Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wondfo og de babyplan du har er vel 25 mlu begge to! Men enig, wondo er mer sensitiv enn de hvite babyplan!!
Wondfo sier 25, men de er sensitive på under 10. Jeg har aldri sammenliknet de med babyplan sine da, for billigtester solgte ikke de da vi prøvde på førstemann. Greit å vite at de er litt mindre sensitive, men uansett har jeg hatt ganske så fin positiv test 10 dpo før, så burde vært to streker uansett om jeg skulle vært optimistisk nå.
Er ikke babyplan 10 mlu?[emoji848]
Edit: ser det er en annen type enn jeg har/hadde! Har migrene med aura så øya går i kryss og tvers på morran[emoji23][emoji85]
Jeg trodde jeg bestilte wondfo, men jeg fikk de hvite babyplan! Dumt[emoji20]
Det virker ikke som de har wondfo lenger.
Jeg skjønner deg! Du minner meg om meg selv. Jeg også er likedan. Kan man kalle det realist?[emoji848] Jeg også har lik erfaring angående testing. Men håper fremdeles for deg[emoji175]Er den som lover ved 25 mlu jeg har. Men ville nok vært negativ uansett merke.
Jeg skjønner deg! Du minner meg om meg selv. Jeg også er likedan. Kan man kalle det realist?[emoji848] Jeg også har lik erfaring angående testing. Men håper fremdeles for deg[emoji175]
Ja, sånn har det vært med meg også! MEN så sies det jo at det kan variere og at ingen svangerskap er like[emoji848]Ja, realist. Min erfaring med min kropp (og det er viktig nyanse, for jeg ser jo at mange andre har senere positiv) er at levedyktig spire sier tydelig ifra med hcg ved 10 dpo. Men jeg kan gjerne skifte erfaring nå, det er bare vanskeligere å håpe på. Jeg kommer jo til å teste frem til 14 dpo.
Ja, sånn har det vært med meg også! MEN så sies det jo at det kan variere og at ingen svangerskap er like[emoji848]
Jeg vet det i teorien, så derfor tester jeg videre, men det er vanskelig å håpe når man uansett tenker på sin egen tidligere erfaring.
Håper fortsatt
Kjenner meg så godt igjen. Realist blir man fort etter noen runder i dette gamet. Jeg har dessverre samme erfaringer som deg. Har faktisk opplevd å få første positive test 14 dpo, men det endte dessverre i SA ved forrige kjemiske ble den positiv 12 dpo... men jeg VET at det fins mange unntak, og suksesshistorier med sene positive tester. Jeg fortsetter å krysse fingre
Jeg håper fortsatt. For jeg har en høyst levende niåring som bare var en svak skygge 12 dpo
Sender masse kjærleik og krysser alt jeg har!
Enig!! Krysser alt som krysses kan <3