Håp om søsken

Herregud, gratulerer SÅ mye :)
Har fulgt med deg fra sidelinjen og heiet (du gir alltid så mye gode tips og ord til alle andre) - så deilig å se de positive testene dine, spennende om det er en eller to der inne :Heartred
Hurra for mai-barn!

Tusen takk! :Heartred Det er så herlig med positiv test nå. :D Og spennende hvem som gjemmer seg i livmoren ja. :Heartred

Takk for hyggelige ord. :Heartred

Den er jo bare helt super duper nydelig. Fin stigning og alt.

Kjipt at du føler deg gravid, altså med tanke på de mange mnd...

Ja, fantastisk å få oppleve helt fin hcg-stigning en gang til. :D

Jeg bare merker kvalmen foreløpig. Så det er ikke synd på meg enda. Det bare fremkaller angst. :nailbiting:

Nyyydelig stigning[emoji7][emoji7]

Husker tiden hvor tissing i kopp var en del av morgenrutinen[emoji28][emoji28] nå er det bare utfordrende for jeg ser ikke lenger koppen og må bare satse på at jeg treffer[emoji23][emoji23][emoji23]

Ja, det er nydelig stigning nå. :D

Haha... Ja, de gravid-kontrollene og den koppen. Haha... Må innrømme at det hendte jeg måtte vaske koppen utenpå etterpå da magen kom i veien gitt. :bag:

Ja, det er nydelig stigning nå. :D

Haha... Ja, de gravid-kontrollene og den koppen. Haha... Må innrømme at det hendte jeg måtte vaske koppen utenpå etterpå da magen kom i veien gitt. :bag:

Det må jeg gjøre også[emoji23][emoji23][emoji23]

Ikke at jeg maser, men... Det hadde vært gøy med en test til [emoji56][emoji16][emoji7]

Ikke at jeg maser, men... Det hadde vært gøy med en test til [emoji56][emoji16][emoji7]

Haha... Sorry. Vi har hatt gjester og jeg har drukket for mye liksom-vin. :p Det får bli i morgen. ;) Kvalmen er her fortsatt da, så føles helt gravid.

Så heeeerlig å se dagens test, det er jo fantastisk fin stigning! Så nå sier jeg GRATULERER SÅ MYE! Denne/disse skal holde i mål altså.
Under deg så veldig å komme videre nå og nyte svangerskap og prøverørspensjonisttilværelse:happy:

Også håper du blir litt her innimellom likevel;) Du er jo bare så fantastisk kunnskapsrik og omsorgsfull ovenfor oss andre her, en skikkelig berikelse :Heartred

Har ikke fått kommet inn her noe særlig før nå. Gratulerer sååå mye[emoji173]️

Så heeeerlig å se dagens test, det er jo fantastisk fin stigning! Så nå sier jeg GRATULERER SÅ MYE! Denne/disse skal holde i mål altså.
Under deg så veldig å komme videre nå og nyte svangerskap og prøverørspensjonisttilværelse:happy:

Også håper du blir litt her innimellom likevel;) Du er jo bare så fantastisk kunnskapsrik og omsorgsfull ovenfor oss andre her, en skikkelig berikelse :Heartred

Åh. Tusen tusen takk for så hyggelig og optimistisk melding. :Heartred Jeg håper det jeg og.

Jeg blir nok alltid på assistert, det er forumet jeg hører mest til uansett. :Heartred Hvor aktiv jeg blir fremover ahvhenger nok mest av formen min etter hvert nå. :hungover: Tusen takk for gode ord, det er veldig hyggelig med en sånn tilbakemelding. :Heartred

God morgen du 12 DPO kvinne :D
Gleder meg til dagens rosa streker :D

Åh. Tusen tusen takk for så hyggelig og optimistisk melding. :Heartred Jeg håper det jeg og.

Jeg blir nok alltid på assistert, det er forumet jeg hører mest til uansett. :Heartred Hvor aktiv jeg blir fremover ahvhenger nok mest av formen min etter hvert nå. :hungover: Tusen takk for gode ord, det er veldig hyggelig med en sånn tilbakemelding. :Heartred

Jaa, bli her! :) Spent på den formen din altså, håper for din del at den ikke blir så ille denne gangen, men med din historikk kan det nok bli noen tøffe uker/måneder fremover ja!

Dine tester ser ganske lik ut som mine, nå fikk jeg min første positive 11 dpo (testet ikke før) og jeg er nå her med tvillinger i magen ;-)

Håper du slipper å være for dårlig fremover, men høres ut som du har vært det tidligere..

Haha... Sorry. Vi har hatt gjester og jeg har drukket for mye liksom-vin. [emoji14] Det får bli i morgen. ;) Kvalmen er her fortsatt da, så føles helt gravid.
Hva?! Prioriterte du gjestene dine fremfor å före oss med tester?! Hvilken frekkhet! [emoji33]

Knis.

God morgen du 12 DPO kvinne :D
Gleder meg til dagens rosa streker :D

Her er det bare fryd og gammen ja. :D Haha... 12 dpo ja. Dette ser bra ut altså.

Jaa, bli her! :) Spent på den formen din altså, håper for din del at den ikke blir så ille denne gangen, men med din historikk kan det nok bli noen tøffe uker/måneder fremover ja!

Jeg blir her og, assistert for alltid. :Heartred Kan nok dessverre se litt mørkt ut for de kommende månedene, men når man får en baby så vet jeg jo at det er verdt det til slutt. :Heartred

Dine tester ser ganske lik ut som mine, nå fikk jeg min første positive 11 dpo (testet ikke før) og jeg er nå her med tvillinger i magen ;-)

Håper du slipper å være for dårlig fremover, men høres ut som du har vært det tidligere..

Hehe... Det blir veldig spennende å se hvem som skjuler seg i magen etter hvert her ja. Testene mine er veldig like som da jeg ble gravid med sønnen min, så foreløpig ingen stigning som gjør at jeg tenker at det må være to der inne. Vi ta der som kommer vi nå. :knegg: Kanskje vi hermer etter deg. :bag:

Ja, jeg blir nok dessverre dårlig ja, men det er jeg hvert fall forberedt på den gangen her (så godt det går an å forberede seg på å bli syk.) :Heartred

Back
Topp