Håp om søsken

Elsker testene dine! De er nydelige [emoji7] Gleder meg til frokost med rosa streker i morgen :D

Det måå jo være et tegn [emoji87]
Ja sooom jeg håper det! Plassene er holdt av ja, så nå må de brukes, ingen vei tilbake [emoji8]

Vi får se. Hvert fall nok til å tulle med hodet mitt når det var samme dag. :p

Vi skal bruke de plassene ja. De er reservert. Ingen andre kan bruke akkurat de plassene. :D

Vi får se. Hvert fall nok til å tulle med hodet mitt når det var samme dag. :p

Vi skal bruke de plassene ja. De er reservert. Ingen andre kan bruke akkurat de plassene. :D

Man kan aldri si aldri, jeg har troa [emoji87]

Helt sant! Tør ikke gå inn å sjekke hvem som har bevegd seg inn der heller, redd for å jinxe det hele [emoji23] Men plassene er våres [emoji173]️

Man kan aldri si aldri, jeg har troa [emoji87]

Helt sant! Tør ikke gå inn å sjekke hvem som har bevegd seg inn der heller, redd for å jinxe det hele [emoji23] Men plassene er våres [emoji173]️

Aha... :nailbiting: Jeg tror vi tenker én enn så lenge. :p :bag:

Hehe... Jeg er ikke så opptatt av selve terminforumet, mer de hypotetiske plassene våre i baby-køen. :p

Aha... :nailbiting: Jeg tror vi tenker én enn så lenge. :p :bag:

Hehe... Jeg er ikke så opptatt av selve terminforumet, mer de hypotetiske plassene våre i baby-køen. :p

Så lenge der er minst en [emoji8]
Hihi nei jeg har reservert plass på mai generelt [emoji8]

Så lenge der er minst en [emoji8]
Hihi nei jeg har reservert plass på mai generelt [emoji8]

Ja. Minimum en så er alt veldig bra. :Heartred

Mai 2019 skal vi. :D ;)

Ja. Minimum en så er alt veldig bra. :Heartred

Mai 2019 skal vi. :D ;)

Spent på ny test idag [emoji7]
Blir iallefall mai på deg! Det lille jeg trodde jeg hadde av symptomer er borte, så jeg har mista troa igjen idag [emoji30]

Blir iallefall mai på deg! Det lille jeg trodde jeg hadde av symptomer er borte, så jeg har mista troa igjen idag [emoji30]
Jeg håper nå sånn for deg også. Når tester du?

Åh, ingen tester enda? Ække spent jeg altså [emoji56][emoji28]

Symptomer så tidlig varierer fra time til time og dag til dag, du kan ikke bruke de som gravidtetstest. ;) Jeg skal ha med meg deg!

8dp2dt / 3+3

Det går fortsatt riktige veien. :D

Etter 5 minutter:
IMG_4784.JPG

Etter 1 time:
IMG_4786.JPG

Fine, fine, fiiine streken! [emoji7]

Back
Topp