Håp om søsken

Jeg er fornøyd med den nå ja. :D Så må det bare stige fint. :nailbiting:

Siden du var uenig i innlegget over her ble jeg litt usikker da. :hilarious::knegg: laughing4 (Neida, hender jeg kommer borti feil her på forumet jeg og. :knegg:)

Fin

Nå skal det fortsette med videre fin stigning

Jeg er fornøyd med den nå ja. :D Så må det bare stige fint. :nailbiting:

Siden du var uenig i innlegget over her ble jeg litt usikker da. :hilarious::knegg: laughing4 (Neida, hender jeg kommer borti feil her på forumet jeg og. :knegg:)

Haha off det er så fort gjort! Jeg er ganske enig altså:joyful: ja det må det:Heartred

Fin

Nå skal det fortsette med videre fin stigning

Åh ja, jeg håper det. :Heartred Den er helt fin for å være der jeg er. Jeg er bare allerede utålmodig etter å se hva som skal skje videre her nå. :bag:

Haha off det er så fort gjort! Jeg er ganske enig altså:joyful: ja det må det:Heartred

Hehe... Var ikke så engstelig, det bare popper opp som varsel, så måtte jeg fnise litt. :hilarious: Takk fine du. :Heartred

3+3
Vel. Jeg liker bedre urinen senere enn første på morgenen. :p

Etter 5 minutter:
IMG_4787.JPG

Og da ble det denne og:
IMG_4789.JPG

Skal ta bilde av innmaten senere i dag, men denne skal jeg gi til mannen etter jobb. Han vet ikke noe om testene enda. :)

Jeg er gravid. :D :Heartred
Og forhåpentligvis prøverørspensjonist. :shy:

Symptomer så tidlig varierer fra time til time og dag til dag, du kan ikke bruke de som gravidtetstest. ;) Jeg skal ha med meg deg!

Neei men man blir jo fryktelig fort motløs [emoji87]
Jaa! De kommende dagene blir altfor spennende!

3+3
Vel. Jeg liker bedre urinen senere enn første på morgenen. [emoji14]

Etter 5 minutter:
Vis vedlegget 271933

Og da ble det denne og:
Vis vedlegget 271934

Skal ta bilde av innmaten senere i dag, men denne skal jeg gi til mannen etter jobb. Han vet ikke noe om testene enda. :)

Jeg er gravid. :D [emoji813]red
Herlig. Helt fantastisk.

Neei men man blir jo fryktelig fort motløs [emoji87]
Jaa! De kommende dagene blir altfor spennende!

Man blir det. Symptomjakt sammen med progesteron er fryktelig slitsomt. Jeg er spent på testene dine. :Heartred

Fantastisk! Gratulerer så mye![emoji5][emoji173]️

3+3

Etter 5 minutter:
Vis vedlegget 271933

Og da ble det denne og:
Vis vedlegget 271934

Wæææ fikk ikke med meg denne!!! Hurraaaa [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Du er offisielt gravid [emoji173]️[emoji173]️

3+3

Etter 5 minutter:
Vis vedlegget 271933

Og da ble det denne og:
Vis vedlegget 271934

Så fantastisk, til å få frysninger av! Gratulerer igjen!

Herreguuuud❤️ Fine testene, og digital!!! Jeg blir helt blank i øya! Gratulerer så mye, Eiddwen❤️ Så utrolig fortjent! Denne/disse skal sitte hele veien, og jeg gleder meg spent med deg! Har en følelse på at begge luringene har festet seg altså, men dette blir bare så gøy fremover gleder meg til nydelig tester hver dag fremover

3+3

Etter 5 minutter:
Vis vedlegget 271933

Og da ble det denne og:
Vis vedlegget 271934

For et nydelig syn[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så himla mye[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dette er SÅÅÅ fortjent!!!

3+3

Etter 5 minutter:
Vis vedlegget 271933

Og da ble det denne og:
Vis vedlegget 271934

Hurra! Får frysninger! Si ifra hvordan mannen reagerer!

Back
Topp