Håp om søsken

Bare av nysgjerrighet: når tok du blodprøve og hvor høy var verdien? Hvis du fortsatt husker :)

Blodprøve tok jeg 16dpo og verdien da var 1400. Det ble med den ene, de trengte ikke stigning sa klinikken da, og ba oss mentalt forberede oss på at begge hadde festet seg. Men strimmeltestene var ganske vanlig synes jeg selv.. de ligger bakover i dagboka mi om dere er nysgjerrig[emoji5]

Blodprøve tok jeg 16dpo og verdien da var 1400. Det ble med den ene, de trengte ikke stigning sa klinikken da, og ba oss mentalt forberede oss på at begge hadde festet seg. Men strimmeltestene var ganske vanlig synes jeg selv.. de ligger bakover i dagboka mi om dere er nysgjerrig[emoji5]

Da får jeg nok en grei pekepinn med hcg-verdien min i morgen. :) Jeg tittet faktisk bakover i dagboken din istad. :hilarious: Takk for at du deler!

Spent på svar i morgen.

Vet det finnes en oversikt over hcg verdier ved en og to. Normalvariasjoner altså

Dette har ikke jeg fått med meg [emoji173]️ Gratulerer så mye [emoji173]️ Krysser fingrene for at alt går slik som det skal

Spent på svar i morgen.

Vet det finnes en oversikt over hcg verdier ved en og to. Normalvariasjoner altså

Ja, jeg har funnet et par stykker. Men gidder ikke å se mer på det før jeg får tallet nå. :p

Dette har ikke jeg fått med meg [emoji173]️ Gratulerer så mye [emoji173]️ Krysser fingrene for at alt går slik som det skal

Tusen takk! :Heartred Jeg håper det går fint nå. :)

4+1

Spent på blodprøvesvar fra i går. :) Jeg tror det bare er én der inne, men det er jo egentlig ikke mulig å si utfra strimlene. :p

Her er dagens:
IMG_4804.JPG

Min blodprøve på 19 dpo var på over 3000. Da sa sykepleieren at man ikke skulle se bort fra at begge hadde festet seg.

Min blodprøve på 19 dpo var på over 3000. Da sa sykepleieren at man ikke skulle se bort fra at begge hadde festet seg.

Ja, din verdi var høy. :D Jeg tok i går (14 dpo) og skal ta i morgen (16 dpo) så får vi se hva de viser. :p Det er jo ingen fasit med hcg-nivå da, men litt spennende siden vi fikk satt inn to.

Du svikter ikke oss som underholdes av flotte tester :D

#kokko #skadetavivf :wacky:

Får du svaret i dag?

Du svikter ikke oss som underholdes av flotte tester :D

#kokko #skadetavivf :wacky:

Får du svaret i dag?

Hihi... Godt det da. :)

Hun regnet med at jeg fikk svaret i dag ja. :) Så litt utålmodig er jeg jo nå. :angelic:

Venter i spenning [emoji7]

Ingen oppdatering enda. Mulig hun har full timebok og akutt-avtaler. Da pleier hun å se på sånt etter arbeidstid. Hun sa jo også at det kunne hende jeg måtte vente på svar helt til onsdag. :bag:

Ingen oppdatering enda. Mulig hun har full timebok og akutt-avtaler. Da pleier hun å se på sånt etter arbeidstid. Hun sa jo også at det kunne hende jeg måtte vente på svar helt til onsdag. :bag:

Blææ, hadde hun bare visst hvor mange hun holder på pinebenken her [emoji28]

Back
Topp