Håp om søsken

Gratulerer sååå mye med graviditeten.

Jeg har ikke skrevet så mye til deg tidligere, men alltid fulgt med i dagboken din.

Håper du på tvillinger? Da ønsker jeg det SÅ for deg!

Jeg lekte mye med den tanken med nr en og ønsket det i grunnen da, men ikke nå med nr to.

Jeg er nok en av de som har naturlig høyt hcg når alt stemmer. Jeg hadde 388 i hcg på 14 dpo med gutten min og 411 på 14 dpo med jenta mi.
Med den jeg mistet hadde jeg bare 110 ( bare for meg) 14 dpo, men den triplet seg til 16 dpo.
Det var FER. De andre to var fersk 2- og 3- dagers.

Fikk du satt inn to denne gangen?

Er gøy å leke med tvillingtanken. Da jeg fikk 411 med dattera mi, husket jeg jo den høye hcg med gutten min og den " lave" med den i mellom, så da tenkte jeg innerst inne at denne, den sitter, men det er en der inne.

Gratulerer sååå mye med graviditeten.

Jeg har ikke skrevet så mye til deg tidligere, men alltid fulgt med i dagboken din.

Håper du på tvillinger? Da ønsker jeg det SÅ for deg!

Jeg lekte mye med den tanken med nr en og ønsket det i grunnen da, men ikke nå med nr to.

Jeg er nok en av de som har naturlig høyt hcg når alt stemmer. Jeg hadde 388 i hcg på 14 dpo med gutten min og 411 på 14 dpo med jenta mi.
Med den jeg mistet hadde jeg bare 110 ( bare for meg) 14 dpo, men den triplet seg til 16 dpo.
Det var FER. De andre to var fersk 2- og 3- dagers.

Fikk du satt inn to denne gangen?

Er gøy å leke med tvillingtanken. Da jeg fikk 411 med dattera mi, husket jeg jo den høye hcg med gutten min og den " lave" med den i mellom, så da tenkte jeg innerst inne at denne, den sitter, men det er en der inne.

Tusen takk! :Heartred

Vi satte inn to "perfekte skolebok embryo" (legens ord), så derfor lurer jeg jo på om det er en eller to nå. :) Vi ønsker oss bare terminspire, og vi fikk satt inn to på grunn av høyt frafall av mine befruktede embryo. Så jeg regner sannsynligheten for at to har festet seg og overlevd som liten. Likevel er jeg nysgjerrig nå som vi har satt inn to. :)

Jeg har ikke målt hcg i forrige svangerskap, så jeg kan ikke sammenligne. Og selv om jeg kunne sammenligne er det ikke noen fasit, jeg har sett mange som har hatt lavere hcg i sitt tvillingsvangerskap enn i sitt enlingsvangerskap, så det er absolutt ingen fasit her. :p

Last edited:
Fantastisk HCG økning [emoji119] Dette går hele veien [emoji173]️

Vi er mange som heier på denne her!

Blodprøve 19dp2dt / 21 dpo / 5+1
Jeg ringte jeg og svaret var kommet. Hun visste ikke hvorfor jeg ikke hadde fått sms. Sms'en kom etter vi la på, men jeg fikk svaret over telefon (måtte bare si fødselsnummeret mitt og så så hun at jeg ringte fra samme nummer som de hadde registrert.)

Svaret var 4200. :)

Så fortsatt ingen fasit, men absolutt godt tegn til liv i magen. Jeg ble veldig glad for det.

Da skal jeg klare å holde meg til UL. :Heartred

Vis vedlegget 273503

Og altså 2-3 på CBD samme dag. :rolleyes:

Tidligere verdier:
259 ved 14 dpo
532 ved 16 dpo

Nydelige tall da!
Jeg tok hcg 5+2 og hadde da 8100. Inni magen ligger én liten gutt [emoji170]

Nydelige tall da!
Jeg tok hcg 5+2 og hadde da 8100. Inni magen ligger én liten gutt [emoji170]

Ja, det er rundt 20 % av enlingsvangerskap som har tilsvarende mine tall eller høyere. Så det er helt normalt det og. :)

(Og rundt 50 % av tvillingsvangerskap er lavere enn meg, så helt uavklart med andre ord. :p)

Hærlig [emoji7] Gleder meg sååå til du skal på ul [emoji87]

Hærlig [emoji7] Gleder meg sååå til du skal på ul [emoji87]

Du er god. :) Jeg gruer meg nok helt frem til vi får se hjerteblink. :Heartred Så er det jo spennende med én eller to, men jeg tror én. :p

Så hyggelig å lese her inne! Blir spennende på TUL!

5+2

Mye endosmerter i dag. Må innrømme at jeg ikke liker det. Én uke til UL. :Heartred La det være liv da. :smiley-angelic001

Så fine HCG-tall! [emoji7] Eeeer så spent på UL altså!!!!
God bedring med smertene [emoji173]️

Back
Topp