Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg spent på og[emoji4] Jeg er på min 13.dag nå! Håper det blir sprøytestart fra onsdag.
Lykke til med sprayinga!
Jeg vil ikke si det har vært den altfor store forskjellen på Synarela og Suprecur. Migrene har jeg på begge. Merket mest på humøret og generelt nedsatt form på Suprecur.Når skal du på kontroll? Spennende at du straks er i gang med sprøyter. Og det blir vel bra for deg som reagerer sånn på sprayen. Håper du får starte på onsdag.
Jeg hadde det veldig greit på Synarela, men spent nå på Suprecur ja.
Jeg vil ikke si det har vært den altfor store forskjellen på Synarela og Suprecur. Migrene har jeg på begge. Merket mest på humøret og generelt nedsatt form på Suprecur.
Skal på kontroll på onsdag[emoji4] Med akupunktur først. Det er første gang jeg prøver det nå.
Så bra du ikke reagerer på sprayen[emoji4]
Vel, jeg må jo teste litt jeg da, siden jeg mener at jeg er 9 dpo. Tror jo ikke på noen ventespire i denne kroppen, men både Letrozol og Ovitrelle var jo voldsom innsats for EL da. (Også redd for at dersom det i løpet av de neste dagene skulle vise seg å være ventespire så blir det kjemisk. Vanskelige greier det med håp og hva kroppen og hodet tror.)
Her er etter 5 minutter:
Vis vedlegget 233712
Etter 25 minutter:
Vis vedlegget 233713
Tørr:
Vis vedlegget 233714
Ser tydelig strek på den tørre, men det er jo gjerne sånn de er da...
Ventespire hadde vært stas, heier på det!
Oy, dette er jo sinnsykt spennende krysser fingre!!