Håp om søsken

Gratulerer så mye[emoji813]️ blir spennende å høre hcg-nivået ditt! [emoji16][emoji16]

Gratulerer så mye[emoji813]️ blir spennende å høre hcg-nivået ditt! [emoji16][emoji16]

Jeg er spent nå ja. :) Tror egentlig det er nokså normalt, men vi får se da. :p

Så spennende! :) Er innom hele tiden for å se om hcg svaret er kommet :D

Så spennende! :) Er innom hele tiden for å se om hcg svaret er kommet :D

Hihi... Jeg skal snart til legen. Regner med at jeg får svaret når jeg er der. Tror ikke hun sender det i app'en nå da. :p

Blodprøven var 259 på mandag (14 dpo). Hun sa at svaret først kom i dag, så dagens prøvesvar kommer mest sannsynlig tilbake på fredag.

Jeg tror da at det er én der inne, men vi får se videre. :)

Og ikke noe brev om UL i dag heller tror jeg. :bag:

Last edited:
Det brevet er vi en del som ventet på. Og de. Timen.

4+2
Jeg tok både MakeSure og Babyplan (ikke de ekstra sensitive på noen av dem). Og jeg er glad jeg bruker MakeSure, for de ikke-sensitive til Babyplan er tydeligvis veldig trege på stigning.

Vis vedlegget 272661

Jeg skal ta ny blodprøve etterpå, og regner med å få vite blodprøvesvaret fra mandag. :)

Fine :)

Jeg opplevde at MakeSure ikke viste stigning når hcg ble høyt. Bare så du er klar over det;)

Og fiiin hcg! :D

Fine :)

Jeg opplevde at MakeSure ikke viste stigning når hcg ble høyt. Bare så du er klar over det;)

MakeSure funker fint hittil hvert fall. :p Og jeg slutter nok å teste snart nå. :)

Hva finner jeg ut om hcg-nivået.

Det er en studie som viser tall på 12 dager etter embryo transfer av todagers embryo. Altså tilsvarende 14 dpo.

Den viser at hcg på 76 var et tydelig skille for høy sannsynlighet for levendefødt barn. Deretter var medianverdien for enling 115. Medianverdien for flerlinger var 201.

Så 259 er godt innenfor på begge skalaer altså. :bag:

Jeg mistenker at vi må vente på UL. :p

https://academic.oup.com/humrep/article/17/7/1901/576949

Så fin HCG-verdi da[emoji7] herlig!! Blir spennende å se økningen!!

Så fin HCG-verdi da[emoji7] herlig!! Blir spennende å se økningen!!

Ja. :) Jeg tror utfra testene mine at det stiger som det skal hvert fall. :)

Back
Topp