Håp om søsken

Bittelitt dårlig ide før vi har b.hageplass i hvert fall. Hadde ikke klart å ta vare på S med HG, og mannen hjemme har vi ikke råd til :bag:
Nei, må nok vente en liten stund til ;)

Nei, det er sant. Da måtte du hatt en dagmamma-løsning alla en pensjonert bestemor eller noe. HG er noe dritt. :grumpy:

3+6

Jeg beklager test-spamming i dagboken altså, men jeg må legge det ut et sted, og dagboken er jo min. :oops:

Her er dagens etter 5 minutter (13 dpo / 11dp2dt):
IMG_4800.JPG

Jeg vet ikke om disse kan sammenlignes helt med de gamle wondfo-testene hva gjelder styrke, men stigningen ser ut til å være omtrent identisk med svangerskapet som endte med sønnen min. Det tar jeg som et godt tegn. :smiley-angelic001

Nyyydelige tester! Don't stop! [emoji23][emoji7] Dette ser helt perfekt ut [emoji173]️ Når skal du ringe inn nyheten?

Nyyydelige tester! Don't stop! [emoji23][emoji7] Dette ser helt perfekt ut [emoji173]️ Når skal du ringe inn nyheten?

Godt du forer meg med mot til å fortsette med galskapen. :hilarious: Testdag er fredag. :) Så får ikke ringt inn før det. :p Men jeg skal ordne UL-dato i morgen. :D

Det er da ikke som om vi går lei av disse testene.

Men fredag. Det er lenge til det.

Ja, det var vi vel enige om allerede da jeg fikk beskjed om at testdag var 18 dpo. :hilarious:

Godt du ikke går lei. :D

Ja, 18 DPO er ekstremt sent. Menmen.

Ja. Hihi... Men siden jeg uansett skal ha UL lokalt så får jeg ordnet meg før fredag likevel. :hilarious:

Ja. Hihi... Men siden jeg uansett skal ha UL lokalt så får jeg ordnet meg før fredag likevel. :hilarious:
Like greit.

Jeg mener likevel at de burde godta tesg før 18 DPO. At de ikke anbefaler å slutte før fordi man kan få sen positiv er en ting. Men at de godtar tidligere også

Like greit.

Jeg mener likevel at de burde godta tesg før 18 DPO. At de ikke anbefaler å slutte før fordi man kan få sen positiv er en ting. Men at de godtar tidligere også

Haha... Ja. Min mistanke er at de ikke vil ha ekstrajobben med å sette opp UL-kontroller til de som mister tidlig. Og at de pynter litt på statistikken sin. For alle IVF-klinikkene har jo statistikk på antall graviditeter og antall levendefødte barn. Så de får kanskje noe færre graviditeter, men litt penere prosent på andelen levendefødte.

Ikke stopp, herremin jeg må jo ha noe å klikke inn å se på om morgenen (og ettermiddagen... og kvelden :p) :D

Ikke stopp, herremin jeg må jo ha noe å klikke inn å se på om morgenen (og ettermiddagen... og kvelden :p) :D

Orker ikke å holde meg og sånt nå. Uggen og kvalm og sånn. Så blir bare morgentesting så lenge de oppfører seg som jeg vil. :p Godt du ikke er lei enda. :hilarious: Det er jo litt galskap. :bag:

Orker ikke å holde meg og sånt nå. Uggen og kvalm og sånn. Så blir bare morgentesting så lenge de oppfører seg som jeg vil. :p Godt du ikke er lei enda. :hilarious: Det er jo litt galskap. :bag:

Neida, er ikke galskap! Tror jeg endte på 40 tester sist[emoji23][emoji23]

4+0

Dette ser bra ut fortsatt altså! :) Jeg tenkte å ta en ny digital på fredag, siden det er testdagen til Porsgrunn. :hilarious:
Første gang jeg teller ny uke, må det bli veldig mange flere. :)

Dagens test etter 7 minutter (ble litt forstyrret, så tok noen minutter ekstra, men testen var ikke noe annerledes fra 5 til 7 altså). 12dp2dt. Dette tilsvarer altså 14 dpo.
IMG_4801.JPG

4+0
Dette ser bra ut fortsatt altså! :) Jeg tenkte å ta en ny digital på fredag, siden det er testdagen til Porsgrunn. :hilarious:
Første gang jeg teller ny uke, må det bli veldig mange flere. :)

Dagens test etter 7 minutter (ble litt forstyrret, så tok noen minutter ekstra, men testen var ikke noe annerledes fra 5 til 7 altså). 12dp2dt. Dette tilsvarer altså 14 dpo.
Vis vedlegget 272423

Jeg tror du er gravid jeg :p:D

Back
Topp