Håp om søsken

5dp4dt

Forventet negativ test i dag. Ikke noe spesielt å melde om. Jeg er spent, men lite optimistisk den gangen her, uten at jeg vet helt hvorfor.

Dagens test etter 5 minutter:
20171115_074544.jpg

Etter 1 time:
20171115_074505.jpg

Krysser fingrene for morgendagen eller overimorgendagen ❤️

Snart blir det 2 fine streker skal du se ❤️ Gleder meg til fredag og testing her.. Kribler skikkelig i fingrene hver gang jeg er på do nå..

Snart blir det 2 fine streker skal du se ❤️ Gleder meg til fredag og testing her.. Kribler skikkelig i fingrene hver gang jeg er på do nå..

Hihi... Blir bra når du skal teste og, jeg gleder meg til dine tester! :D

6dp4dt

Negativ test i dag og, så nå begynner egentlig hjernen å tenke på veien videre selv om det er tidlig fortsatt. Jeg vet at hcg-utviklingen kan være annerledes fra svangerskap til svangerskap, men jeg kjenner at jeg skulle hatt en svak strek i dag for å ha troen på en termin-spire. :rolleyes: Må teste videre før jeg gir opp, jeg vet det, men ikke så stor tro på at jeg får en ny baby i august 2018.

Etter 5 minutter:
IMG_4492.JPG

Etter 1 time:
IMG_4497.JPG

Pokker :bored:
Håper den andre streken bare er litt forsinket ❤️

10 dpo er tidlig, mye kan skje[emoji5] men skjønner tankegangen din!! Håper fortsatt for deg, og for at vi havner i samme termingruppe!!

10 DPO er tidlig og den testen der er jo ikke veldig sensitiv. Det er masse håp fremdeles, tenker jeg [emoji2]

10 dpo er tidlig, mye kan skje[emoji5] men skjønner tankegangen din!! Håper fortsatt for deg, og for at vi havner i samme termingruppe!!

Min erfaring er jo dessverre at det kun er ikke-terminspirene som gir meg positiv senere, så det er nok derfor jeg blir negativ. :shy: Du er god. Jeg håper jo selvsagt at vi begge skal til august, men om jeg ikke skal så skal hvert fall du. :Heartred

10 DPO er tidlig og den testen der er jo ikke veldig sensitiv. Det er masse håp fremdeles, tenker jeg [emoji2]

Enig med Fru B! Jeg har heller ikke utslag på den testen der[emoji5][emoji5]

Det er muligens håp fortsatt, men min erfaring er dessverre ganske negativ uten to streker 10 dpo. :confused:

Jeg brukte wondfo i går kveld, og fikk like blenda da. :rolleyes: Er ikke disse like sensitive som de? For med de får man jo positiv før hcg er 10. :p (Selv om de (wondfo strimlene) lover vel kun 25 da, men de er mye mer sensitive enn de lover. :knegg:)

Enig med Fru B! Jeg har heller ikke utslag på den testen der[emoji5][emoji5]

Hadde ikke utslag på wondfo-strimmel heller, så er nok negativ uansett merke. :shifty:

Wondfo og de babyplan du har er vel 25 mlu begge to! Men enig, wondo er mer sensitiv enn de hvite babyplan!!

Back
Topp