Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo veldig bra[emoji2][emoji2]
Vi hadde kun 1 egg til innsett nå, men det holdt! Fikk heller ingen på frys den gangen jeg ble gravid med datteren vår! Men bonusegg er jo bare supert[emoji2] Gullegget er nok blant disse[emoji177]Ja! Det virker jo veldig lovende. Vi hadde bare 3 egg ved innsett to dager etter uttak sist, så dette var nesten litt voldsomt. Så nå håper jeg at det er ett gullegg blant dem.
Wow! Så bra!! Dere traff visst en god syklus her
Vi hadde kun 1 egg til innsett nå, men det holdt! Fikk heller ingen på frys den gangen jeg ble gravid med datteren vår! Men bonusegg er jo bare supert[emoji2] Gullegget er nok blant disse[emoji177]
Kjempebra resultat[emoji1373][emoji173]
Fantastisk resultat!! [emoji173]️ Satser på at det blir mange på frys i tillegg til gullegget inn [emoji16]
Befruktning
Da ringte de fra FS. Vi har 10 befruktede egg! Wohoo!
Innsett av ett egg på fredag. Dette blir spennende.
I dag har jeg startet med 2 stk Cyclogest morgen og kveld, og Fragmin.
Gratulerer altså[emoji7][emoji7][emoji7] strålende resultat!! Håper gullegget er blant dem[emoji173]️
Oppstart Cyclogest her idag også, men halvparten av dosen du tar[emoji12][emoji12]
Tusen takk! Jeg er superfornøyd. Nå bør det være gullegg i varmeskapet.
Jeg synes 4 stk per dag er VOLDSOMT for å si det mildt. Jeg tok Lutinus×3 forrige gang og det er jo 300 mg progesteron tilsammen. Dette jeg tar nå blir jo 1600 mg. Skal halvere dosen på lørdag, etter innsett.
Det er ganske myyye ja!!! Jeg har prøvd å snakke meg til mer progestron på de stimulerte forsøka, men fått nei[emoji57] jeg ville prøve å se om det kunne gjøre susen! Men nå har jeg jo naturlig syklus og kroppen produserer selv også, så da er vel «dosen» høyere denne gangen[emoji12][emoji12]
Tror ikke du skal bekymre deg, jeg finner ikke holdepunkter for at megadoser egentlig er nødvendig. Om man får Crinone er jo standarden 2 stk per dag, og de er jo kun 90 mg per stk. Og det er jo riktig at du har normal egenproduksjon også nå. Så skal de bare få satt inn gullegget ditt og da er alt i orden.
Prøver å tenke positivt[emoji173]️
Er du tidligtester du også eller??[emoji3][emoji3] Vi ligger jo så og si likt, du er vel 1 dpo bak meg!
Om jeg er. Vi testet omtrent sammen i august også. Jeg må nok teste rett over helgen for å se at Ovitrelle er ute, og så blir det daglig testing. Må forresten sjekke test-lageret mitt (det er mindre enn ditt forresten, men jeg mistenker at det holder fint til den runden her og. ) Jeg satser på at du ikke får brukt opp testene dine, og heller må legge dem et tørt og fint sted til søskenforsøk. (Så lenge de er innpakket så holder de fint over den datoen det står utenpå, det er bare garantien fra produsenten.) Ja, 1 dag bak deg er jeg og.
Stemmer det!!! Gleder meg til vi kan begynne med testing[emoji3][emoji3][emoji3] venta til 13 dpo sist, det skjer ikke nå!!! Greit å se at Ovitrelle er ute ja!!
Haha, sant[emoji23][emoji23] jeg får nok ikke brukt opp alle mine på en graviditet hvertfall[emoji23][emoji23] har ikke bestilt fler nei! Litt usikker på hvor mange strimler jeg har!! da må du få sjekka og bestilt asap om du må det!!!
Ja, jeg var imponert over at du holdt til 13 dpo nå sist, og hadde testene borte på overnatting. Jeg skal sjekke lageret i dag!
Denne gangen skal de få bli hjemme[emoji23][emoji23] jeg sjekka mine nå! 16 stk 10 mlu og 16 stk 25 mlu strimler fra babyplan, 2 CB pluss, 3 CB digitale, 5 testpinner til monitoren og 3 stk rsfu-strimler[emoji23][emoji23][emoji23] tror jeg berger[emoji23][emoji23][emoji23]