Håp om søsken

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Masse kjærleik

Masse masse lykke til i dag!! [emoji3][emoji173]️

Håper du fikk sove litt. :) Jeg hadde mye drømmer i natt. :nailbiting:

Gikk og la meg i tretiden, sovna en stund etter det! Våkna igjen kl.06 og bare småduppa etter det[emoji849][emoji849]

Gikk og la meg i tretiden, sovna en stund etter det! Våkna igjen kl.06 og bare småduppa etter det[emoji849][emoji849]

Ojda, det var ikke mye nei. Håper du kan sove med egget i magen etterpå. :Heartred

Innsett / 0dp4dt / 4 dpo
Da var jeg ruger på en perfekt blasto! :Heartred
To andre på frys. :)
Slimhinnen var "bra".
Fikk ikke vite noe om de 7 andre eggene (når de falt fra eller om de bare var for dårlig kvalitet til frys.)

Så skal jeg trappe ned Cyclogest i morgen til 1 morgen og 1 kveld.

Testdag er satt til blodprøve 23.11, men det er uaktuelt å vente så lenge. :knegg: Det tilsvarer jo 17 dpo. :rolleyes:

Jeg er gravid akkurat nå hvert fall, så må det bare forbli status til sånn ca august. :D Går for den amerikanske PUPO - pregnant until proven otherwise (skulle hatt en sånn t-skjorte i dag :D ). :Heartred

Innsett / 0dp4dt / 4 dpo
Da var jeg ruger på en perfekt blasto! :Heartred
To andre på frys. :)
Slimhinnen var "bra".

Så skal jeg trappe ned Cyclogest i morgen til 1 morgen og 1 kveld.

Testdag er satt til blodprøve 23.11, men det er uaktuelt å vente så lenge. :knegg: Det tilsvarer jo 17 dpo. :rolleyes:

Jeg er gravid akkurat nå hvert fall, så må det bare forbli status til sånn ca august. :D Går for den amerikanske PUPO - pregnant until proven otherwise (skulle hatt en sånn t-skjorte i dag :D ). :Heartred

Så fantastisk med 2 på frys også, gratulerer :) Dette blir full klaff tror jeg!!!

Hurra[emoji2][emoji2] Jeg tror de er strenge på hva de fryser ned, ja! Og greit er kanskje det. I Porsgrunn er de ikke så strenge på det virker det som.

Nei, vente til 17 dpo skal godt gjøres[emoji23] Jeg tok jo også bp den dagen, men hadde jo da testet siden 9 dpo[emoji23]

Back
Topp