Så fine HCG-tall! [emoji7] Eeeer så spent på UL altså!!!!
God bedring med smertene [emoji173]️
Takk! Jeg håper det går fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine HCG-tall! [emoji7] Eeeer så spent på UL altså!!!!
God bedring med smertene [emoji173]️
Du har veldig fin stigning av hcg. Det er liv inn der, det er helt sikker! Men forstår godt at du blir engstelig med endo smerter, det er nok livmoren som strekker seg og gjøre seg klar for de neste månedene
Åh nå forstår jeg problemet.Takk fine du!
Disse endosmertene er ikke i livmoren, så da blir jeg alltid engstelig for blødninger og feil hormoner. Likevel vet jeg at man kan få vondt i endoen sin mens man er gravid, og at jeg opplevde det selv sist. Det bare føles feil - for det er liksom "dagen før mensen"-signalet.
Åh nå forstår jeg problemet.
Jeg hater "dagen før mensen"-signalet. Krysser fingre at tr holder seg unna og spiren sitter godt og trygt frem til termin.
Tusen takk!
Vi satte inn to "perfekte skolebok embryo" (legens ord), så derfor lurer jeg jo på om det er en eller to nå. Vi ønsker oss bare terminspire, og vi fikk satt inn to på grunn av høyt frafall av mine befruktede embryo. Så jeg regner sannsynligheten for at to har festet seg og overlevd som liten. Likevel er jeg nysgjerrig nå som vi har satt inn to.
Jeg har ikke målt hcg i forrige svangerskap, så jeg kan ikke sammenligne. Og selv om jeg kunne sammenligne er det ikke noen fasit, jeg har sett mange som har hatt lavere hcg i sitt tvillingsvangerskap enn i sitt enlingsvangerskap, så det er absolutt ingen fasit her.
Ja, enig med deg der. Det er ingen fasit.
Uansett, med to embryo inn og såpass høy hcg kan det jo fort være at begge har slått seg ned hos deg.
Blir spennende å se!
Man blir jo glad bare man kan få lov til å bære frem ett barn, det er jo det viktigste! Likevel må jeg jo misunne littegranne de som kan bære frem twins! Min kropp tåler det ikke .
Åh, vennen, disse dumme endosmertene.. Det er så unødvendig av dem å skape usikkerhet! 6 dager igjen!! Da har vi sannsynligvis svaret [emoji3590]
Dette skal gå veien
Det ser jo veldig lovende ut5+3
Mindre endosmerter i dag, så jeg forsøker å være optimist frem til ultralyd. Det er jo mye symptomer ellers i denne kroppen som nevnt før. Økt luktesans glemte jeg å nevne, den hater jeg, for man burde ikke fungere som sporhund når man også er kvalm.
Jeg har glemt å oppsummere testrunden min, så det gjør jeg nå. Så håper jeg at jeg aldri trenger å bla tilbake for å sammenligne, men jeg liker å ha det liggende da. Forhåpentligvis blir det bare et minne om starten på mitt aller siste svangerskap. Så beklager gjensyn med testene dere allerede har måttet se masse av her nå, men det er egen arkivering.
Det ser jo veldig lovende ut
Masse lykke til videre Så kjekt og lese at det endelig klaffer for dere som er gravide no
Blir aldri lei av å se de testene [emoji7] For en fin rekke! Den siste av dem alle.. [emoji3590]
Blir kjekt og følge med deg og videre noTusen takk! Jeg er utrolig takknemlig for å være gravid nå. Håper du skal følge like etter.
Blir kjekt og følge med deg og videre no