Håp om søsken

12 dpo og spraydag 8
Negativ test, så da ble det ingen ventespire her. Ingen overraskelse tenker jeg, min kropp og hjemmelaget spire er egentlig ikke noe jeg tror på. Så da er det veldig fint at dette er begynnelsen på et forsøk, og egentlig ikke interessant med hjemmeprøving. :D Da skal jeg kose meg med vin, ost og kjøtt i oktober, så håper jeg at lang nedregulering gir meg et fantastisk resultat i november. :Heartred Forventer blødning en gang i første halvdel av kommende uke. Skal bestille sprøyter så fort den kommer.

Krysser fingrene for et vellykket forsøk.

Spraydag 11 (15 dpo)
Og der kom blødningen. Forsinket som sist på spray, men da er forhåpentligvis kroppen på vei inn i dvalemodus. Så er det bare å spraye i vei. Kontroll 24. oktober. Jeg er ikke halvveis med sprayingen enda en gang, så det er vel bare å kose seg. :knegg: Jeg har det veldig fint på spray jeg da, synes jeg merker enda mindre bivirkninger av Suprecur enn det jeg skrev ned om Synarela. Mye mindre endosmerter nå ved blødning, så det er veldig flott. :)

Spraydag 18
Tr er over, den varte 6 dager, så helt normal blødning for meg. Håper virkelig alt er i orden på kontrollen, som er om en uke (24.10). Sprøytene er bestilt, så de skal jeg hente i morgen.

Jeg er nysgjerrig på vurderingene til FS om to-dagers versus fem-dagers (og også når de setter inn to-dagers at de oftere setter inn to egg enn offentlig, selv om det ikke er uttalt så tydelig, men jeg ser det hvert fall på erfaringer fra andre.) Haha... Begynner tydeligvis å glede meg til sprayslutt nå, for det er altfor mange spennende punkter på veien til et eventuelt innsett, og her surrer jeg med tanker som er langt forbi det (smågal og bekymret på spray?) :shy: Heldigvis over halvveis i sprayingen nå. Kanskje bare 8 spraydager igjen. :D (Planlagt sprøytestart 26.10.) Skal jo spraye videre da og da, men likevel, det er jo for en annen stimulering (og 3 istedenfor 4 spray per dag er også helt greit for meg, litt mange tidspunkter i løpet av en dag. Vel. Blir jo likevel 4 tidspunkt pga sprøyten da...:shifty:)

Bare en uke! Tiden flyr!! Spent med deg! :)

Bare en uke! Tiden flyr!! Spent med deg! :)

Ja, tiden går heldigvis avgårde. :) Jeg begynner å bli ganske spent nå. Håper vi har god grunn til å være spent. :D

Det skjer jo en del spennende nå fremover!

Det skjer jo en del spennende nå fremover!

Ja, nå er det ikke så lenge til action. :) Så håper jeg at alt er i orden på kontrollen så vi er forbi første hinder.

Spraydag 25 - kontroll nedregulering

Vært på kontroll lokalt, og jeg er ikke helt nedregulert. :confused: Eggstokkene er fine, men livmorslimhinnen var 5,7 mm. Så nå har jeg ringt FS og venter på tilbakemelding fra legen der om hva jeg skal gjøre da. Har sprayet i 3,5 uke nå, så det burde jo vært klart nå. (Egentlig planlagt sprøytestart på torsdag.) Æsj, jeg håper at jeg får lov å gå over på sprøytene nå. (Og jeg kjøpte dem jo til og med, i forrige uke da jeg visste at det ikke var noen ventespire og at jeg hadde hatt blødning.)

De ringte fra FS, og jeg får begynne på sprøyter på torsdag. Jippi! :D

Jeg fikk også vite at de ønsker at jeg skal begynne med Prednisolon på torsdag, 5 mg per dag. Ved uttak skal jeg trappe opp til 20 mg per dag. Dette er pga. endometriose forklarte hun. Jeg skal også ta Fragmin sprøyter fra uttak. Det var ny informasjon for meg, men det er greit det. Så da er jeg klar for neste trinn. :)

Kontroll fredag 3. november, på sprøytedag 9.

Hurra[emoji2][emoji2] Så bra! Samme som her med Prednidolon. Akkurat trappet ned igjen til 10 mg[emoji4]

Har også stått på Fragmin fra uttak. Veldig fornøyd med FS[emoji2]

Så bra det blir sprøytestart!! :D

Hurra
emoji2.png
emoji2.png
Så bra! Samme som her med Prednidolon. Akkurat trappet ned igjen til 10 mg
emoji4.png

Har også stått på Fragmin fra uttak. Veldig fornøyd med FS
emoji2.png

Ja, jeg ser de bruker begge deler ofte. :)

Oj, så spennende, du er jo ruger nå!!! :D Håper du får positiv test i løpet av de neste dagene. :Heartred

Så bra det blir sprøytestart!! :D

Ja, ble litt engstelig først. Heldigvis tok det ikke så lang tid før de ringte, så slapp jeg å bli altfor stresset (rart hvor fort man blir stresset i den prosessen her. Eller kanskje det egentlig ikke er så rart.) Nå er det straks sprøytetid. :D

Puh, nå ble jeg litt bekymret et lite sekund der. Godt du får starte opp med sprøyter for det :D Og spennende med medisinene! Jeg liker å tro at det var mirakelmedisinene for oss [emoji23]

Puh, nå ble jeg litt bekymret et lite sekund der. Godt du får starte opp med sprøyter for det :D Og spennende med medisinene! Jeg liker å tro at det var mirakelmedisinene for oss [emoji23]

Jeg ble også bekymret, (og irritert på meg selv for at jeg hadde hentet sprøytene). Burde jo bare bestilt dem, men ventet med å hente. Heldigvis ble det ikke bortkastet.

Ja, jeg har stor tro på prednisolon, så det gjør ingenting at jeg skal starte tidligere (i dag). :D

Jeg ble også bekymret, (og irritert på meg selv for at jeg hadde hentet sprøytene). Burde jo bare bestilt dem, men ventet med å hente. Heldigvis ble det ikke bortkastet.

Ja, jeg har stor tro på prednisolon, så det gjør ingenting at jeg skal starte tidligere (i dag). :D

Wee, det skjer ting. Nå krysser jeg alt jeg har!

Back
Topp