Håp om søsken

Altså, dette er jo streker!!! Og for sterke til å være ovitrelle etter 11 dager tenker jeg?? Æææææ dette er så spennende, heier masse masse på dette!

Ja, jeg har testet i tre dager nå, så det blir ikke plutselig sånne streker av Ovitrelle nå. :) Så nå må det bare være liv i livmoren. :Heartred Håpe håpe håpe at det er mer enn en streifer! :nailbiting:

Her har det jammen skjedd mye i dag! Definitivt streker på de testene der, altså! [emoji2] Nå må de bare stige og stige og stige! [emoji7][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji1374]

7dp2dt ettermiddagstest

Hihi... Jeg har fått magisk urin - som tryller frem ekstra strek på testene. Og jeg hørte på Testetøsa.

Så først en strimmel. Og etter noen minutter måtte jeg ta en CB+.

Så på bildet her er CB+ 2 minutter etter dypping, og MakeSure strimmelen 6 minutter etter dypping:
IMG_4777.JPG

Siden begge strekene syntes før det var gått minuttet så overtalte hun meg til å prøve digital. Jeg har en som jeg tror ligger etter førstemann og hadde gått ut på dato. Den brukte 5 minutter med timeglasset, men konkluderte med "Ikke gravid". Jeg burde nok ventet til i kveld eller i morgen tidlig. :p Her er innmaten.
IMG_4778.JPG

Her har det jammen skjedd mye i dag! Definitivt streker på de testene der, altså! [emoji2] Nå må de bare stige og stige og stige! [emoji7][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji1374]

Ja, jeg håper virkelig dette er starten på et våreventyr i 2019. :D

7dp2dt ettermiddagstest

Hihi... Jeg har fått magisk urin - som tryller frem ekstra strek på testene. Og jeg hørte på Testetøsa.

Så først en strimmel. Og etter noen minutter måtte jeg ta en CB+.

Så på bildet her er CB+ 2 minutter etter dypping, og MakeSure strimmelen 6 minutter etter dypping:
Vis vedlegget 271833

Siden begge strekene syntes før det var gått minuttet så overtalte hun meg til å prøve digital. Jeg har en som jeg tror ligger etter førstemann og hadde gått ut på dato. Den brukte 5 minutter med timeglasset, men konkluderte med "Ikke gravid". Jeg burde nok ventet til i kveld eller i morgen tidlig. :p Her er innmaten.
Vis vedlegget 271834

Sååååå fantastisk [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Du er gravid ass!!! [emoji7][emoji173]️[emoji173]️[emoji1374] Hvor mange dpo? Skjønner ikke heeelt den bokstav- og tallrekken du har i overskriften [emoji28][emoji85]

Sååååå fantastisk [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Veldig gøy, men biter negler i noen dager til for fin stigning. :nailbiting:

Du er gravid ass!!! [emoji7][emoji173]️[emoji173]️[emoji1374] Hvor mange dpo? Skjønner ikke heeelt den bokstav- og tallrekken du har i overskriften [emoji28][emoji85]

Du plusser sammen tallene (7+2 = 9 dpo). ;) Det betyr 7 dager etter innsett av 2 dagers embryo. :)

Og jeg håper at dette er en skikkelig terminspire. :bag:

Veldig gøy, men biter negler i noen dager til for fin stigning. :nailbiting:

Det er iallefall ingen tvil om at du er gravid [emoji7][emoji7] Blir spennende dager fremover altså! Krysser fingre og tær og håper jeg følger etter [emoji8]

Yey[emoji7][emoji7][emoji7] baby on board[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Litt hektisk etter barnehagen her, men tørre tester:

IMG_4780.JPG

Gratulerer! Dette blir gøy i fortsettelsen!

Ååå, fantastisk!! Så gøy!!! Det skulle jaggu bare mangle at du ble preggers på denne runden altså! Rørt [emoji7][emoji7]

Satser på pen stigning til i morgen. [emoji3]

Nå ser til og med jeg strekene:) Håper på fin stigning nå fremover:Heartred

Back
Topp