Håp om søsken

Det skjønner jeg! Her skjer ingenting på testene heller kroppen er i lure modus tydeligvis

Ja, jeg skjønte det. Fryktelig irriterende om du har hatt LH-topp uten at egget var modent nok til å løsne. Da kan syklusen bli så lang. :arghh: Jeg håper du får mensen snarest (eventuelt selvsagt det beste: om du har en liten luring i magen.)

Ja, jeg skjønte det. Fryktelig irriterende om du har hatt LH-topp uten at egget var modent nok til å løsne. Da kan syklusen bli så lang. :arghh: Jeg håper du får mensen snarest (eventuelt selvsagt det beste: om du har en liten luring i magen.)
Jojo,klart det. Men det burde vel vist på testene nå, selv om det er billig tester ? Er nok kluss med syklusen

Jojo,klart det. Men det burde vel vist på testene nå, selv om det er billig tester ? Er nok kluss med syklusen

Jo, det skjønner jeg, første LH-topp har nok ikke sluppet et ordentlig egg. Men om du har hatt en ny LH-topp senere som du ikke vet om så kan du jo ha en luring det er for tidlig å oppdage enda. ;) :smiley-angelic001

Gratulerer så mye med positive tester!;-)

Hvordan er formen foreløpig?

Har ikke vært innom her på en stund ser jeg! Hurra for uldato [emoji7] Jeg lever litt gjennom deg nå kjenner jeg! Later litt som om jeg er gravid [emoji87] Holder fortsatt en knapp på to [emoji173]️ Du er graviiid! Og jeg skal komme etter!

Hvordan er formen foreløpig?

Hmmm... Det gikk veldig bra forrige uke med mye hvile, ekstra søvn og kvalmestillende forebyggende. Føltes stort sett ut som jeg var litt bilsyk hele tiden bare.

I helgen har vi ordnet en del, og vært litt på farten og jeg har vært litt alene med gutten min. Så i går kveld smalt det. Jeg hadde ikke tatt det rolig nok. Superkvalm i natt. Flashback til forrige svangerskap. Jeg må innrømme at det skremmer meg skikkelig. Oppe flere ganger i natt med brekninger. Lot være å drikke selv om jeg var tørst (da hadde jeg kastet opp). Våknet heldigvis opp til litt roligere kvalme, men kraftigere i dag enn hele forrige uke. Jeg tenker å trappe mer opp på kvalmestillende i dag.

Takk som spør. :)

Har ikke vært innom her på en stund ser jeg! Hurra for uldato [emoji7] Jeg lever litt gjennom deg nå kjenner jeg! Later litt som om jeg er gravid [emoji87] Holder fortsatt en knapp på to [emoji173]️ Du er graviiid! Og jeg skal komme etter!

Skulle så gjerne hatt deg med meg, fint om du kan bruke meg som en positiv boost frem til du skal følge like bak meg. :Heartred Du er søt som tipper to. :knegg: Vi får nå se. Om det er hjerteblink er jeg i himmelen uansett. :love7

5+0 - klinisk gravid
Denne milepælen er litt magisk. De fleste embryoene som har forsøkt å feste seg hos meg har gitt opp før dette. :)

Jeg har tidvis ømme bryster, men stort sett ikke. De kan være helt ekstremt ømme når det først kommer da. Jeg er en del trøtt, men ikke noe voldsomt enda. Jeg er veldig kvalm. Jeg er veldig oppblåst. Edit: Og jeg har fått en del kviser. Det pleier jeg ikke å ha. Og jeg er fryktelig varm - hele tiden (sånn svett varm).

