Håp om søsken

Skulle så gjerne hatt deg med meg, fint om du kan bruke meg som en positiv boost frem til du skal følge like bak meg. :Heartred Du er søt som tipper to. :knegg: Vi får nå se. Om det er hjerteblink er jeg i himmelen uansett. :love7

Det kommer jeg til å gjøre [emoji8] Kan jo ikke være noe dårligere enn deg [emoji87] Jamen det er det [emoji173]️

Jeg tok en HCG blodprøve hos unilabs på Volvat Majorstuen for noen uker siden og fikk svaret på 90 minutter. Det de fortalte meg var at om konsentrasjonen av HCG var høy kunne det tenkes at de måtte «vanne» ut prøven og kjøre flere runder med analyser for å få korrekt resultat. Jeg kan ingen ting om dette egentlig men ville bare dele det jeg fikk fortalt. Det kan forklare hvorfor det noen ganger går fort og andre ganger tar lenger tid å få svar[emoji846]

God forklaring det. :) Hos fastlegen vet jeg det tar tid fordi det må sendes videre, og jeg tror heller ikke svarene kommer super raskt tilbake. :hilarious:

Det kommer jeg til å gjøre [emoji8] Kan jo ikke være noe dårligere enn deg [emoji87] Jamen det er det [emoji173]️

Du er god. :Heartred Jeg gleder meg til å følge deg til nedtelling til en termin. :D

Tja, tror ikke egentlig den tar så lang tid, men mer hvor den må sendes for å analyseres? Rikshospitalet har jo blodprøve på morgen på testdag, og om du tar hos dem ringer de på ettermiddagen med svaret. :) Jeg lurer på om jeg tok min litt for sent i dag eller om kanskje ikke alle Fürst-labene kjører hcg så raskt. :shifty:
Ja, jeg mente ikke nødvendigvis lenger tid å analysere. Selv om det kom en forklaring i den retning også, men å få svar inkluderer jo også å sende den et sted og få svaret derfra i de fleste tilfeller.

Men spent på tallet i morgen og mest spent på ul

Ja, jeg mente ikke nødvendigvis lenger tid å analysere. Selv om det kom en forklaring i den retning også, men å få svar inkluderer jo også å sende den et sted og få svaret derfra i de fleste tilfeller.

Men spent på tallet i morgen og mest spent på ul

Ja. Jeg vet ikke sikkert. Hos fastlegen min vet jeg at det er pga treghet i sending.

Mest spent på UL. Enig i den. :)

Men i dag da. Da skal du få svar ja

Ja, det regner jeg med. Kan jo ikke ta to dager. :eek::bag:
Nei. Det kan det da vel ikke gjøre.

I det minste er det tirsdag og bare en uke og en dag til ul.? Var ikke det neste onsdag?

Nei. Det kan det da vel ikke gjøre.

I det minste er det tirsdag og bare en uke og en dag til ul.? Var ikke det neste onsdag?

Stemmer det. :)

Jeg håper at jeg får sms i dag ja.

Og jeg som trodde Furst var av de superkjappe [emoji849] Utålmodig!

Blodprøve 19dp2dt / 21 dpo / 5+0
Jeg ringte jeg og svaret var kommet. Hun visste ikke hvorfor jeg ikke hadde fått sms. Sms'en kom etter vi la på, men jeg fikk svaret over telefon (måtte bare si fødselsnummeret mitt og så så hun at jeg ringte fra samme nummer som de hadde registrert.)

Svaret var 4200. :)

Så fortsatt ingen fasit, men absolutt godt tegn til liv i magen. Jeg ble veldig glad for det.

Da skal jeg klare å holde meg til UL. :Heartred

Screenshot_20180904-151946_Gallery.jpg

Og altså 2-3 på CBD samme dag. :rolleyes:

Tidligere verdier:
259 ved 14 dpo
532 ved 16 dpo

Last edited:
Back
Topp