Håp om søsken

Blææ, hadde hun bare visst hvor mange hun holder på pinebenken her [emoji28]

Hihi... Jeg er innerst inne glad for at hun alltid prioriterer pasientene sine etter alvorlighetsgrad og hvor mye det haster, jeg liker fastlegen min veldig godt. Likevel håper jeg innmari på at hun får skvist en tilbakemelding til meg innimellom snart. :angelic:

Hihi... Jeg er innerst inne glad for at hun alltid prioriterer pasientene sine etter alvorlighetsgrad og hvor mye det haster, jeg liker fastlegen min veldig godt. Likevel håper jeg innmari på at hun får skvist en tilbakemelding til meg innimellom snart. :angelic:

Du er heldig som har en så god fastlege! Jeg hadde ei som var vikar for min en hel stund, og hun var bare helt fantastisk! Hun sjekka ut hva det måtte være og ga meg det jeg ville ha, så skulle ønske hun var der enda, da hadde jeg ikke stussa en gang med å be henne om kur, da kunne jeh begynt allerede nå [emoji29]

Du er heldig som har en så god fastlege! Jeg hadde ei som var vikar for min en hel stund, og hun var bare helt fantastisk! Hun sjekka ut hva det måtte være og ga meg det jeg ville ha, så skulle ønske hun var der enda, da hadde jeg ikke stussa en gang med å be henne om kur, da kunne jeh begynt allerede nå [emoji29]

Huff ja. Alle skulle hatt en fastlege som min. Hun er en sann medisinsk helt og omsorgsfull lege. :Heartred

Skulle ønske du hadde en slik du og.

Huff ja. Alle skulle hatt en fastlege som min. Hun er en sann medisinsk helt og omsorgsfull lege. :Heartred

Skulle ønske du hadde en slik du og.

Kanskje du får be fastlegen din skrive ut resept til meg [emoji23]

Intet nytt i app'en til fastlegen. Hun jobber av og til lange ettermiddager om det har vært mye akutt, men nå håper jeg for hennes del at hun har gått hjem. Selv om det betyr at jeg må vente til i morgen med tallet. :arghh:

I morgen da skal du ta ny prøve igjen også?

Ja, da får jeg nok svaret på den første mens jeg er der.
Gjør vel det ja. Det er jo egentlig det som er ganske vanlig praksis hos de fleste leger tror jeg
Men din er jo langt mer serviceminded

Gjør vel det ja. Det er jo egentlig det som er ganske vanlig praksis hos de fleste leger tror jeg
Men din er jo langt mer serviceminded

Hun sa i går med et varmt smil: "Jeg håper at jeg kan sende deg svaret i morgen, men vi får jo se om jeg har noen sjanse til å rekke gjennom listen min før onsdag." Så jeg er ikke irritert på henne altså. :)

Hun sa i går med et varmt smil: "Jeg håper at jeg kan sende deg svaret i morgen, men vi får jo se om jeg har noen sjanse til å rekke gjennom listen min før onsdag." Så jeg er ikke irritert på henne altså. :)
Det forstår jeg jo at du ikke er. Jeg er bsre spent på i morgen da

Det forstår jeg jo at du ikke er. Jeg er bsre spent på i morgen da

Haha... Nei, jeg vet jo at du forstår altså. Jeg er fryktelig utålmodig selv. :p

Hmm ikke dumt! Skal sjekke ut dette om jeg ikke får den ut [emoji1]

Finnes flere sånne telefon-lege-servicer. Kan hende man kan sende dem e-post med dokumentasjon og egen historikk først. :p

4+2
Jeg tok både MakeSure og Babyplan (ikke de ekstra sensitive på noen av dem). Og jeg er glad jeg bruker MakeSure, for de ikke-sensitive til Babyplan er tydeligvis veldig trege på stigning.

IMG_4805.JPG

Jeg skal ta ny blodprøve etterpå, og regner med å få vite blodprøvesvaret fra mandag. :)

4+2
Jeg tok både MakeSure og Babyplan (ikke de ekstra sensitive på noen av dem). Og jeg er glad jeg bruker MakeSure, for de ikke-sensitive til Babyplan er tydeligvis veldig trege på stigning.

Vis vedlegget 272661

Jeg skal ta ny blodprøve etterpå, og regner med å få vite blodprøvesvaret fra mandag. :)

Fine[emoji7]

Helt enig i det med disse fra babyplan!! De er trege!! Jeg var veldig glad jeg hadde early-testene til babyplan i tillegg!!

Fine[emoji7]

Helt enig i det med disse fra babyplan!! De er trege!! Jeg var veldig glad jeg hadde early-testene til babyplan i tillegg!!

Ja ikke sant. Og MakeSure kommer jo også i en sånn sensitiv variant, og det er ikke den jeg har kjøpt. :bored: Så dette er jo de to trege variantene opp mot hverandre. :rolleyes:

Fine tester[emoji7] De to testene jeg bestilte var som den rosa over her[emoji19]

Det er vanlig BabyPlan, den som er ikke ekstra sensitiv. Den slo jo ut allerede 10 dpo hos meg, så den funker fint til å bekrefte graviditet tidlig, men den blir ikke akkurat sterkere dag for dag. :rolleyes:

MakeSure testene blir jo litt sterkere for hver dag. :D Det liker jeg. :angelic:

(Jeg skulle bare gjerne hatt noen gamle Wondfo. For jeg vet jo ikke egentlig hvordan styrken på disse er sammenlignet med Wondfo.)

Back
Topp