Håp om søsken

Gratulerer så mye :) ❤️

Gratulerer som ruger❤️

Gratulerer som ruger på gullegget.

Og ikke vente såååå lenge med å teste nei :-)

Jeg gleder meg SÅ til å forhåpentligvis være der du er nå! Endelig ruger og full av optimisme <3 føles leeenge til for min del...går nok ca 4 uker til :p

Fire uker er plutselig unna, håper det er gullegget du jobber med å gjøre klart for nå! :D

Hurra[emoji2][emoji2] Jeg tror de er strenge på hva de fryser ned, ja! Og greit er kanskje det. I Porsgrunn er de ikke så strenge på det virker det som.

Nei, vente til 17 dpo skal godt gjøres[emoji23] Jeg tok jo også bp den dagen, men hadde jo da testet siden 9 dpo[emoji23]

Greit at det er litt strengt det med frys, men dumt hvis det er for strengt. Jeg kjenner flere som er mamma til det som engang var et litt "halvveis" tint embryo.

Må nok teste over helgen for å se at Ovitrelle er ute og da er det vel ikke lange veien til daglig testing uansett. :D Hermer nok etter deg da. ;)

Gratulerer som ruger på gullegget.

Og ikke vente såååå lenge med å teste nei :)

Tusen takk, håper det! :Heartred

Nei, det er rimelig uaktuelt. :knegg:

Grattis som ruger!! Og ikke minst med egg på frys :D Har godfølelsen for deg nå! ✌

Grattis som ruger!! Og ikke minst med egg på frys :D Har godfølelsen for deg nå! ✌

Tusen takk! :Heartred Ja, det ble et fint resultat av forsøket, så håper jeg at det var gullegget som ble satt inn. Liker at du har godfølelsen. :D

Hurra, så flott!! Gratulerer som ruger [emoji173]️ Håper du skal ruge helt til august nå [emoji173]️[emoji173]️

Hurra, så flott!! Gratulerer som ruger [emoji173]️ Håper du skal ruge helt til august nå [emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk! :Heartred Holder egentlig fint for meg om det ruges kun til siste halvdel av juli. :shy::rolleyes::p

1dp4dt
Trappet ned Cyclogest, nå er det kun 800 mg per dag. Fremdeles megadose i forhold til det jeg har brukt før. :knegg:

Testene jeg bestilte kom i posten i går, nesten ett tegn? :rolleyes: Så nå har jeg mer enn nok.

Det murret en del i livmoren utover ettermiddagen i går, men jeg har vært mye øm nede der etter uttak og jeg tror også jeg reagerer på Cyclogest.

Dobbeltsjekket papirene, jeg skal trappe ned prednisolon til 10 mg per dag fra mandag. Da har jeg vært på 20 mg i én uke.

Så skal jeg bare fortsette med medisiner (de to og Fragmin) frem til testdag uten flere endringer etter det.

Kan visst skaffe seg en hel IVF garderobe. :D :p

il_340x270.1297838638_7cef.jpg

il_340x270.1307437953_29ta.jpg

IMG_7688.jpg

il_570xN.866210156_hss1.jpg

il_570xN.1171344474_a709.jpg

Last edited:

Mye artig, men vi har ikke delt at vi er i gang på nytt så det er uaktuelt for meg. :p Bare jeg som måtte se etter litt PUPO-inspirasjon. :knegg:

Mange fine sånne ja :) Dere kommer ikke til å dele før litt ut i svangerskapet regner jeg med?

Back
Topp