter du kjenner! Det kan være vondt når eggstokkene etterhvert blir som drueklaser ;)

Masse lykke til i morgen! Skal krysse fingrene for deg :)

Sprøytedag 8
Kontroll i morgen. Jeg har bølger med veldig kraftig smerter på høyre side nede, eggstokk-høyde, og blir jo bekymret for at det skal være egg som løsner. Det var særlig en halvtime istad hvor jeg ble helt dårlig i kroppen. Fryktelig stinn og ubehagelig i kroppen, og mye, vonde endosmerter. Blir verre for hver dag nå. Mye (mye!) fruktbar utflod og innimellom ømme pupper. Sprøyter er kraftig kost for kroppen, helt klart. Nå håper jeg at jeg snart er ferdig med sprøytene. :shy:

Hadde selv endel smerter, og følte at eggene løsnet. Men legen beroliget meg med at det det var voksesmerter. Vanligvis er eggstokkene på størrelse med en mandel, og vet kontroll og uttak var hver eggstokk like stor som en avokado! Så da kan man jo tenke seg til at det kjennes godt...

Masse lykke til på kontroll imorgen[emoji1360]:)

Håper det bare er voksesmerter du kjenner! Det kan være vondt når eggstokkene etterhvert blir som drueklaser ;)

Masse lykke til i morgen! Skal krysse fingrene for deg :)

Ja, jeg tror det var sånn sist hos meg og, men jeg klarte ikke å stå oppreist istad så det var voldsomt. :eek: Verst med full blære, så det er nok de drueklassene som ikke vanligvis er der ja. :p

Tusen takk!!! :Heartred

Hadde selv endel smerter, og følte at eggene løsnet. Men legen beroliget meg med at det det var voksesmerter. Vanligvis er eggstokkene på størrelse med en mandel, og vet kontroll og uttak var hver eggstokk like stor som en avokado! Så da kan man jo tenke seg til at det kjennes godt...

Masse lykke til på kontroll imorgen[emoji1360]:)

Ja, det er nok bare de normale smertene av overbelastede eggstokker. :knegg: Husker at jeg ikke likte sprøyteperioden sist heller.

Tusen takk!!! :Heartred

Back
Topp