Håp om søsken

Hipp hurra for god fangst[emoji173]️[emoji173]️ fulgt med på VG etter oppslag om gal dame på privatklinikk! Kom ikke noe, så regna med det gikk fint[emoji23][emoji23][emoji23]

Mannen passet på meg. :D :shy: :knegg: Veldig fornøyd og overrasket over såpass mange egg. :)

Det høres i alle fall veldig lovende ut! Krysser fingrene for god uttelling på befruktning også [emoji16]

Takk! :Heartred Ja, god fangst, mye flere enn jeg forventet nå. Omtrent ingen tomme eggposer den gangen her nå. Spennende de neste dagene også nå ja. :D

Gratulerer med kjempeflott resultat [emoji2][emoji2] Krysser fingrene for gullegg [emoji2]

Så flott resultat! :D
Håper på full fest i varmeskapet i natt ;)

Så flott resultat! :D
Håper på full fest i varmeskapet i natt ;)

Ja, det var lovende uttak i dag, nå håper jeg virkelig de koser seg maksimalt i varmeskapet. Spent! :D

Krysser fingrene for fin telefon! Med 13 egg må jo en del av de ha kost seg i varmeskapet i natt :)

Krysser fingrene for fin telefon! Med 13 egg må jo en del av de ha kost seg i varmeskapet i natt :)

Håper det er flere som har blitt med videre. :) Spent nå!

Spent på oppdatering[emoji2]

Ganske nervepirrende dette som foregår utenfor kroppen og uten at vi har helt oversikt. :bag: Jeg er ganske spent nå. :D

Befruktning
Da ringte de fra FS. Vi har 10 befruktede egg! :D Wohoo!

Innsett av ett egg på fredag. Dette blir spennende. :)

I dag har jeg startet med 2 stk Cyclogest morgen og kveld, og Fragmin.

Back
Topp