Håp om søsken

Fin hcg der! Og absolutt mer enn høy nok for twins også :rolleyes: I følge statistikken på betabase er du over snittet for tvillinger på 21 DPO ;)

Så... da blir det spennende med UL :D

Og typisk CBD å ikke slå ut selv med dobbel mengde. Kjenner til den :bored:

Fin hcg der! Og absolutt mer enn høy nok for twins også :rolleyes: I følge statistikken på betabase er du over snittet for tvillinger på 21 DPO ;)

Så... da blir det spennende med UL :D

Og typisk CBD å ikke slå ut selv med dobbel mengde. Kjenner til den :bored:

Ja. Det er median-verdi for tvillinger i flere av studiene jeg har lest nå. Alle mine tre verdier er i det området. Og høyt område for enlinger. Likevel helt uavklart. Alt fra 40 til 80 % sjanse for tvillinger finner jeg med mine tall. :hilarious:

Så vi er spente på UL. :bag:

CBD er ikke en hcg-måler nei. :rolleyes:

Ja. Det er median-verdi for tvillinger i flere av studiene jeg har lest nå. Alle mine tre verdier er i det området. Og høyt område for enlinger. Likevel helt uavklart. Alt fra 40 til 80 % sjanse for tvillinger finner jeg med mine tall. :hilarious:

Så vi er spente på UL. :bag:

CBD er ikke en hcg-måler nei. :rolleyes:

40-80 % sjanse er ganske markant. Og mye mer enn de 3,5 % som er vanlig ved enhver graviditet. Men ved innsett av to egg vil jo sjansen uansett være høyere :) Hva var det igjen? 20 % ved innsett av to egg sett helt bort i fra hcg-verdier?

En uke igjen?

40-80 % sjanse er ganske markant. Og mye mer enn de 3,5 % som er vanlig ved enhver graviditet. Men ved innsett av to egg vil jo sjansen uansett være høyere :) Hva var det igjen? 20 % ved innsett av to egg sett helt bort i fra hcg-verdier?

En uke igjen?

Ja, ved positiv test er det ca 20 % ved innsett av to ja. :)

Ja, det er høyere sjanse enn vanlig graviditet. Og høyere enn bare positiv test med mitt hcg-nivå. Likevel kan det være enling og en med lavere nivå enn meg kan få tvillinger, så hcg er veldig individuelt fra svangerskap til svangerskap. :p

Onsdag om litt over en uke da. :)

Fine verdier! Spennende :)

Så spennende :D
Jeg tror det er to :angelic:

Så spennende :D
Jeg tror det er to :angelic:

Haha... Vi får se. Ser ut til å være 50/50 sjanse. Og jeg hadde høyt hcg med førstemann så mulig jeg bare er sånn. :p

Tiden vil vise hvor mange der er, men liv er der i alle fall!

Nydelig tall uansett i alle fall [emoji7] Og spenningen fortsetter.. [emoji849][emoji23]

Nydelig tall uansett i alle fall [emoji7] Og spenningen fortsetter.. [emoji849][emoji23]

Ja. Jeg er fornøyd med tallene uansett. Liv i magen er det viktigste. :Heartred

Jo, det skjønner jeg, første LH-topp har nok ikke sluppet et ordentlig egg. Men om du har hatt en ny LH-topp senere som du ikke vet om så kan du jo ha en luring det er for tidlig å oppdage enda. ;) :smiley-angelic001
Mulig det har vært en luring for denne menstruasjonen minner om renselsen pluss endometriose både i styrke og smerter.

Blodprøve 19dp2dt / 21 dpo / 5+1
Jeg ringte jeg og svaret var kommet. Hun visste ikke hvorfor jeg ikke hadde fått sms. Sms'en kom etter vi la på, men jeg fikk svaret over telefon (måtte bare si fødselsnummeret mitt og så så hun at jeg ringte fra samme nummer som de hadde registrert.)

Svaret var 4200. :)

Så fortsatt ingen fasit, men absolutt godt tegn til liv i magen. Jeg ble veldig glad for det.

Da skal jeg klare å holde meg til UL. :Heartred

Vis vedlegget 273503

Og altså 2-3 på CBD samme dag. :rolleyes:

Tidligere verdier:
259 ved 14 dpo
532 ved 16 dpo
Hurra!!

Back
Topp