Håp om søsken

Ja, men sist hadd jeg omtrent samme situasjon på UL, men mange tomme poser på uttak. Så jeg satser på få egg, men god kvalitet og gullegg blant dem. :D:Heartred

Kvalitet er viktigst!

Lykke til idag :)

Ovitrelle og siste spray (spraydag 36)
Da har jeg kastet Suprecur-flasken etter siste spray, den er kun brukbar i 5 uker etter åpning. Og jeg har satt Ovitrelle. Siste Puregonen fra i går måtte jeg kaste siste halvparten av, kun holdbar 28 dager etter at den er brukt. Så med det er jeg ferdig med stimulering for nå.

Så nå er det bare nedtelling til uttak på mandag. :D

Spennende med uttak :-D :) nyt medisinfri dag i morgen :)

Takk! :) Håper på noen fine egg på mandag. Og fint med to dager uten sprøyter før det er tid for Fragmin. :knegg:

Så spennende altså!! Masse lykke til[emoji173]️[emoji173]️

Spennende! Lykke til med uttak :D

Så spennende altså! Kvalitet er definitivt mye viktigere enn antall ja, men man ønsker såklart helst begge deler :p Er du fornøyd med FS så langt?

Så spennende altså! Kvalitet er definitivt mye viktigere enn antall ja, men man ønsker såklart helst begge deler :p Er du fornøyd med FS så langt?

Absolutt, kvalitet er det viktige nå. Men likevel spent på antallet i morgen. :D :rolleyes:

Edit: Og ja, jeg er fornøyd, men jeg har jo egentlig ikke bedt om noe spesielt enda. Så jeg burde være en veldig enkel pasient foreløpig, første ferskforsøk i jakten på søsken og kun omtrentlig kopi av mitt vellykkede forsøk sist (litt høyere dose medisin bare). Kan jo hende opplevelsen er annerledes om ting skulle bli mer komplisert, det vet jeg ikke, og forhåpentligvis finner jeg det ikke ut. Vi har forsamtale i Porsgrunn i desember så planen er 3 offentlige forsøk dersom vi ikke lykkes nå.

Last edited:
Har de sagt noe om hvor lenge de skal dyrke før innsett eller?[emoji5]

Onsdag eller fredag. Avhengig av antall egg og kvalitet. :) Hun sa det kan hende de må vurdere fra dag til dag også. Jeg har spurt om jeg kan få inn to egg dersom det blir innsett på onsdag, men legen jeg spurte var ikke så positiv til det. :p

Onsdag eller fredag. Avhengig av antall egg og kvalitet. :) Hun sa det kan hende de må vurdere fra dag til dag også. Jeg har spurt om jeg kan få inn to egg dersom det blir innsett på onsdag, men legen jeg spurte var ikke så positiv til det. :p

Blir spennende å se[emoji5][emoji5][emoji5] kanskje vi får innsett på samme dag da[emoji12][emoji12] spurte St.Olavs om hvordan de stilte seg til innsett av to ved ferskforsøket jeg også! Dèt var visst ikke aktuelt[emoji12]

Back
Topp