Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye [emoji173]️
Fine streker!! Ja, jeg har slutta å teste på første urin på morgenen.
Fantastisk! Gratulerer så mye![emoji5][emoji173]️
Wæææ fikk ikke med meg denne!!! Hurraaaa [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Du er offisielt gravid [emoji173]️[emoji173]️
Så fantastisk, til å få frysninger av! Gratulerer igjen!
Herreguuuud Fine testene, og digital!!! Jeg blir helt blank i øya! Gratulerer så mye, Eiddwen Så utrolig fortjent! Denne/disse skal sitte hele veien, og jeg gleder meg spent med deg! Har en følelse på at begge luringene har festet seg altså, men dette blir bare så gøy fremover gleder meg til nydelig tester hver dag fremover
For et nydelig syn[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så himla mye[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dette er SÅÅÅ fortjent!!!
Hurra! Får frysninger! Si ifra hvordan mannen reagerer!
Fantastisk! Også «svart på hvitt» nå da [emoji7] Gratulerer så mye! Nå blir de terminspire(r) vettu [emoji1374][emoji173]️
Jippiii!
Nå skal beltemålet ditt øke frem mot våren
3+3
Vel. Jeg liker bedre urinen senere enn første på morgenen.
Etter 5 minutter:
Vis vedlegget 271933
Og da ble det denne og:
Vis vedlegget 271934
Skal ta bilde av innmaten senere i dag, men denne skal jeg gi til mannen etter jobb. Han vet ikke noe om testene enda.
Jeg er gravid.
Og forhåpentligvis prøverørspensjonist.
Åååå dette er så herlig, GRATULERER!!! Dette skal definitivt holde helt i mål!
Nydelige tester Gratulerer så mye
Ååå, fantastisk!! Og jeg minner bare om hvor kort du tross alt er på vei og hvor nydelige strekene er allerede Tv*host*illi*hark*nger Uansett helt superfantastisk og rørende!
3+3 kveldstest
Trenger kanskje ikke å teste så ofte egentlig, men jeg måtte bare.
Fin stigning fortsatt.
Etter fem minutter:
Vis vedlegget 271996