Håp om søsken

Lykke til imorgen! Krysser fingrene for oss ❤️

Lykke til imorgen! Krysser fingrene for oss ❤️

Tusen takk! :Heartred Jeg krysser fingrene veldig for deg! (Litt morsomt om vi ender med uttak (og da termin også) likt, nå som vi startet med blødning likt tilbake i september før spray. :knegg:)

Tusen takk! :Heartred Jeg krysser fingrene veldig for deg! (Litt morsomt om vi ender med uttak (og da termin også) likt, nå som vi startet med blødning likt tilbake i september før spray. :knegg:)

Hadde vært koselig med 2 augustmager ja ❤️

Siste sprøyten satt foreløpig, nå har jeg ikke flere igjen. Så lenge alt er bra (og det ikke blir brudd) så blir det vel uansett en sprøyte til i morgen, som jeg må kjøpe etter kontrollen. For uttak er tidligst på mandag (så eggløsningssprøyte på lørdag eventuelt). Jeg håper jo litt på uttak allerede da. :)

Og så vil jeg gjerne snakke litt med dem om innsett (om alt er bra). Jeg lurer på hva de tenker for meg, selv om det kun er teoretisk før uttak. :p

Åh, nå er jeg utålmodig og spent.

Masse lykke til i dag!! [emoji173]️

Lykke til[emoji7]

Sprøytedag 9 - kontroll
Det var mest egg på høyre eggstokk, 10-12 der og få på venstre eggstokk, 3 der. Av disse var det henholdsvis 5 og 1 egg som var så store at det er perfekt med uttak på mandag. Resten var medium store og ville vært bedre med uttak på onsdag, og så var det noen mindre også, men de ble ikke telt. Så de har modnet i to tempo i kroppen min virker det som. Så da blir det uttak på mandag, men ikke sikkert det blir så mange egg. Livmorslimhinnen var fin sa hun, men hun sa ikke hva tykkelsen var.

Siste 200 IE puregon i kveld, siste spray suprecur kl 15 i morgen, eggløsningssprøyten i morgen kveld. Øke dosen prednisolon fra 5 mg til 20 mg hver morgen fra mandag og starte med fragminsprøyte fra tirsdag.

Innsett blir enten onsdag eller fredag avhengig av antall egg og utvikling.

En spennende uke beste uke da. Og uken etter.

Potensielt 6 modne egg er ikke så verst :)
Også kan det jo gjerne poppe et par til når EL-sprøyta settes :)
Dette blir veldig spennende!

Masse lykke til med siste innspurt før innhøsting ;)

Potensielt 6 modne egg er ikke så verst :)
Også kan det jo gjerne poppe et par til når EL-sprøyta settes :)
Dette blir veldig spennende!

Ja, men sist hadde jeg omtrent samme situasjon på UL, men mange tomme poser på uttak. Så jeg satser på få egg, men god kvalitet og gullegg blant dem. :D:Heartred

Last edited:
Back
Topp