Håp om søsken

Her ringte de kun dag 1 og 2[emoji4] Da skjønte jeg de to andre dagene at alt fortsatt var bra[emoji1303]

Ja, det er jo greit nok det. :) Spiller egentlig ingen rolle så lenge de er sikre på at det blir innsett, og nå har jeg fått sms-påminnelse om timeavtale på fredag så da har de hvert fall lagt inn den i avtaleboken sin. :D

Ja, det er jo greit nok det. :) Spiller egentlig ingen rolle så lenge de er sikre på at det blir innsett, og nå har jeg fått sms-påminnelse om timeavtale på fredag så da har de hvert fall lagt inn den i avtaleboken sin. :D
Ja, var nok mye derfor han ringte dag 2. Tror de vil se an til den dagen og da avgjøre hvilken dag det blir innsett. Har nesten alle falt fra tør de nok ikke vente stort lenger.

Du sniker deg før meg du :P Misunnelig på de 4 dagene du har i forsprang :angelic:

Ja, var nok mye derfor han ringte dag 2. Tror de vil se an til den dagen og da avgjøre hvilken dag det blir innsett. Har nesten alle falt fra tør de nok ikke vente stort lenger.

Ja, de sa jo før uttak at det eventuelt ble innsett på dag to. :) Så nå håper jeg at det er noen fine egg og ett gullegg på vent til fredag. Kos i varmeskapet på FS nå. :D

Haha! Kanskje vi føder likt? :p Min plan er hvert fall august for oss begge!

Satser på august (men ikke 3.!) :D Men må helt ærlig si at jeg er en utålmodig person så om termin er starten av august så begynner nok alle kjerringrådene for å få h*n ut i midten av juli :P

Men først av alt skal vi (for)bli gravide ❤️

Satser på august (men ikke 3.!) :D Men må helt ærlig si at jeg er en utålmodig person så om termin er starten av august så begynner nok alle kjerringrådene for å få h*n ut i midten av juli :p

Men først av alt skal vi (for)bli gravide ❤️

Din bursdag? :D :p Høygravid og varme... Ja. Skulle gjerne hatt kjerringråd som virker da.

Din bursdag? :D :p Høygravid og varme... Ja. Skulle gjerne hatt kjerringråd som virker da.

Mannen og min mor sin :P Trenger ikke enda en til den dagen haha. Og svigermor har 30/7 så den vil vi også unngå ;)

Varmen ja.. Jeg takler den utrolig dårlig så håper da i hvertfall ikke på noen hetebølge. Men hadde vært deilig med en sommer uten å tenke på sommerkroppen da haha! Vi er vel de flodhestene innen juni/juli om det klaffer nå!

Mannen og min mor sin :p Trenger ikke enda en til den dagen haha. Og svigermor har 30/7 så den vil vi også unngå ;)

Varmen ja.. Jeg takler den utrolig dårlig så håper da i hvertfall ikke på noen hetebølge. Men hadde vært deilig med en sommer uten å tenke på sommerkroppen da haha! Vi er vel de flodhestene innen juni/juli om det klaffer nå!

Haha... Flodhest og hetebølge ja. Og så mange datoer du må holde igjen og. :knegg:

Haha... Flodhest og hetebølge ja. Og så mange datoer du må holde igjen og. :knegg:

Tror nok ingen bryr seg når ungen blir født heldigvis så lenge det blir født noe snart :P

Datoen spiller ingen rolle til slutt nei. :Heartred

Men kjenner jeg klarer være optimistisk denne gangen tross hva som skjedde sist :) En liten førjulsgave til oss begge er nok på vei ❤️

Datoen spiller ingen rolle til slutt nei. :Heartred

Signerer denne!! Før har jeg alltid tenkt at jeg ikke ville ha barn sent på året og på visse dager, ikke på sommeren med ferieavvikling på fødeavdelingene etc, men nå bryr jeg meg ikke pøkk! Vil bare ha en baby!!!

Men kjenner jeg klarer være optimistisk denne gangen tross hva som skjedde sist :) En liten førjulsgave til oss begge er nok på vei ❤️

Så bra! Vi må være optimistiske underveis, nok nedturer som det er om man skal være pessimist også. :Heartred

Førjulsgave ja, den beste!!!

Signerer denne!! Før har jeg alltid tenkt at jeg ikke ville ha barn sent på året og på visse dager, ikke på sommeren med ferieavvikling på fødeavdelingene etc, men nå bryr jeg meg ikke pøkk! Vil bare ha en baby!!!

Jeg var opptatt av det i starten med førstemann, men det er altså så uvesentlig etter hvert. Du skal ha en baby!!! :Heartred

Jeg var opptatt av det i starten med førstemann, men det er altså så uvesentlig etter hvert. Du skal ha en baby!!! :Heartred

Du også[emoji173]️ har sjekka hva termin blir allerede, og det er jo egentlig helt tullete! Men klarer ikke la vær[emoji57][emoji57]

Du også[emoji173]️ har sjekka hva termin blir allerede, og det er jo egentlig helt tullete! Men klarer ikke la vær[emoji57][emoji57]

Haha... Det gjør alltid jeg og, både i prøvestarten ved eggløsning og senere IVF. :bag: 2.8.18. :eek: Må ikke tenke på det. :confused:

Back
Topp