Sååå...........??? Kommer dagens test nå eller?
Ble litt bråstart her i dag så jeg tisset uten kopp tilgjengelig. Får nok tatt en snart. Føles gravid i dag da. (Det er jo både positivt og negativt).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå...........??? Kommer dagens test nå eller?
Tissa du ikke i kopp??? Haha. Da får vi bare smøre oss med tålmodighet daBle litt bråstart her i dag så jeg tisset uten kopp tilgjengelig. Får nok tatt en snart. Føles gravid i dag da. (Det er jo både positivt og negativt).
Tissa du ikke i kopp??? Haha. Da får vi bare smøre oss med tålmodighet da
Ja, det er noe med det. Tenkte at søskenprøving var passe annerledes den morgenen jeg fant en pakke med g-test i do Og de morgenene jeg balanserer koppen med tiss vekk fra den klåfingra sønnen min som lurer veldig på hva som er i den koppenMan er tydeligvis mer i ørska som småbarnsmor enn seriøs førstemannprøver.
Kjipt at du føler deg gravid da. Sånn på en måte. Selv om det er forventet. Men nå er det siste runde med dette heldigvis. Nå skal familien bli komplett
Ja, det er noe med det. Tenkte at søskenprøving var passe annerledes den morgenen jeg fant en pakke med g-test i do Og de morgenene jeg balanserer koppen med tiss vekk fra den klåfingra sønnen min som lurer veldig på hva som er i den koppen
3+4
Dette ser lovende ut. Og kjennes veldig reellt, kroppen min gir mer tegn nå som hcg stiger.
Termin er forresten 9. mai.
Her er testen etter 5 minutter:
Vis vedlegget 272046
(9dp2dt eller 11 dpo).
Strålende test for 11 DPO å være, og stigningen er helt klar den også3+4
Dette ser lovende ut. Og kjennes veldig reellt, kroppen min gir mer tegn nå som hcg stiger.
Vis vedlegget 272046
(9dp2dt eller 11 dpo).
Forstår godt at du blir redd av det. Jeg føler sånn med deg selv om jeg selvfølgelig ikke kan ha noen som helst forutsetning for å vite hvordan det er. Du har vel lagt en plan med legene, har du ikke?Ja, det er faktisk litt kjipt, og jeg blir livredd av det. Jeg må bare stålsette meg (og gå enda mer aggressivt inn med behandling den gangen her.)
Haha! En helt vanlig morgen hos Eiddwen: poden leker på gulvet og mamma tisser i koppHaha... Herlig. Min er jo hakket større, så han sier bare: "mamma tiss i kopp" og så går han videre og pusler med sitt.
Åå, for en fin test! Nydelig!!3+4
Vis vedlegget 272046
(9dp2dt eller 11 dpo).
Herregud, gratulerer SÅ mye3+4
Vis vedlegget 272046
(9dp2dt eller 11 dpo).
3+4
Vis vedlegget 272046
(9dp2dt eller 11 dpo).
3+4
Vis vedlegget 272046
(9dp2dt eller 11 dpo).
Nyyydelig stigning <3
Strålende test for 11 DPO å være, og stigningen er helt klar den også
Leit at du allerede kjenner på de kjipeste symptomene... ikke vent for lenge før du får væske!!
Forstår godt at du blir redd av det. Jeg føler sånn med deg selv om jeg selvfølgelig ikke kan ha noen som helst forutsetning for å vite hvordan det er. Du har vel lagt en plan med legene, har du ikke?
Haha! En helt vanlig morgen hos Eiddwen: poden leker på gulvet og mamma tisser i kopp
Åå, for en fin test! Nydelig!!