Håp om søsken

Ja. :) Jeg tror utfra testene mine at det stiger som det skal hvert fall. :)

Det gjør det nok[emoji7][emoji7] håper du får brev om UL snart også!!

Haha... Utfra den studien så virker det som at hcg over 220 på 14 dpo gir 50/50 for tvillinger og enlinger (over 350 derimot gir mest sannsynlighet for tvillinger). Så 50/50 altså. :p

IMG_4806.jpg

Har fortsatt en følelse på to jeg altså [emoji87] Men flotte verdier! Nå blir ul ekstra spennende [emoji1]

Har fortsatt en følelse på to jeg altså
emoji87.png
Men flotte verdier! Nå blir ul ekstra spennende
emoji1.png

Hihi... Du er søt. Vi får vente et par uker til tydeligvis. :bag:

Jeg har også en magefølelse på to og er spent på ul. Sitat uteble.

Spent på UL. Og hvert fall når så mange her inne tror begge har festet seg. :bag: Veldig spent på UL altså.

Flott verdi[emoji173]️[emoji7] det blir jo bare så sinnsykt spennende på TUL! Håper du får brevet snarest!!!

Flott verdi[emoji173]️[emoji7] det blir jo bare så sinnsykt spennende på TUL! Håper du får brevet snarest!!!

Håper det brevet kommer i morgen. Hvis ikke må jeg nesten ringe på fredag. :bag:

Ja, det blir spennende med UL. :D

Blodprøven var 259 på mandag (14 dpo). Hun sa at svaret først kom i dag, så dagens prøvesvar kommer mest sannsynlig tilbake på fredag.

Jeg tror da at det er én der inne, men vi får se videre. :)

Og ikke noe brev om UL i dag heller tror jeg. :bag:

Gratulerer! Så flott verdi! Jeg hadde lavere verdi enn deg14 dpo (114) og det var da to som hadde begynt å utvikle seg. Dette blir spennende! :-)

Gratulerer! Så flott verdi! Jeg hadde lavere verdi enn deg14 dpo (114) og det var da to som hadde begynt å utvikle seg. Dette blir spennende! :)

Hihi... Vi får se. Hcg er ingen god indikator alene. :p

Skulle helst sett at TUL var i morgen jeg! [emoji23]

Flott HCG-verdi anyhow i alle fall [emoji7] Vi er mange som er spent på UL, ja :D

Flott HCG-verdi anyhow i alle fall [emoji7] Vi er mange som er spent på UL, ja :D

Ja, den var flott. :) Nå må det bare holde hele veien, og så finner vi etter hvert ut om det er en eller to. :p :Heartred

Back
Topp