Håp om søsken

Ingen fruktbare tegn på ettermiddagen/kvelden i går og ingen på morgenen i dag. Da håper jeg at det er lutealfase-tegn og at egget slapp i går eller sent i forriggårs. :)

Det er ganske tydelig at egget slapp, så da blir det spraystart i morgen. Jeg har aldri brukt Suprecur før, og den måtte monteres så jeg gjorde det nå i kveld. Første spray er jo kl 7 i morgen tidlig. :) Så nå er den montert og sprayet i gang (skulle spraye 5-8 ganger i luften til det kom en ordentlig dose).

(Det står i pakningsvedlegget at 1 flaske er 100 spray og rekker til 3 uker behandling. Det synes jeg var rart, skal vel være 3 uker og 4 dager (4 spray per dag og innsprayingen skal vel ikke telle med). Det spiller egentlig ingen rolle for meg, for jeg trenger begge to i pakken og de har kun 5 uker holdbarhet etter spraystart så de kan ikke brukes til noe eventuelt senere forsøk. Synes bare det var rart.)

Da er jeg i gang med Suprecur. Spent på om jeg reagerer noe på den. :) Så er det bare 3 uker og 5 dager til sprøytestart. :knegg:

Det er jeg spent på og[emoji4] Jeg er på min 13.dag nå! Håper det blir sprøytestart fra onsdag.

Det er jeg spent på og[emoji4] Jeg er på min 13.dag nå! Håper det blir sprøytestart fra onsdag.

Når skal du på kontroll? Spennende at du straks er i gang med sprøyter. Og det blir vel bra for deg som reagerer sånn på sprayen. :( Håper du får starte på onsdag. :D

Jeg hadde det veldig greit på Synarela, men spent nå på Suprecur ja. :)

Lykke til med sprayinga! :D

Når skal du på kontroll? Spennende at du straks er i gang med sprøyter. Og det blir vel bra for deg som reagerer sånn på sprayen. :( Håper du får starte på onsdag. :D

Jeg hadde det veldig greit på Synarela, men spent nå på Suprecur ja. :)
Jeg vil ikke si det har vært den altfor store forskjellen på Synarela og Suprecur. Migrene har jeg på begge. Merket mest på humøret og generelt nedsatt form på Suprecur.

Skal på kontroll på onsdag[emoji4] Med akupunktur først. Det er første gang jeg prøver det nå.

Jeg vil ikke si det har vært den altfor store forskjellen på Synarela og Suprecur. Migrene har jeg på begge. Merket mest på humøret og generelt nedsatt form på Suprecur.

Skal på kontroll på onsdag[emoji4] Med akupunktur først. Det er første gang jeg prøver det nå.

Virker som noen har samme effekter av nedregulering uansett, mens andre reagerer mer på selve virkestoffet i medisinene. Egentlig litt dumt at du ikke har forskjellig symptomer, for da kunne du jo sikkert fått den du reagerte minst på. :yuck:

Spennende med akupunktur! Håper alt ligger til rette i kroppen din for terminspire nå. :) :Heartred

10 dager etter Ovitrelle (7-8 dpo) og spraydag 4

Må ta en test for å se at Ovitrelle er ute av systemet, så jeg vet det helt sikkert før neste test.

Dette er etter 5 minutter:
IMG_4389.JPG

Dette er tørr test (etter en time):
IMG_4393.JPG

Så det er vel en standard skyggestrek, men absolutt ikke noe mer. Så Ovitrelle er hvert fall ikke nok til å gi positiv test lenger. Greit å vite.

Ingen bivirkninger på Suprecur enda som jeg kan merke.

Så bra du ikke reagerer på sprayen[emoji4]

Det ser foreløpig ut til å gå bra, så jeg håper at det fortsetter. :) Veldig kjekt om det er sånn, jeg hadde det fint på spray sist, men mye plagsomme bivirkninger av sprøytene. :rolleyes:

Jeg har jo litt av hvert som skjer i kroppen da, men jeg tolker det mer som normal lutealfase enn Suprecur. Og veldig liten tro på noen ventespire i denne kroppen.

Jeg hadde veldig kraftige smerter i livmoren i går midt på dagen, så kraftig at jeg tok smertestillende. Det pleier jeg egentlig bare å ta ved menstruasjon. Brukte paracet da, så det gir jo ikke like god effekt. Heldigvis gikk smertene helt over etter 2-3 timer. Akkurat den episoden var rar og unormal for meg. Mulig at det var Suprecur. Murrer en del i livmoren etter det og, fortsatt i dag, så det er vel Suprecur tenker jeg. Hvis det bare holder seg på sånne murre-nivå er det greit, da regner jeg det ikke som noe plagsomt.

