Håp om søsken

Håper fortsatt for deg jeg <3

7dp4dt
Skyggestrek som i går kveld, og ikke noe mer. Tror nok ikke dette har gått. Jeg forsov meg litt så jeg har ikke tørr test enda.

Etter 5 minutter:
IMG_4519.JPG

Etter 10 minutter:
IMG_4520.JPG

Edit:

Tørr test:
IMG_4522.JPG

Last edited:
Åå, for noe drit!! Ser skyggestreken godt på den siste. Håper fortsatt litt til [emoji173]️

Søren heller :shifty:

[emoji57][emoji57][emoji57]

Håper i det lengste[emoji173]️

Håper i det lengste.
Men skjønner at du begynner å tenke videre

Du er tøff!!! Dere er henvist til Porsgrunn?

Ja, vi har forsamtale i desember. Jeg har forstått at det er noen (ca 3?) måneder ventetid etter forsamtale før oppstart forsøk, og forsøk i vårmånedene før sommeren er uaktuelt for oss pga at jeg er dårlig i starten av svangerskapet. Så jeg vurderer å be om langtidsnedregulering av endometriose, og i så fall forsøk august 2018. Det føles fryktelig lenge ut, og trist at aldersforskjellen mellom barna mine blir enda større, men jeg tror det blir planen videre. Får først få dette helt bekreftet over helgen, at håpet er ute, og så må jeg jo høre hva de sier i Porsgrunn. :)

Jeg er tøffere nå som det er søskenforsøk enn førstemann, vi er allerede så veldig heldige. Om vi lykkes en gang til er det en stor bonus, men vi er allerede mamma og pappa. :Heartred

Æsj:( Håper i et par dager til, men skjønner at du begynner å tenke på planen videre❤️ Venninnen min har av eget valg nesten seks år mellom sine, og de har kjempegodt forhold:happy: Så man MÅ ikke har bare 2-3 år mellom. Synes det er fornuftig å også ta hensyn til egen kropp.❤️

Æsj:( Håper i et par dager til, men skjønner at du begynner å tenke på planen videre❤️ Venninnen min har av eget valg nesten seks år mellom sine, og de har kjempegodt forhold:happy: Så man MÅ ikke har bare 2-3 år mellom. Synes det er fornuftig å også ta hensyn til egen kropp.❤️

Takk for at du håper for meg. :Heartred

Neida, helt sikkert mange aldersforskjeller som er veldig fint, bare jeg som har ønsket meg tette barn. Men allerede i jakten på førstemann skjønte jeg jo at vi ikke er blant de priviligerte som kan velge disse greiene her. :shy: Bare hadde et håp om at vi skulle klare det i løpet av denne høsten. :rolleyes: Og planlegger også litt mtp kroppen og, så da blir det litt styr.

Men dere har jo to i fryseren på FS? [emoji4]

Ja, men jeg tror vi heller vil bruke pengene på nytt ferskforsøk før vi bruker såpass mye ekstra penger på fryseforsøk (som det jo er i forhold til offentlig). Gikk jo med ganske mye penger nå i løpet av denne høsten og. :shy: Siden jeg har stor tro på ordentlig nedregulering før innsett ved endometriose så har jeg mest tro på fersk. :rolleyes:

Back
Topp