Og så er jeg fryktelig utålmodig, nervøs og spent for UL neste uke. :shy::Heartred

Og mannen har begynt å snakke om at vi skal ha en ny liten. Sånn f.eks. når han nevner "neste sommer kunne vi jo kjøpt inn sånn og sånn, og da er vi jo en til og". :Heartred Jeg elsker den positive mannen min som er helt bestemt på at dette blir baby. (Og han tenker jo én. Jeg kjenner meg helt usikker på hva jeg tror. :p Blir jo sikkert litt påvirket av at dere er så mange som tror to her. :hilarious:)

Jeg tror kanskje fortsatt bare én da. Uten godt grunnlag. Fortsatt 2-3 på CBD i dag (det vet jeg at er altfor unøyaktig til å si noe som helst). Vi får se. Jeg tok blodprøve på Fürst i dag...:hilarious: Snakk om å gi etter for galskapen. Sannsynligvis sier den prøven ingenting som kan hjelpe meg, men men. Jeg unnskyldte meg med at dette forhåpentligvis er siste gang jeg holder på med hcg-galskap. :angelic:

Last edited:
Og fin stigning på strimmel inni CBD. Egentlig sånn som like gjerne kunne vært 3+. :rolleyes:

IMG_4816.JPG

Når får du svar på den prøven da?

Når får du svar på den prøven da?

Tror man får svar samme dag. Får en sms så jeg kan logge inn på nett og se svaret. Om jeg ikke får sms før de stenger så ringer jeg rett før stengetid. :p

Hmmm... Det gikk veldig bra forrige uke med mye hvile, ekstra søvn og kvalmestillende forebyggende. Føltes stort sett ut som jeg var litt bilsyk hele tiden bare.

I helgen har vi ordnet en del, og vært litt på farten og jeg har vært litt alene med gutten min. Så i går kveld smalt det. Jeg hadde ikke tatt det rolig nok. Superkvalm i natt. Flashback til forrige svangerskap. Jeg må innrømme at det skremmer meg skikkelig. Oppe flere ganger i natt med brekninger. Lot være å drikke selv om jeg var tørst (da hadde jeg kastet opp). Våknet heldigvis opp til litt roligere kvalme, men kraftigere i dag enn hele forrige uke. Jeg tenker å trappe mer opp på kvalmestillende i dag.

Takk som spør. :)

Fader altså... Skulle gjerne sett at du slapp unna kvalmen :(
Jeg beordrer deg til å hvile mer! :gen045

Fader altså... Skulle gjerne sett at du slapp unna kvalmen :(
Jeg beordrer deg til å hvile mer! :gen045

Ja, jeg og. Har hjulpet å hvile i dag hvert fall. Bedre da. Tilbake til bilsyk.

Æsj. Ser ut som jeg ikke får svaret før i morgen. :rolleyes:
Egentlig av dem oppfatning at hcg er en sånn prøve som tar en dag lenger enn vanlige prøver å få svar på, så ikke egentlig overrasket. Men frustrerende

Egentlig av dem oppfatning at hcg er en sånn prøve som tar en dag lenger enn vanlige prøver å få svar på, så ikke egentlig overrasket. Men frustrerende

Tja, tror ikke egentlig den tar så lang tid, men mer hvor den må sendes for å analyseres? Rikshospitalet har jo blodprøve på morgen på testdag, og om du tar hos dem ringer de på ettermiddagen med svaret. :) Jeg lurer på om jeg tok min litt for sent i dag eller om kanskje ikke alle Fürst-labene kjører hcg så raskt. :shifty:

Tja, tror ikke egentlig den tar så lang tid, men mer hvor den må sendes for å analyseres? Rikshospitalet har jo blodprøve på morgen på testdag, og om du tar hos dem ringer de på ettermiddagen med svaret. :) Jeg lurer på om jeg tok min litt for sent i dag eller om kanskje ikke alle Fürst-labene kjører hcg så raskt. :shifty:

Jeg tok en HCG blodprøve hos unilabs på Volvat Majorstuen for noen uker siden og fikk svaret på 90 minutter. Det de fortalte meg var at om konsentrasjonen av HCG var høy kunne det tenkes at de måtte «vanne» ut prøven og kjøre flere runder med analyser for å få korrekt resultat. Jeg kan ingen ting om dette egentlig men ville bare dele det jeg fikk fortalt. Det kan forklare hvorfor det noen ganger går fort og andre ganger tar lenger tid å få svar[emoji846]

Back
Topp