Jeg var kvalm i går ettermiddag og på morgenen i dag, det er typisk siste halvdel av lutealfasen for meg.

Jeg hadde hodepine lørdag ettermiddag til søndag midt på dagen, altså spraydag 1 og 2, så mulig det var en start-greie. Det kan like gjerne bare ha vært litt vanlig hodepine og.

Jeg har fremdeles endometriose-smerter, de ble omtrent helt borte på Synarela. Jeg håper det skjer nå og, med Suprecur.

Så "noe" er det jo alltid med kroppen, men jeg tror egentlig ikke det er noe Suprecur trøbbel enda hvert fall. Håper ikke det kommer heller, tre uker igjen å spraye. :p

Edit: Og mer klassisk lutealfase: ømme pupper på vei og trøtt de siste dagene.

Jeg tror at jeg er 8 dpo, ville normalt forventet tr søndag, men med nesespray forventer jeg hvert fall 1-2 dager forsinkelse. Jeg tenker å bestille sprøyter på apoteket så fort blødningen kommer. :) (Selv om graviditet er utelukket før den tid, men jeg må jo ha blødningen også før oppstart sprøyter uansett så greit å se at den kommer som den skal.)

Edit 2: Glemte at jeg er veldig varm - det tror jeg er bivirkning av sprayen, og det husker jeg jo at jeg var hele sprayperioden sist. Det er bare at det er ikke plagsomt, bare ha på litt mindre klær. Det er heldigvis ikke ekstremt varm jeg er. :)

Last edited:
8-9 dpo og spraydag 5

Vel, jeg må jo teste litt jeg da, siden jeg mener at jeg er 9 dpo. Tror jo ikke på noen ventespire i denne kroppen, men både Letrozol og Ovitrelle var jo voldsom innsats for EL da. :p (Også redd for at dersom det i løpet av de neste dagene skulle vise seg å være ventespire så blir det kjemisk. Vanskelige greier det med håp og hva kroppen og hodet tror.)

Her er etter 5 minutter:
IMG_4410.JPG

Etter 25 minutter:
IMG_4414.JPG

Tørr:
IMG_4418.JPG

Last edited:
Vel, jeg må jo teste litt jeg da, siden jeg mener at jeg er 9 dpo. Tror jo ikke på noen ventespire i denne kroppen, men både Letrozol og Ovitrelle var jo voldsom innsats for EL da. :p (Også redd for at dersom det i løpet av de neste dagene skulle vise seg å være ventespire så blir det kjemisk. Vanskelige greier det med håp og hva kroppen og hodet tror.)

Her er etter 5 minutter:
Vis vedlegget 233712

Etter 25 minutter:
Vis vedlegget 233713

Tørr:
Vis vedlegget 233714

Ser tydelig strek på den tørre, men det er jo gjerne sånn de er da...
Ventespire hadde vært stas, heier på det!

Ser tydelig strek på den tørre, men det er jo gjerne sånn de er da...
Ventespire hadde vært stas, heier på det!

Ja, tydelig strek da den var tørr (og egentlig ganske tydelig ved 25 minutter), men med Ovitrelle i kroppen så vil jeg ha rosa strek innen fristen om jeg skal tro på noe som helst her. :p Ikke bare den lille skyggen på testen som er der innen fristen.

Takk for at du heier! Hadde vært nydelig med ventespire. :) Følger gjerne deg! :Heartred

Oy, dette er jo sinnsykt spennende :) krysser fingre!!

Tusen takk! :) Jeg håper jo litt at dette blir noe spennende. :D Selv om jeg ikke helt har troen på at det går an. :p

9/10 dpo og spraydag 6

Lik utvikling på testen i dag som i går (skygge etter 3-5 minutter, skyggestrek etter 10-15 minutter, ultrasvak strek 25 minutter og synlig svak strek etter det. Så jeg tror ikke det skyldes ventespire. Mulig veldig lavt gjenværende nivå av hcg etter Ovitrelle. Tester et par dager til før jeg gir helt opp da, men har ikke troen på kroppen min og ventespire. :p

10/11 dpo og spraydag 7
Ingen videre utvikling på testen. Jeg tror jo egentlig ikke at ventespire i kroppen min er mulig, uten Lutinus eller noe, så jeg forventer egentlig at jeg fortsatt sprayer neste uke. :rolleyes: Tester lørdag og søndag og, men så pakker jeg bort testene igjen.

Symptomer hittil på spray (men også pga. lutealfase sannsynligvis):
Varm (kommer i bølger), småkvalm, litt halsbrann, mensmurringer/stikkinger og endo-smerter.

God helg! :)

Back
Topp