Håp om søsken

Så bra Ovitrellen er ute[emoji3][emoji3] krysser fingrene for fine røde streker i løpet av uka[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Hormoner altså!

Ja, virkelig sterke saker. :bag: Ville bare notere det ned som en påminnelse til meg selv. Jeg fikk jo verdens beste klem i dag morges, så det her går fint uansett. :Heartred

Godt med et avklart negativ, så kan vi begynne å håpe på positiv!
Så bra Ovitrellen er ute[emoji3][emoji3] krysser fingrene for fine røde streker i løpet av uka[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Ja, jeg vil helst ha det avklart først. :) Så det ikke er noen Ovitrelle-tvil dersom ekstra streken skulle finne på å dukke opp senere. :Heartred

Tror jeg skal ta en ny test fredag av samme grunn. Min ovitrelle strek var rimelig synlig ;) Men ligger jo også 4 dager bak deg med testing.

Tror jeg skal ta en ny test fredag av samme grunn. Min ovitrelle strek var rimelig synlig ;) Men ligger jo også 4 dager bak deg med testing.

Ja, så tidlig har jeg ikke testet Ovitrelle før - regner med jeg også hadde hatt strek for 4 dager siden. :knegg: Du får sjekke at den er ute da ja, så du er klar til skikkelig positiv ekte strek etter det. :D

Så godt at ovitrelle er ute såpass "fort". Her henger den dessverre i leeenge (9-10 dpo). Du er offisielt gravid innen helga ja ;)

Oj! :bored: Det er sent! :eek: Godt du vet om det da. Min har alltid vært ute etter 9-10 dager heldigvis. :) Håper det jeg og!:Heartred

4dp4dt

Tja. Jeg synes egentlig at jeg har lite symptomer den gangen her, men jeg vet jo at disse medisinene kombinert med en lunefull kropp ikke gir noen sikkerhet verken for reaksjonen på medisiner eller graviditet. :knegg:

Litt småkvalm og sure oppstøt innimellom, litt ømme pupper, og ellers er det fortsatt hetetokter, mensmurringer og trøtthet som er tydeligst.

Og så begynner jeg å bli forkjølet. :shifty:

Håper forkjølelse snur i døra!! Er noe driiit!![emoji85][emoji85]

Lite symptomer her også! Bare litt murringer og det er nok Cyclogesten!

God bedring[emoji8][emoji8]

Håper forkjølelse snur i døra!! Er noe driiit!![emoji85][emoji85]

Lite symptomer her også! Bare litt murringer og det er nok Cyclogesten!

God bedring[emoji8][emoji8]

Takk! :Heartred Foreløpig bare tett i nesa og sår i halsen, men føler at feberen er på vei. :bag: Hetetoktene er ganske annerledes enn feber (og begge deler samtidig kan nok bli litt i overkant for meg. :shifty:) Krysser fingrene for at jeg ikke blir syk.

Spent på testene dine fremover jeg nå. :D

God bedring ❤️

Blir det testing snart? :rolleyes:

Blir det testing snart? :rolleyes:

Haha... Kan sikkert bare reposte bilde fra i går foreløpig. :p

Tester nok fra i morgen tidlig. Kjenner jeg meg selv rett. :D Aldri fått positiv så tidlig, men veldig gøy å tisse på de pinnene da. :knegg: Positiv 10 dpo derimot...

Gleder meg til å se testene de neste dagene! Har en god følelse:happy: Har inntrykk av at det er bra å være litt forkjølet også:p

Gleder meg til å se testene de neste dagene! Har en god følelse:happy: Har inntrykk av at det er bra å være litt forkjølet også:p

Det har ikke blitt noe verre, så kan ikke skryte på meg noen full forkjølelse heller. :knegg: Så bra at du har en god følelse, da håper jeg at du har rett. :Heartred

Haha... Kan sikkert bare reposte bilde fra i går foreløpig. :p

Tester nok fra i morgen tidlig. Kjenner jeg meg selv rett. :D Aldri fått positiv så tidlig, men veldig gøy å tisse på de pinnene da. :knegg: Positiv 10 dpo derimot...

Gleder meg til å se positive tester inn mot helgen ;)

Back
Topp