Håp om søsken

Lykke til i morgen :D
Og ikke bli for full og gæren da :p

Nå sist var det to par til som hadde uttak[emoji4]
Jeg begynte med Cyclogest morgenen etter egguttak. Fire stk daglig da til innsett. Åneei, så kjipt du må hente i morgen. Jeg har passet på å få hentet det ut på siste kontrollen før uttak[emoji23]

Jeg skjønte litt sent at jeg ikke hadde fått resept, så da tenkte jeg at de kanskje ikke ville skrive ut før de visste at man fikk ut egg. :shy: Blæ! Så surt, hadde jo vært veldig digg å kunne dra rett hjem. Mulig mannen får gå opp til apoteket mens jeg hviler etter uttak.

Lykke til i morgen :D
Og ikke bli for full og gæren da :p

Om dere leser noe i avisen om en gal dame på en privatklinikk i Oslo i morgen så vet dere hvem det er. :cool:

Masse masse masse lykke til!! [emoji173]️ Jeg ble "god og full" av FS-medisinene. Føltes som jeg hadde drukket en flaske vin [emoji23][emoji23]

Masse masse masse lykke til!! [emoji173]️ Jeg ble "god og full" av FS-medisinene. Føltes som jeg hadde drukket en flaske vin [emoji23][emoji23]

Takk for lykkeønskninger. Føler jeg ble litt susete og trøtt, men ikke noe verre heldigvis. :)

Uttak
Det ble 13 egg! :D Jeg vet ikke om alle var modne. Ville egentlig tro halvparten egentlig ikke er modne, etter det vi så på ultralyden på fredag. Han sa bare: "Eggene så bra ut." Og sædprøven var bra så da blir det IVF den gangen her og. :)

De ringer i morgen formiddag (mellom 9-11) om befruktning.

Så regner de med innsett av ett egg på fredag, siden vi hadde så godt med egg nå, men det vurderer de i morgen etter at vi vet om antall befruktet. :)

Edit: livmorslimhinnen var 10,2 mm.

Last edited:
Så bra[emoji2][emoji2] Jeg fikk også innsett på dag 4 nå, gikk supert det[emoji1319]

Så bra :D Krysser fingrene for mange fine egg imorgen og de kommende dagene ❤️

Så bra[emoji2][emoji2] Jeg fikk også innsett på dag 4 nå, gikk supert det[emoji1319]

Ja, det kan nok bli supert det. :D Må bare komme meg over til i morgen først. Veldig spent på den befruktningen siden jeg ikke tror det egentlig er så mange modne egg. :knegg:

Hipp hurra for god fangst[emoji173]️[emoji173]️ fulgt med på VG etter oppslag om gal dame på privatklinikk! Kom ikke noe, så regna med det gikk fint[emoji23][emoji23][emoji23]

Det høres i alle fall veldig lovende ut! Krysser fingrene for god uttelling på befruktning også [emoji16]

Back
Topp