3dp4dt / 9 dager etter Ovitrelle
Testen er negativ etter Ovitrelle hvert fall. Da er det forhåpentligvis ny strek på vei om noen dager.
Vis vedlegget 236197
Godt med et avklart negativ, så kan vi begynne å håpe på positiv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3dp4dt / 9 dager etter Ovitrelle
Testen er negativ etter Ovitrelle hvert fall. Da er det forhåpentligvis ny strek på vei om noen dager.
Vis vedlegget 236197
Innen helgen er du nok offisielt gravid
Hormoner altså!
Godt med et avklart negativ, så kan vi begynne å håpe på positiv!
Så bra Ovitrellen er ute[emoji3][emoji3] krysser fingrene for fine røde streker i løpet av uka[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Nettopp. Ingen tvil. Det er ikke otrivelleJa, jeg vil helst ha det avklart først. Så det ikke er noen Ovitrelle-tvil dersom ekstra streken skulle finne på å dukke opp senere.
Tror jeg skal ta en ny test fredag av samme grunn. Min ovitrelle strek var rimelig synlig Men ligger jo også 4 dager bak deg med testing.
Så godt at ovitrelle er ute såpass "fort". Her henger den dessverre i leeenge (9-10 dpo). Du er offisielt gravid innen helga ja
Håper forkjølelse snur i døra!! Er noe driiit!![emoji85][emoji85]
Lite symptomer her også! Bare litt murringer og det er nok Cyclogesten!
God bedring[emoji8][emoji8]
God bedring
Blir det testing snart?
Gleder meg til å se testene de neste dagene! Har en god følelse Har inntrykk av at det er bra å være litt forkjølet også
Haha... Kan sikkert bare reposte bilde fra i går foreløpig.
Tester nok fra i morgen tidlig. Kjenner jeg meg selv rett. Aldri fått positiv så tidlig, men veldig gøy å tisse på de pinnene da. Positiv 10 dpo derimot...