Ser veldig bra ut[emoji16][emoji16][emoji16]
Ja, jeg er fornøyd med testene nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser veldig bra ut[emoji16][emoji16][emoji16]
4+0
Dette ser bra ut fortsatt altså! Jeg tenkte å ta en ny digital på fredag, siden det er testdagen til Porsgrunn.
Første gang jeg teller ny uke, må det bli veldig mange flere.
Dagens test etter 7 minutter (ble litt forstyrret, så tok noen minutter ekstra, men testen var ikke noe annerledes fra 5 til 7 altså). 12dp2dt. Dette tilsvarer altså 14 dpo.
Vis vedlegget 272423
Så fantastisk å se disse flotte strekene! Lykke[emoji173]️
Har du hatt noen symptomer i rutetiden?
Sååå fantastisk å se [emoji7][emoji7] Har du noen følelse på om det er en eller to? [emoji87]
Hihi... Det tror jeg og. Og utfra testene tror jeg det er bare én mageboer, men det er helt greit.
Det blir spennende med UL om noen uker
Gravid er du i alle fall. Nå ser jeg frem til ul
Dette er så gøy, og dette ser så bra ut! [emoji7] Er det sånn at HCG stort sett alltid er høyere ved tvillingsvangerskap, eller kan man være gravid med tvillinger selv ved "normale" tester? [emoji51] Siden normalvariasjonen i HCG er så stor, tenkte jeg på [emoji848] Uansett. Veldig spent på når du får UL og hva de finner da, når den tid kommer4+0
Dette ser bra ut fortsatt altså! Jeg tenkte å ta en ny digital på fredag, siden det er testdagen til Porsgrunn.
Første gang jeg teller ny uke, må det bli veldig mange flere.
Dagens test etter 7 minutter (ble litt forstyrret, så tok noen minutter ekstra, men testen var ikke noe annerledes fra 5 til 7 altså). 12dp2dt. Dette tilsvarer altså 14 dpo.
Vis vedlegget 272423
Tusen takk, jeg synes også dette er veldig fantastisk. Og jeg er veldig takknemlig.
Jeg tror det er én, for testene er egentlig hakket svakere enn da jeg gikk gravid med sønnen min. Så det ser ikke ut til å være noe ekstra hcg på gang hvert fall.
Dette er så gøy, og dette ser så bra ut! [emoji7] Er det sånn at HCG stort sett alltid er høyere ved tvillingsvangerskap, eller kan man være gravid med tvillinger selv ved "normale" tester? [emoji51] Siden normalvariasjonen i HCG er så stor, tenkte jeg på [emoji848] Uansett. Veldig spent på når du får UL og hva de finner da, når den tid kommer
Ja det er jaggu ingen selvfølge å få barn.. [emoji173]️
Blir spennende å se da [emoji7] Baby blir det iallefall [emoji8]
Så utrolig fint å se du er gravid!!
Har du begynt med kvalmestillende enda? Eller venter du litt?
Det er ingen selvfølge. Og jeg ønsker så veldig at alle her inne skal få det.
Jeg håper dette blir baby nå ja.
Ja nå er det på tide at alle kommer seg ut herfra [emoji173]️
Jeg har troa [emoji8]