Håp om søsken

Så fint du fikk så tidlig[emoji1319][emoji1319][emoji1319]

Ja, veldig digg å få unnagjort den første fort. :D Så må man bare krysse fingrene. :smiley-angelic001

Hurra for TUL dato[emoji7][emoji7]

4+4

Da var testdag her. 18 dpo bare. Jeg har sendt melding i Crypho til Porsgrunn. :D
Nå venter jeg på svar fra fastlegen om blodprøven, men egentlig synes jeg ikke det er så spennende. Jeg vet jo med testene mine at det stiger, og at det heller ikke er på et nivå som trenger å bety tvillinger. Så. Jeg får ikke vite noe nytt. :rolleyes: Neste milepæl er å være forbi grensen for kjemisk på mandag, og så blir det å se liv på UL. :)

Dagens tester:

IMG_4808.JPG

IMG_4810.JPG

Blodprøve fra onsdag 4+2

Den var 532. Fin stigning. Ingen klar indikasjon for tvillinger. :) ;)

Lave tvilling-tall i starten er ofte et tegn på at den ene faller fra (30 % av tvillingsvangerskap faller én fra i første trimester). Mine tall er jo ikke lave sånn da, men jeg ville likt å ha høyere tall om det var to der. :p

Screenshot_20180831-103139_Gallery.jpg

Last edited:
Fin stigning er det viktigste.

Og ul neste da?

Jeg har sjekket flere studier om assistert befruktning, og mitt hcg-nivå gir 40-60 % sjanse for tvillinger. Så helt uavklart altså. :bored:

Haha... Tålmodighet kom til meg.

Jeg har sjekket flere studier om assistert befruktning, og mitt hcg-nivå gir 40-60 % sjanse for tvillinger. Så helt uavklart altså. :bored:

Haha... Tålmodighet kom til meg.
Spennende!! :D

Tydeligvis. Hadde det vært over 600 på onsdag er det noen studier som kun hadde 100 % flerlingsvangerskap i den kategorien. :bag:

Samtidig ser jeg jo mange som har høye hcg-verdier uten tvillinger, så. Ja. :p

Tydeligvis. Hadde det vært over 600 på onsdag er det noen studier som kun hadde 100 % flerlingsvangerskap i den kategorien. :bag:

Samtidig ser jeg jo mange som har høye hcg-verdier uten tvillinger, så. Ja. :p

Veldig individuelt som alt annet. Husker du hcg’en du hadde med storebror?
Hadde det vært meg med de tallene er hadde jeg nok tenkt twins, men jeg hadde jo veldig lav hcg i starten, men heller mye raskere økning. Tror der var bare 40 på 13 DPO ;)

Veldig individuelt som alt annet. Husker du hcg’en du hadde med storebror?
Hadde det vært meg med de tallene er hadde jeg nok tenkt twins, men jeg hadde jo veldig lav hcg i starten, men heller mye raskere økning. Tror der var bare 40 på 13 DPO ;)

Tok ikke blodprøver med storebror siden vi bare satte inn én og testene utviklet seg så flott. :p

Så kan jeg jo ikke sammenligne MakeSure eller Babyplan med gamle Wondfo da. Jeg tror likevel jeg hadde samme nivå (eller høyere) med storebror. Så derfor magefølelsen min sier én nå og. Men så har jeg funnet de som har hatt både enling med høyt hcg og tvillinger med da normalt tvilling-nivå litt lavere enn med enlingen deres. Haha... Så jeg begynner å innse at her finnes ingen fasit gitt med mitt "medium høyt nivå". :p

Vi trenger litt spenning frem til TUL[emoji5] hehe, liv vet vi jo at det er[emoji1360]

Haha... Jeg stoler ikke på at det er liv før jeg får se det. :bag: Og spenningen er her ja. :hilarious: Hva finnes i livmoren? :shy:

4+4
Da var testdag her. 18 dpo bare. Jeg har sendt melding i Crypho til Porsgrunn. :D
Nå venter jeg på svar fra fastlegen om blodprøven, men egentlig synes jeg ikke det er så spennende. Jeg vet jo med testene mine at det stiger, og at det heller ikke er på et nivå som trenger å bety tvillinger. Så. Jeg får ikke vite noe nytt. :rolleyes: Neste milepæl er å være forbi grensen for kjemisk på mandag, og så blir det å se liv på UL. :)

Dagens tester:

Vis vedlegget 272901

Vis vedlegget 272902
Fine testene! Er det lov å si at jeg er litt misunnelig?

Back
Topp