Håp om søsken

Sååå...........??? Kommer dagens test nå eller? :D

Ble litt bråstart her i dag så jeg tisset uten kopp tilgjengelig. :eek: Får nok tatt en snart. Føles gravid i dag da. :grumpy: (Det er jo både positivt og negativt).

Ble litt bråstart her i dag så jeg tisset uten kopp tilgjengelig. :eek: Får nok tatt en snart. Føles gravid i dag da. :grumpy: (Det er jo både positivt og negativt).
Tissa du ikke i kopp??? :wtf Haha. Da får vi bare smøre oss med tålmodighet da :P

Tissa du ikke i kopp??? :wtf Haha. Da får vi bare smøre oss med tålmodighet da :p

Man er tydeligvis mer i ørska som småbarnsmor enn seriøs førstemannprøver. :bored:

Kjipt at du føler deg gravid da. :( Sånn på en måte. Selv om det er forventet. Men nå er det siste runde med dette heldigvis. Nå skal familien bli komplett ❤️

Man er tydeligvis mer i ørska som småbarnsmor enn seriøs førstemannprøver. :bored:
Ja, det er noe med det. Tenkte at søskenprøving var passe annerledes den morgenen jeg fant en pakke med g-test i do :knegg: Og de morgenene jeg balanserer koppen med tiss vekk fra den klåfingra sønnen min som lurer veldig på hva som er i den koppen :P

Kjipt at du føler deg gravid da. :( Sånn på en måte. Selv om det er forventet. Men nå er det siste runde med dette heldigvis. Nå skal familien bli komplett ❤️

Ja, det er faktisk litt kjipt, og jeg blir livredd av det. Jeg må bare stålsette meg (og gå enda mer aggressivt inn med behandling den gangen her.)

Ja, det er noe med det. Tenkte at søskenprøving var passe annerledes den morgenen jeg fant en pakke med g-test i do :knegg: Og de morgenene jeg balanserer koppen med tiss vekk fra den klåfingra sønnen min som lurer veldig på hva som er i den koppen :p

Haha... Herlig. Min er jo hakket større, så han sier bare: "mamma tiss i kopp" og så går han videre og pusler med sitt. :p

3+4
Dette ser lovende ut. Og kjennes veldig reellt, kroppen min gir mer tegn nå som hcg stiger. :)

Termin er forresten 9. mai. :Heartred

Her er testen etter 5 minutter:
IMG_4795.JPG

(9dp2dt eller 11 dpo).

3+4
Dette ser lovende ut. Og kjennes veldig reellt, kroppen min gir mer tegn nå som hcg stiger. :)

Vis vedlegget 272046
(9dp2dt eller 11 dpo).
Strålende test for 11 DPO å være, og stigningen er helt klar den også :)

Leit at du allerede kjenner på de kjipeste symptomene... ikke vent for lenge før du får væske!! ❤️

Ja, det er faktisk litt kjipt, og jeg blir livredd av det. Jeg må bare stålsette meg (og gå enda mer aggressivt inn med behandling den gangen her.)
Forstår godt at du blir redd av det. Jeg føler sånn med deg selv om jeg selvfølgelig ikke kan ha noen som helst forutsetning for å vite hvordan det er. Du har vel lagt en plan med legene, har du ikke?

Haha... Herlig. Min er jo hakket større, så han sier bare: "mamma tiss i kopp" og så går han videre og pusler med sitt. :p
Haha! En helt vanlig morgen hos Eiddwen: poden leker på gulvet og mamma tisser i kopp :knegg:

3+4

Vis vedlegget 272046
(9dp2dt eller 11 dpo).
Herregud, gratulerer SÅ mye :-)
Har fulgt med deg fra sidelinjen og heiet (du gir alltid så mye gode tips og ord til alle andre) - så deilig å se de positive testene dine, spennende om det er en eller to der inne :Heartred
Hurra for mai-barn!

Den er jo bare helt super duper nydelig. Fin stigning og alt.

Kjipt at du føler deg gravid, altså med tanke på de mange mnd...

3+4

Vis vedlegget 272046
(9dp2dt eller 11 dpo).

Nyyydelig stigning[emoji7][emoji7]

Husker tiden hvor tissing i kopp var en del av morgenrutinen[emoji28][emoji28] nå er det bare utfordrende for jeg ser ikke lenger koppen og må bare satse på at jeg treffer[emoji23][emoji23][emoji23]

Strålende test for 11 DPO å være, og stigningen er helt klar den også :)

Leit at du allerede kjenner på de kjipeste symptomene... ikke vent for lenge før du får væske!! ❤️

Stigningen er helt nydelig heldigvis. Det hjelper veldig godt for nervene helt i starten. :)

Ja, altså, kvalmen er ikke plagsom enda. Bare tilstede. Og gir meg litt skrekken for hva som kommer. :bag: Jeg skal få væske med en gang ved behov, ingen drøying her nei. Håper likevel det er et par uker til enda. :shy::smiley-angelic001

Forstår godt at du blir redd av det. Jeg føler sånn med deg selv om jeg selvfølgelig ikke kan ha noen som helst forutsetning for å vite hvordan det er. Du har vel lagt en plan med legene, har du ikke?
Haha! En helt vanlig morgen hos Eiddwen: poden leker på gulvet og mamma tisser i kopp :knegg:
Åå, for en fin test! Nydelig!! :D

Lagt plan med legene ja. :) Det går ikke an å forstå det uten å ha opplevd det nei, men det er godt med støtte uansett altså. :Heartred

Hehe... Han kommer gjerne innom do når mamma er på do ja. Om jeg låser hender det han hyler, så jeg har bare latt være. Privatliv sa du? Han pleier derfor gjerne å stikke innom, men så løper han videre. :knegg:

Ja, helt nydelig test. :D :Heartred

Back
Topp