CD11
Da kan jeg visst pakke bort termometer og EL-testene jeg kjøpte.
Kontroll på FS i dag. Ett flott egg av god størrelse på venstre side og to "betydelig mindre" på høyre side (hun sa at de var så mye mindre at hun ikke trodde de inneholdt modne egg). Så da skal jeg sette Ovitrelle (eggløsningssprøyte) i morgen. For at de skal ha kontroll på når min EL faktisk er. Start på Suprecur (nedregulering, nesespray) neste lørdag. Deretter fire uker med nedregulering pga. at jeg har endometriose (det var også noe hun fortalte i dag). Kontroll av nedregulering 24. oktober, oppstart sprøyter planlagt 26. oktober og første kontroll på sprøytene 3. november (sprøytedag 9).
Hun bestemte ny dose av sprøytene basert på foliklene mine nå, så hun ville at jeg skal bruke 200 IE, og Bemfola kommer ikke i den størrelsen så da ble det Puregon istedet (samme virkestoff). (Bemfola kommer i 225, men da må jeg kjøpe 25 IE unødvendig på hver sprøyte.)
Jeg hadde ikke planlagt å ha med kjøleskaps-sprøyte fra Oslo i dag, det kom uventet, men etter en telefon til det største apoteket på veien hjem så hadde de det heldigvis inne der. Så da kom den seg raskt i nytt kjøleskap hjemme, istedenfor å bli med på hele turen fra Oslo. De hadde forresten glemt å legge inn resept på alle medisinene slik de sa. Så farmasøyten fant kun resept på Suprecur, men heldigvis etter en telefon til FS kom resepten på Ovitrelle og (og også Puregon, men det kjøpte jeg ikke nå).
Jeg kunne ta kontrollen 24. oktober hos privat gynekolog lokalt, så det gjør jeg. Det er svært sannsynlig at jeg er nedregulert da (3,5 uke).
Så da er planen klar.