Håp om søsken

Fantastisk! Også «svart på hvitt» nå da [emoji7] Gratulerer så mye! Nå blir de terminspire(r) vettu [emoji1374][emoji173]️

Jippiii! :dance011
Nå skal beltemålet ditt øke frem mot våren ❤️

Fine streker!! Ja, jeg har slutta å teste på første urin på morgenen.

Du er sterk. :p Jeg må teste når jeg tisser. Hahaha... :D Streken ble nokså fin på første urin og, så jeg var fornøyd da og. :)

Wæææ fikk ikke med meg denne!!! Hurraaaa [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Du er offisielt gravid [emoji173]️[emoji173]️

Måtte skrike litt ja. :D Hihi... Offisielt gravid. :Heartred

Så fantastisk, til å få frysninger av! Gratulerer igjen!

Tusen takk fine du. :Heartred Jeg fikk gåsehud på armene da den riktige teksten dukket opp. :D

Herreguuuud❤️ Fine testene, og digital!!! Jeg blir helt blank i øya! Gratulerer så mye, Eiddwen❤️ Så utrolig fortjent! Denne/disse skal sitte hele veien, og jeg gleder meg spent med deg! Har en følelse på at begge luringene har festet seg altså, men dette blir bare så gøy fremover gleder meg til nydelig tester hver dag fremover

Jaaa. De er veldig fine disse testene her ja. :D :Heartred

Tusen takk for gode ord. Jeg håper det er terminspiring på gang i livmoren, uansett hva. :knegg: Om det er liv tar vi gladelig i mot det vi er så utrolig heldig å få nå. :Heartred

For et nydelig syn[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så himla mye[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dette er SÅÅÅ fortjent!!!

Tusen takk fine du! :Heartred Dette er veldig gøy. :D

Fantastisk! Også «svart på hvitt» nå da [emoji7] Gratulerer så mye! Nå blir de terminspire(r) vettu [emoji1374][emoji173]️

Ja, nå var det svart på hvitt her. :D Tusen takk! :Heartred Jeg håper det er termin-nedtelling på gang her nå. :)

3+3
Vel. Jeg liker bedre urinen senere enn første på morgenen. :p

Etter 5 minutter:
Vis vedlegget 271933

Og da ble det denne og:
Vis vedlegget 271934

Skal ta bilde av innmaten senere i dag, men denne skal jeg gi til mannen etter jobb. Han vet ikke noe om testene enda. :)

Jeg er gravid. :D :Heartred
Og forhåpentligvis prøverørspensjonist. :shy:

Åååå dette er så herlig, GRATULERER!!! Dette skal definitivt holde helt i mål! :Heartred:Heartred

Nydelige tester :D Gratulerer så mye :Heartred

Ååå, fantastisk!! Og jeg minner bare om hvor kort du tross alt er på vei og hvor nydelige strekene er allerede :D Tv*host*illi*hark*nger :D :P Uansett helt superfantastisk og rørende! ❤️❤️❤️

Ååå, fantastisk!! Og jeg minner bare om hvor kort du tross alt er på vei og hvor nydelige strekene er allerede :D Tv*host*illi*hark*nger :D :p Uansett helt superfantastisk og rørende! ❤️❤️❤️

Haha... Du er nå god. :Heartred
Men jeg fikk positiv digital 10 dpo med sønnen min og. ;) Så foreløpig synes jeg det er helt likt. :p Veldig positivt det da, for de kjemiske var ikke sånt hcg nivå. Og det er helt greit om det er bare én og. :Heartred

3+3 kveldstest

Trenger kanskje ikke å teste så ofte egentlig, men jeg måtte bare. :angelic:
Fin stigning fortsatt. :Heartred:shy:

Etter fem minutter:

IMG_4792.JPG

Back
Topp