Mulig det har vært en luring for denne menstruasjonen minner om renselsen pluss endometriose både i styrke og smerter.
Usjda. Håper det går raskt over.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig det har vært en luring for denne menstruasjonen minner om renselsen pluss endometriose både i styrke og smerter.
Gratulerer sååå mye med graviditeten.
Jeg har ikke skrevet så mye til deg tidligere, men alltid fulgt med i dagboken din.
Håper du på tvillinger? Da ønsker jeg det SÅ for deg!
Jeg lekte mye med den tanken med nr en og ønsket det i grunnen da, men ikke nå med nr to.
Jeg er nok en av de som har naturlig høyt hcg når alt stemmer. Jeg hadde 388 i hcg på 14 dpo med gutten min og 411 på 14 dpo med jenta mi.
Med den jeg mistet hadde jeg bare 110 ( bare for meg) 14 dpo, men den triplet seg til 16 dpo.
Det var FER. De andre to var fersk 2- og 3- dagers.
Fikk du satt inn to denne gangen?
Er gøy å leke med tvillingtanken. Da jeg fikk 411 med dattera mi, husket jeg jo den høye hcg med gutten min og den " lave" med den i mellom, så da tenkte jeg innerst inne at denne, den sitter, men det er en der inne.
Fantastisk HCG økning [emoji119] Dette går hele veien [emoji173]️
Vi er mange som heier på denne her!
Jippi!
Klart det går veien for deg! Heia, heia!
Blodprøve 19dp2dt / 21 dpo / 5+1
Jeg ringte jeg og svaret var kommet. Hun visste ikke hvorfor jeg ikke hadde fått sms. Sms'en kom etter vi la på, men jeg fikk svaret over telefon (måtte bare si fødselsnummeret mitt og så så hun at jeg ringte fra samme nummer som de hadde registrert.)
Svaret var 4200.
Så fortsatt ingen fasit, men absolutt godt tegn til liv i magen. Jeg ble veldig glad for det.
Da skal jeg klare å holde meg til UL.
Vis vedlegget 273503
Og altså 2-3 på CBD samme dag.
Tidligere verdier:
259 ved 14 dpo
532 ved 16 dpo
Nydelige tall da!
Jeg tok hcg 5+2 og hadde da 8100. Inni magen ligger én liten gutt [emoji170]
Hærlig [emoji7] Gleder meg sååå til du skal på ul [emoji87]
Så hyggelig å lese her inne! Blir spennende på TUL!
Gjør nok detUsjda. Håper det går raskt over.